Материалдар / " Киімді құрастыру үлгісі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

" Киімді құрастыру үлгісі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Киім туралы жалпы мәліметтер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2021
436
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

дир. ӨОЖ орынбасары

___________________


13 сабақ

Бағдарлама тақырыбы: Жапсырма қалталарды өңдеу

Сабақтың тақырыбы: Жапсырма қалтаны өңдеу

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Жапсырма қалтаны өңдеуді теориялық жүзінде алған білімдерін тәжірибе жүзінде көрсетіп, үйрету.

Дамытушылық: Оқушылардың ой қабілетін өндірістік сабағында қолданып,технологиялық қабілетін дамыту

Тәрбиелік: Еңбекке баулуға, ұжыммен бірлікте жұмыстануға тәрбиелеу

Сабақ түрі: Аралас

Әдісі: сөздік, көрнекілік, практикалық

Көрнекілік: Нұсқау карталар, үлгілер, шеберхана жабдықтары,

оқушылардың жеке құралдары.

МТҚ: АТҚ

Пәнаралық байланыс: Құрастыру, технология, үлгілеу, жабдық

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі (5 – 6 мин)

1. Оқушылармен амандасу

2. Жоқ оқушыларды белгілеу

3. Жұмыс орындарының сабаққа дайындығын тексеру

ІІ. Кіріспе нұсқау (30 – 35 мин)

Оқушылардың зейінің жаңа сабаққа бейімдеу: «Кестені толтыру» техникалық шартын

Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау

«Жапсырма қалтаны өңдеуді тәжірибе жүзінде үйрену»

ІV. Жаңа тақырыпты баяндау:

Жапсырма қалта – 14ғасырлардан бастап киімде өз рөлін ала бастады. Алғашында үлкен формада болғанмен, уақыт өте келе формасы кішірейді. Әйгілі Коко Шанель әйел жакетіне жапсырма қалтаны орнатып, ер адам пиджагінен ерекшелендірді

Қазіргі кезде жапсырма қалталардың формалары мен өңделу жолдары сан түрлі:

«Жапсырма қалтаны өңдеу»

Пішім бөлшектері:


Shape1

Жапсырма қалта аузын қатырмалау

0,5 см торлау


Shape2

Қалта аузын бүгіп көктеу 0,9

Бастыра тігу 1,0 см-ге











Shape3

Қалтаның жиектерін дөңгелетіп бүгіп көктеу

Баса үтіктеу



Shape4

Қалтаның орнын белгілеу

Оң жағынан













Shape5

Қалтаны негізгі бөлшекке жапсыра көктеу 0,2 см

Қалтаны бастыра тігу 0,1см














Shape6

КЖС

Дайын қалтаны ЫЖЖ өткізу














Кездесетін ақауларға көңіл аудару

  • Қатырмалағанда

  • Торлағанда

  • Дөңгелетіп көктегенде

  • Қалта аузын бекіткенде

  • Тігіс ендерінің симметриясы


Тақырып бойынша білімдерін бекіту: «Тест сұрақтары»

  1. Қалтаның аузын неге қатырмалайды

  1. Сәндік үшін

  2. Қалта аузының формасын ұстап тұру үшін

  3. Барлық жауабы дұрыс

  1. Қалта аузын ашық қиығымен өңдеу деген не?

  1. Торлап, бастыра тігу

  2. Қосарлап, бастыра тігу

  3. Көктеп қою

  1. Қалтаның төменгі қиығын неге дөңгелетін көктейді?

  1. Шатаспау үшін

  2. Дөңгелек формасын дұрыс шығару үшін

  3. Қалта аузын бекіту үшін

  1. Негізгі бөлшекке қалта орнын қай жағынан белгіледі

  1. Теріс

  2. Оң

  3. Екі жағынан

  1. Негізгі бөлшекке қалтаны бастыра тігу тігіс ені?

  1. 0,1

  2. 0,2

  3. 0,5

Қауіпсіздік ережелерді қайталау

IV. Жаттығулар және оқушыларды өз бетімен жұмыстандыру .

Ағымды нұсқау. Жұмыс орындарын тексеру барысында көңіл аудару:

Жұмыс орнын қарап өткенде:

  • Жұмыс орнын ұйымдастыруын тексеру;

  • Еңбек тәсілдері мен операциялардың дұрыс орындалуын бақылау;

  • Технологиялық процесінің орындалуын бақылау;

  • Жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақталуын бақылау;

  • Оқушылардың өзін және өзара бақылауларын қадағалау;

  • Жеке нұсқау.

V. Соңғы нұсқау (25 мин):

1.Өндірістік сабағын қорытындылау

«Бүгінгі сабағымызды қорытындылай келе, жапсырма қалтаны өңдеуді практикада тігіп үйрендік»

2. Оқушылардың жақсы орындалған жұмыстарын атап өту

3. Жұмыс барысында кездескен ақауларды, олардың себебін және жою жолдарын талдау

4. Жабдықты, құрал – саймандарды, жұмыс уақытын, еңбек дағдыларын ұтымды қолдану жолдарын талдау

5.Оқушылардың жеке бағаларын хабарлау

6. Үй жұмысын тапсыру

7.Жұмыс орындарын және шеберхананы жинау









































  1. Қалтаның аузын неге қатырмалайды

  1. Сәндік үшін

  2. Қалта аузының формасын ұстап тұру үшін

  3. Барлық жауабы дұрыс

  1. Қалта аузын ашық қиығымен өңдеу деген не?

  1. Торлап, бастыра тігу

  2. Қосарлап, бастыра тігу

  3. Көктеп қою

  1. Қалтаның төменгі қиығын неге дөңгелетін көктейді?

  1. Шатаспау үшін

  2. Дөңгелек формасын дұрыс шығару үшін

  3. Қалта аузын бекіту үшін

  1. Негізгі бөлшекке қалта орнын қай жағынан белгіледі

  1. Теріс

  1. Оң

  2. Екі жағынан

  1. Негізгі бөлшекке қалтаны бастыра тігу тігіс ені?

  1. 0,1

  2. 0,2

  1. 0,5















  1. Қалтаның аузын неге қатырмалайды

  1. Сәндік үшін

  2. Қалта аузының формасын ұстап тұру үшін

  3. Барлық жауабы дұрыс

  1. Қалта аузын ашық қиығымен өңдеу деген не?

  1. Торлап, бастыра тігу

  2. Қосарлап, бастыра тігу

  3. Көктеп қою

  1. Қалтаның төменгі қиығын неге дөңгелетін көктейді?

  1. Шатаспау үшін

  1. Дөңгелек формасын дұрыс шығару үшін

  2. Қалта аузын бекіту үшін

  1. Негізгі бөлшекке қалта орнын қай жағынан белгіледі

  1. Теріс

  1. Оң

  1. Екі жағынан

  1. Негізгі бөлшекке қалтаны бастыра тігу тігіс ені?

  1. 0,1

  2. 0,2

  1. 0,5















Қатырмалау


Айналдыра көктеу


Жөрмеп тігу

Көктеу жібін суыру

Баса үтіктеу

Сапасын тексеру





Ұштарын жұқарту




Оң айналдрыу, шеттік шығару





Безендіргіш тігіс беру




Көктеу жібін суыру



Баса үтіктеу





Сапасын тексеру







Қатырмалау


Айналдыра көктеу



Жөрмеп тігу



Көктеу жібін суыру


Ұштарын жұқарту




Оң айналдыру




Сапасын тексеру




Шеттік шығару




Баса үтіктеу



Көктеу жібін суыру


Сапасын тексеру

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!