Бөлім: Пайым мен
парасат
|
Мектеп:
|
Мерзім:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып: 11
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы: Қ.Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің көркемдік
ерекшелігі.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
11.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау
амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін
анықтау.
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады: шығарманы көркемдік ерекшелігіне
талдайды;
|
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады: шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен
фигура) түрлерін анықтап,
талдайды;
|
Кейбір оқушылар
орындай алады: шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен
фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға
береді.
|
Бағалау
критерийі
|
|
Құндылықтар
|
Тарихтың, мәдениет пен
тілдің біртұтастығы
(6-құндылық)
|
Алдыңғы
білім
|
Психологиялық параллелизм,
перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис
туралы алған білімді
кеңейту
|
Жоспар
|
Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп,
зейінін сабаққа аудару.
ІІ.
Қызығушылықты ояту.
-
Балалар,
автобиографиялық шығарма дегеніміз
не?
-
Лирикалық
қаһарман көркем шығармаларда қалай
суреттеледі?
-
Қ.
Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіндегі басты тұлға
кім?
«Құя алман үгітілген балшық
өлең», «Өртке тиген дауылдай
өлеңімді»,
Сөз соғам құлашымды еркін
керіп.
Суарып шынықтырам күйге
малып,
Болсын деп әрі әдемі, әрі
берік. Осы өлең жолдарының мағынасын
ашыңдар. Өлең жолдары не себепті әсерлі естіліп тұр? Ақын өлеңді
ажарландыру мақсатында қандай тәсілдерді
қолданған?
Сабақтың
тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Оқушыларға кейіпкерлердің
іс-әрекеті мен қасиеттері суреттелетін үзінділер беріледі. Олар
үзіндінің қай кейіпкерге тән және қандай көркемдегіш тәсіл арқылы
жасалып тұрғанын айтып, анықтауы
тиіс.
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты және бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
ҚБ
|
11-сынып қазақ
әдебиеті
Тапсырма
қағаздары
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІІ. Мағынаны
тану
Оқушыларға «Өзім туралы» өлеңі
таратылады.
Оқушылар жұппен үзінділерді
оқып, өлеңнің жалпы көркемдік
сипатын анықтайды.
1
-тапсырма. «Пирамидалық
талқылау» арқылы топтар мәтіннің ішінен
көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын
анықтайды.
Мұғалім оқушылардың талқылау
жүргізуі үшін ұсынылған өлең үзінділерді қысқартып бере
алады.
Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма. «Тұжырым картасы» арқылы
оқушылар өлеңнің көркемдік қуатына тұжырым жасап, автор стиліне
баға береді.
Тұжырым
|
Менің автор стиліне беретін
бағам
|
|
«Менің ойымша,
......................................................................
»
«Себебі, мен оны
былай ............................................түсіндіремін
»
«Оны мен мына
фактілермен,
мысалдармен.................................................
дәлелдей аламын …..................................
»
«Осыған байланысты мен мынадай
..................................................................................қорытынды
шешімге келдім»
|
Дескриптор:
ҚБ
Бекіту. Автор бейнесіне баға
береді.
|
Жұптық
жұмыс.
Оқушыларға өлең үзінділері
таратылады.
Оқушылар жұппен
үзінділерді оқып, өлеңнің сипатын
анықтайды.
Оқушылар «Тұжырым
картасы» арқылы оқушылар өлеңнің көркемдік қуатына тұжырым жасап,
автор стиліне баға береді.
Автор бейнесіне баға
береді.
|
ҚБ
Өзара
бағалау.
ҚБ
ҚБ
|
https://www.zharar.com/kz/olen/5080-turaly.html
Қ.Аманжоловтың «Өзім
туралы» өлеңі
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі
Бүгін мен......................
білдім
................. қызықты
болды.
......................... қиын
болды.
..................... тапсырманы мен
орындадым.
......................... екенін
түсіндім.
Мен енді.......................
білемін.
Мен...............................
сезіндім
Мен.....................................
білім алдым. Мен.........................................
үйрендім.
................................. менің
қолымнан келді. Мен...................................... жасай
алдым.
Мен.................................... жасап
көруге талпынамын. .................. мені таң
қалдырды.
Сабақ менің өміріме.....
берді.
Менің............. жасағым
келді.
|
|
Үй
тапсырмасы
Өлең құрылысына
талдау
|
|
Дифференциацияны, берілетін
тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушылардың алдына қандай міндеттемелер
қоясыз?
|
Сіз оқушылардың сабақ
барысындағы білім деңгейін Бағалау үшін қандай әдіс-тәсілдерді
пайдаланасыз?
|
Техника
қауіпсіздігі мен денсаулықты
сақтау
|
Дифференциацияны берілетін
тапсырма, күтілетін нәтиже, оқу материалдарын таңдау және
ресурстармен жұмыс жасауда оқушының жеке қабілетін ескеріп, қолдау
көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге
асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез
келген бөлімінде
қолданылады.
|
Бұл бөлімді оқушылардың
сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын
әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдалан
ыңыз.
|
Денсаулықты сақтау
технологиялары.
Белсенді әдіс-тәсілдер мен
сергіту
жаттығулары.
|