Сабақтың
басы
|
1.
Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу, оқушылар назарын
сабаққа аудару.
Жағымды психологиялық
ахуал. «Құпия сыйлық»
Оқушылар шеңбер бойымен
тұрады. Бір-біріне ым-ишарамен құпия сыйлық сыйлайды. Оны көршісі
табады.
І. Қызығушылықты
ояту. «Доп
лақтыру»
«Доп лақтыру» сұрақ-жауап
жүргізу әдісі бойынша оқушылар үлкен
шеңберге тұрады. Ойынды мұғалім бастайды. «Мен Шәкәрімнің Жастарға
өлеңін білемін.» деп допты қарсы жақтағы оқушыға
лақтырады. Оқушылар доп лақтыру арқылы
бір-бірлеріне сұрақ қойып, кезекпен айналым жасап шығады. Сыныптың
барлық мүшелерін қамтиды, барлық оқушылар сұрақтарға жауап беруге
ұмтылады.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты анықталады.
|
Доп лақтыру» сұрақ-жауап
жүргізу әдісі бойынша оқушылар үлкен шеңберге тұрады. Ойынды
мұғалім бастайды. «Мен Шәкәрімнің Жастарға өлеңін білемін.» деп
допты қарсы жақтағы оқушыға лақтырады. Оқушылар доп лақтыру арқылы
бір-бірлеріне сұрақ қойып, кезекпен айналым жасап
шығады.
|
ҚБ
|
8-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІ. Мағынаны
тану.
«Ақын
неліктен:
Жүз айтқанмен, өзгенің бәрі
надан,
Жалыналық Абайға, жүр,
баралық! –
дейді?..»
Оқушылар
«Жастарға»өлеңінде баяндалған оқиғаны
сипаттап,
өлеңнің оқиға желісіне сүйене
отырып, өз көзқарасын білдіріп жазады.
Кемшілігі мен артықшылығын
жұпта бағалайды. Жұмысты жақсарту туралы ұсыныстарын айтады. Ең
жақсы жұмыс сынып алдында оқылады.
Дескриптор:
-
Өз көзқарасын білдіріп
жазады.
-
Өлеңдегі оқиғаны
сипаттайды.
ҚБ
Тапсырма. «Пирамидалық
талқылау» әдісі
Тіктөртбұрыштың сыртқы
бөлігіне топтың әр мүшесі шығарма туралы өз жауабын жазады, ал ішкі
төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой
жазылады.
Дескриптор:
ҚБ
Тапсырма.
«Мәтіндік зерттеу»
әдісі
1-қадам. Оқушылар дәптерлеріне өлеңнің
өздеріне ерекше әсер туғызған бөліктерін іріктеп жазып алады.
Жазған бөліктері бойынша жұппен пікір алмасып, ой
бөліседі.
2-қадам: Пікір алмасып, талдағаннан
кейін кестені толтырып жазады.
Өлеңдегі негізгі
ойды тап.
|
|
Мәтіннен сізге
бұрыннан таныс және таныс емес, ақпараттарды
белгіле.
|
|
Өлеңді бүгінгі
күнмен салыстырып, өмірлік қағида
шығар.
|
|
Тәрбиелік мәні бар
қорытынды жаса.
|
|
Дескриптор:
-
өлеңнің өздеріне ерекше әсер
туғызған бөліктерін іріктеп жазып
алады;
-
Жазған бөліктері бойынша
жұппен пікір алмасып, ой бөліседі;
-
Өлеңдегі негізгі ойды
анықтайды.
ҚБ
Тапсырма. «Үш түрлі
күнделікпен» жұмыс
1-қадам. «Жастарға » өлеңін жұппен
талқылайды.
2-қадам. Жеке күнделік
толтырады.
Өлеңдегі
ерекше әсер еткен жолдар
|
Жеке
түсінік беру: Өлең қандай ой
туғызды?
|
«Бүгінгі
күннің жастары қандай
болмақ...»
(шығармадан туған
ой)
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Өлеңдегі ерекше әсер еткен
жолдарды анықтайды;
-
Өлең жолдарына жеке түсінік
береді;
-
Бүгінгі күнмен байланыстырып,
өз ойын білдіреді.
ҚБ
|
Оқушылар «Жастарға»өлеңінде
баяндалған оқиғаны сипаттап, өлеңнің оқиға желісіне сүйене отырып,
өз көзқарасын білдіріп жазады.
Кемшілігі мен артықшылығын
жұпта бағалайды. Жұмысты жақсарту туралы ұсыныстарын айтады. Ең
жақсы жұмыс сынып алдында оқылады.
Шығарма туралы өз жауабын
жазады;
Төрт пікірге ортақ түйінді ой
жазылады;
Өз пікірін
дәлелдейді.
Оқушылар дәптерлеріне өлеңнің
өздеріне ерекше әсер туғызған бөліктерін іріктеп жазып алады.
Жазған бөліктері бойынша жұппен пікір алмасып, ой
бөліседі. Өлеңдегі негізгі ойды
анықтайды.
Өлеңдегі ерекше әсер еткен
жолдарды анықтайды;
Өлең жолдарына жеке түсінік
береді;
Бүгінгі күнмен байланыстырып,
өз ойын білдіреді.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
8-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|