Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
6.1.1.1-тыңдаған
музыкалық шығарманы талдау және өнердің түрлері ,стиль және жанрдың
сонымен қатар өнердің өзге түрлерімен байланысын
анықтау.
6.2.2.1-музыкалық
аспаптармен дауысын қолдана отырып, музыкалық композициялар шығару
және импровизация шығару
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Амандасу
1-тапсырма.Талқылау.
Қазақ халқы музыканы саз өнерін қашанда рухани азық көрді.
Дүние есігін ашып шыр етіп дүниеге келген
соң,
Халықтық өнердің
інжу маржанын бойына терең дарытқан өр талант иесі,бұл бұл үнді
жезтаңдай әнші-Тәттімбет есімі барша қазақ халқыныа өнер сүйер
қауымға кеңінен танымал.
2005 жылы шертпе
күйдің негізін
қалаушы, ұлы композитор Тәттімбет
Қазанғапұлының туғанына 190 жыл толды. Осы орайда облыстық
Ж.Бектұров атындағы жасөспірімдер кітапханасы Тәттімбет
Қазанғапұлының өмірі мен шығармашылығына байланысты ұсынылатын
әдебиеттер көрсеткішін
дайындады.
Бұл көрсеткіште Тәттімбет
Қазанғапұлының өмірі мен шығармашылығы байланысты қысқаша өмірбаяны
мен күйші Тәттімбет күйлерінің құрылымдық ерекшеліктерін зерттеген
музыка зерттеушілері мен оның құдыретті күйлерін асқан шеберлікпен
жырлап, суреттеген ақын-жазушыларымыздың кітаптары және баспасөз
беттеріне шыққан материалдар көрсетілген.Көрсеткіш жалпы көпшілік
қауымға, өнер мектептерінің оқытушылары мен оқушыларына
арналған.Тәттімбет
Қазанғапұлы (1815-1860)
«Тәттімбет Арғын асқан
ардагерім,
Қырық түрлі күй тамған
бармағынан»Біржан сал.Өнерде өзіндік қолтаңбасымен жарқырай
көрініп, ол қолтаңбасы ұлттың рухани әлеміне құнарлы арна болып
қосылған тұлғалар қай елде де, қай заманда да
некен-саяқ..
2-тапсырма.Сұрақ
жауап әдісі.
1.Бейнежазба немесе
үнтаспадан Тәтімбеттің орындауында күйлерін
тыңда.
2.Әндерді
салыстырып, талда.
3.Орындаушылық
мәнерлеп баға бер.
3-тапсырма.Бағалау
Рефлексия
|
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді.
Оқушылар
бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап
береді
Оқулықта көрсетілген
концертті ұйымдастыру және жүргізу талаптарымен
танысады.
Әнді талқылай келе
берілген сұрақтарға
жауап
Қойылған сұрақтарға
жауап береді
|
Оқушылар бір бірін
бағалайды
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Бір бірін
«Басбармақ» әдісімен
бағалады.
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Әр бір жасалынған
жұмысты 10 балл мен
бағаланады
Бес саусақ арқылы
бағалау
|
hhtp/mpp.aytis/youtube.com
Бейнежазба
сілтемесі
Смайлик
Бейнежазба,оқулы
Сұрақтарға жауап
береді
Ән орындау,
аудио-жазбалар,
Бейне-жазбалар
Рефлексия
тақтайшасы
|