Материалдар / № 6 Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт». Жомарттық – қайырымдылық тамшысы.docx

№ 6 Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт». Жомарттық – қайырымдылық тамшысы.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.3.1-көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
35
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт». Жомарттық – қайырымдылық тамшысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.3.1-көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портретін анықтау, көркем шығармалардан алған үзінділерді мәнерлеп оқу.

Көпшілігі:

Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды, шығармадағы үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

Кейбір оқушылар:

Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіру, көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолдану, мәнерлеп оқу, жатқа айту.

Бағалау критерийі

  • Кейіпкерлер портретін жасайды, мінездеме береді;

  • Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды;

  • Өз көзқарасын дәлелді жеткізеді, баға береді;

  • Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жатқа айтады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Тілдік мақсаттар

Портрет, бейне, образ, мінез

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, тарих

Алдыңғы білім

«Атымтай Жомарт» әңгімесі

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі.

Қызығушылықты ояту. Оқушылар өздері білетін адамгершілік туралы мақал-мәтелдерді айтады.

  • Балалар, Ыбырай Алтынсаринның қандай әңгімелерімен таныстық?

  • Ыбырай әңгімелеріндегі тәлім-тәрбие, адами қасиеттерді топтастырайықшы.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.


Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар өздері білетін адамгершілік туралы мақал-мәтелдерді айтады.


ҚБ

Слайд





Сабақтың ортасы







































Мағынаны тану.

Ой шақыру.

Мінез дегеніміз не?

Мінездің қандай түрлері бар?

Кеіпкер, образ, бейне, портрет ұғымдары жайлы не білесіздер?

Тапсырма. Топтық жұмыс. Кестемен жұмыс.

Әңгіме тақырыбы

«Атымтай Жомарт»

«Қыпшақ Сейтқұл»

Әңгімедегі құндылықтар



Тақырыпқа сай қандай мақал-мәтел, нақыл сөздерді келтіре аласыз?



Өз көзқарасыңыз. Әңгімеден қандай тұжырым шығаруға болады?



Дескриптор:

  • Әңгіменің негізгі идеясын ескере отырып құндылықтарды анықтайды;

  • Өз көзқарасын дәлелді жеткізеді;

  • Көркемдегіш құралдардың қолданылуын түсіндіреді.

ҚБ


Тапсырма. ЖЖ. Кейіпкерлерге портреттік мінездеме беріңіз:

Сейтқұл

Атымтай Жомарт






Дескриптор:

  • Кейіпкерлерге мінездеме береді;

  • Кейіпкерлерді салыстыра өз пікірін нақты жеткізеді;

ҚБ

Тапсырма. Жеке жұмыс. «Концептуалдық кестемен» жұмыс. .

Бүгінгінің Атымтай Жомарты

Қыпшақ Сейтқұлдың жолын

жалғастырушылар

Кәсібінен нәсіп тапқандар

кімдер?








Дескриптор:

  • Пікірін дәлелді жеткізеді;

  • Бүгінгі күнмен салыстырады;

ҚБ






























Тапсырманы жұппен орындайды.













Жеке жұмыс























ҚБ











ҚБ
















ҚБ


http://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/22428/


Сабақтың соңы


2 минут

Рефлексия.


Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?


Үй жұмысы

Атымтай Жомарт сияқты қандай кейіпкерлерді білесіздер? (Көркем шығарма. Зерттеу.)


Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау






Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпы бағалау

Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ