Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
§ 3. Ақпаратты беру ҚМЖ 5-сынып Информатика
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
§ 3. Ақпаратты беру
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім |
Ақпаратты ұсыну |
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
Күні |
|
|
Сынып 5 а,ә |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
Сабақтың тақырыбы: |
§ 3. Ақпаратты беру |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.1.2- байланыс араналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіреді. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|
«Байланыс арнасы» ұғымы туралы анықтама береді. |
||
Көптеген оқушылар: |
||
Ақпараттың түрлерін және осы ақпаратты жіберуді болатын байланыс каналын ажыратады. |
||
Кейбір оқушылар: |
||
Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлеріне мысал келтіреді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың әрекеттері |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру сәті |
2 мин |
Сәлемдесу, оқушылардың дайындығын тексеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. |
Мұғаліммен амандасып, сабаққа дайындалу. |
Бақылау |
- |
Білімді жаңарту |
5 мин |
Түрлі бейнелер (теледидар, радио, кітап, компьютер және т.б.) бар презентация көрсету. Сұрақтар: Бұл суреттерде қандай ортақ нәрсе бар? Ақпаратты қалай аламыз? |
Сұрақтарға жауап беріп, өз болжамдарын айтады. |
Ауызша сауалнама |
Тұсаукесер |
Жаңа материалды меңгерту |
15 мин |
«Ақпарат», «ақпарат көзі», «ақпаратты қабылдаушы», «байланыс арнасы» ұғымдарына түсінік беру. Өмірден мысалдар. |
Анықтамаларды дәптерге жазып, сұрақтар қойыңыз. |
Бақылау Топтық жұмысты бағалау критерийлері:
|
Тақта, маркерлер Canva слайд |
Біріктіру |
10 мин |
Топтық жұмыс. Оқушылар топқа бөлініп, тапсырмалар карточкалары беріледі. Тапсырмалар: ақпараттың әртүрлі түрлеріне (мәтіндік, графикалық, дыбыстық) ақпарат көздері мен қабылдаушылардың мысалдарын ойлап табу, ақпаратты беру схемасын құрастыру. 1-ойын тапсырмасы: «Телеграф»Мақсаты: Ақпаратты кодтау туралы білімдерін бекіту. Ойынның барысы:
2-ойын тапсырмасы: «Шпиондық шифрлар»Мақсаты: Ақпаратты декодтау дағдыларын дамыту. Ойынның барысы:
Мақсаты: Тасымалдау кезінде ақпараттың бұрмалануын көрсету. Ойынның барысы:
4-ойын тапсырмасы: «Ақпараттық аукцион»Мақсаты: Ақпараттың құндылығын бағалау қабілетін дамыту. Ойынның барысы:
5-ойын тапсырмасы: «Өзіңіздің байланыс арнаңызды құрыңыз»Мақсаты: Түрлі байланыс арналарының жұмыс істеу принциптерін түсіну. Ойынның барысы:
1. Байланыс арнасының моделін құру
2. Өзіндік шифрды әзірлеу
Жеке тапсырмалар:
Жұптық тапсырмалар:
|
Нұсқаулық бойнша жеке, жұптық, топпен тапсырмаларды орындайды, талқылайды, презентация дайындайды. |
Топтық жұмысты бағалау критерийлері (төменде қараңыз)
Дескрипторлар:
Дескрипторлар:
Дескрипторлар:
Дескрипторлар:
Дескрипторлар:
Бағалау критерийлері:
Дескрипторлар: Хабарламаны жіберу процесінің барлық кезеңдері нақты анықталған. Дұрыс қолданылған терминология. Алгоритм логикалық тұрғыдан дәйекті және түсінікті. Алгоритм ықтимал кедергілерді немесе қателерді ескереді. Ұпай: Әрбір критерий үшін ұпай (мысалы, 1-ден 5-ке дейін) беріледі, содан кейін орташа бағаланады.
|
https://almatykitap.kz/catalog/informatika-5-synyp-oushylaryna-arnalan-ouly-15926/ Тапсырма карточкалары, маркерлер
|
Рефлексия |
3 мин |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді: Сіз қандай жаңа нәрсені білдіңіз? Не қызық болды? Қандай қиындықтарға тап болдыңыз? |
Олар өз пікірлерін білдіреді. |
Ауызша сауалнама |
- |
Үйге тапсырма |
|
1.3.тақырыпты оқу |
|
|
|
3. Әртүрлі ақпарат құралдары туралы презентация жасаңыз
-
Тапсырма: Әр топ бір немесе бірнеше сақтау құралдарын (қағаз, диск, флэш-диск, бұлттық қойма) таңдап, оның артықшылықтары мен кемшіліктері туралы презентация дайындайды.
-
Материалдар: Компьютер, презентация бағдарламасы.
-
Бағалау: Ақпараттың толықтығы, баяндау сапасы, сұрақтарға жауап беру қабілеті бағаланады.
4. «Журналистер» рөлдік ойыны
-
Тапсырма: Сыныпты топтарға бөлу, олардың әрқайсысы белгілі бір бұқаралық ақпарат құралдарын (газет, радио, теледидар, интернет-басылым) көрсетеді . Топтарға ақпарат берудің әртүрлі арналарын пайдаланып оқиға туралы жаңалық дайындау тапсырылады .
-
Материалдар: Қағаз, қаламдар, бейнекамера (бар болса).
-
Бағалау: Сюжеттің өзіндік ерекшелігі, БАҚ тілін дұрыс қолдану, топпен жұмыс жасай білуі бағаланады.
5. Инфографика құру
-
Тапсырма: Әр топ ақпаратты жеткізуге байланысты тақырыпты таңдайды және осы ақпаратты анық және анық көрсететін инфографика жасайды .
-
Материалдар: Компьютер, инфографика құруға арналған бағдарлама.
-
Бағалау: Жобалаудың өзіндік ерекшелігі, ақпараттың дұрыстығы, ақпаратты берудің тиімділігі бағаланады.
Жеке тапсырмалар:
-
Байланыс тарихын зерттеу:
-
Дескрипторлар:
-
Өнертабыстың тарихы егжей-тегжейлі сипатталған.
-
Жұмыс принципі нақты көрсетілген.
-
Өнертабыстың қоғамға әсері бағаланады.
-
Қосымша ақпарат көздері пайдаланылды.
-
-
Бағалау: бірінші тапсырма сияқты.
-
-
БАҚ салыстыру:
-
Дескрипторлар:
-
Екі түрлі сақтау құралы таңдалды.
-
Әрбір баспа құралы үшін сипаттамалар (сыйымдылық, жылдамдық, төзімділік және т.б. ) көрсетіледі .
-
Әр критерий бойынша салыстыру жүргізілді.
-
Әрбір ортаның артықшылықтары мен кемшіліктері туралы қорытынды жасалады.
-
-
Бағалау: бірінші тапсырма сияқты.
-
-
Презентация:
-
Дескрипторлар:
-
Презентация құрылымды және логикалық.
-
Көрнекі материалдар (слайдтар, диаграммалар) пайдаланылды.
-
Ақпарат анық және түсінікті түрде берілген.
-
Оқушы сұрақтарға сенімді жауап береді.
-
-
Бағалау: Презентацияның мазмұны, оны құрастыру және көрсету дағдылары бағаланады.
-
-
Эссе:
-
Дескрипторлар:
-
Тақырып толық және терең қамтылған.
-
Аргументтер мен мысалдар қолданылады.
-
Орфография мен пунктуация ережелері сақталады.
-
Эссе логикалық құрылымға ие.
-
-
Бағалау: Эссенің мазмұны, стилі, сауаттылығы бағаланады.
-
Жұптық тапсырмалар:
-
Ойын құру:
-
Дескрипторлар:
-
Ойын ақпаратты беру процесін көрсетеді.
-
Ойын ережелері түсінікті және қызықты.
-
Ойын жақсы теңдестірілген.
-
Ойын жоғары сапада жасалған.
-
-
Бағалау: Идеяның өзіндік ерекшелігі, ойындық қасиеттері мен шеберлігі бағаланады.
-
-
Эксперимент жүргізу:
-
Дескрипторлар:
-
Эксперимент дұрыс орындалды.
-
Эксперимент деректері жиналып, өңделді.
-
Алынған мәліметтер негізінде қорытынды жасалады.
-
Эксперимент есеп түрінде беріледі.
-
-
Бағалау: Тәжірибенің дұрыстығы, мәліметтердің дұрыстығы және қорытындылардың негізділігі бағаланады.
-
-
Инфографика құру:
-
Дескрипторлар:
-
Инфографика ақпаратты анық және анық жеткізеді.
-
Жарқын және есте қаларлық көрнекі элементтер пайдаланылды.
-
Ақпарат қысқа және дәл берілген.
-
-
Бағалау: Инфографиканың дизайны, мазмұны және тиімділігі бағаланады.
-
-
Пікірталас:
-
Дескрипторлар:
-
Дебатқа қатысушылар өз ұстанымдарын растау үшін дәлелдер келтіреді.
-
Дебатқа қатысушылар қарсыластарын тыңдап, олардың дәлелдеріне қалай жауап беру керектігін біледі.
-
Дебатқа қатысушылар пікірталас ережесін сақтайды.
-
-
Бағалау: Білімнің тереңдігі, өз ұстанымын дәлелдей алуы және сыни тұрғыдан ойлау қабілеті бағаланады.
-
-
Бейне:
-
Дескрипторлар:
-
Бейне ақпаратты тасымалдау процесін көрсетеді.
-
Бейненің құрылымы анық.
-
Бейне қызықты және танымдық.
-
Бейне жақсы өңделген.
-
-
Бағалау: Бейнероликтің креативтілігі, ақпараттық мазмұны және сапасы бағаланады.
-
Ақпараттың түрлерін және осы ақпаратты жіберуді болатын байланыс каналын байланыстыр |
||
Бейне ақпарат |
|
Ғаламтор |
Мәтіндік хабарлама |
Телеграф |
|
Морзе колымен жасырылған хабарлама |
Теледидар |
сертификат алыңыз!