Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін

    дир. ӨОЖ орынбасары

    ___________________


    №13 сабақ

    Бағдарлама тақырыбы: Жапсырма қалталарды өңдеу

    Сабақтың тақырыбы: Жапсырма қалтаны өңдеу

    Сабақтың мақсаты:

    Білімділік: Жапсырма қалтаны өңдеуді теориялық жүзінде алған білімдерін тәжірибе жүзінде көрсетіп, үйрету.

    Дамытушылық: Оқушылардың ой қабілетін өндірістік сабағында қолданып,технологиялық қабілетін дамыту

    Тәрбиелік: Еңбекке баулуға, ұжыммен бірлікте жұмыстануға тәрбиелеу

    Сабақ түрі: Аралас

    Әдісі: сөздік, көрнекілік, практикалық

    Көрнекілік: Нұсқау карталар, үлгілер, шеберхана жабдықтары,

    оқушылардың жеке құралдары.

    МТҚ: АТҚ

    Пәнаралық байланыс: Құрастыру, технология, үлгілеу, жабдық

    Сабақ барысы:

    І. Ұйымдастыру бөлімі (5 – 6 мин)

    1. Оқушылармен амандасу

    2. Жоқ оқушыларды белгілеу

    3. Жұмыс орындарының сабаққа дайындығын тексеру

    ІІ. Кіріспе нұсқау (30 – 35 мин)

    Оқушылардың зейінің жаңа сабаққа бейімдеу: «Кестені толтыру» техникалық шартын

    Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау

    «Жапсырма қалтаны өңдеуді тәжірибе жүзінде үйрену»

    ІV. Жаңа тақырыпты баяндау:

    Жапсырма қалта – 14ғасырлардан бастап киімде өз рөлін ала бастады. Алғашында үлкен формада болғанмен, уақыт өте келе формасы кішірейді. Әйгілі Коко Шанель әйел жакетіне жапсырма қалтаны орнатып, ер адам пиджагінен ерекшелендірді

    Қазіргі кезде жапсырма қалталардың формалары мен өңделу жолдары сан түрлі:

    «Жапсырма қалтаны өңдеу»

    Пішім бөлшектері:


    Shape1

    Жапсырма қалта аузын қатырмалау

    0,5 см торлау


    Shape2

    Қалта аузын бүгіп көктеу 0,9

    Бастыра тігу 1,0 см-ге











    Shape3

    Қалтаның жиектерін дөңгелетіп бүгіп көктеу

    Баса үтіктеу



    Shape4

    Қалтаның орнын белгілеу

    Оң жағынан













    Shape5

    Қалтаны негізгі бөлшекке жапсыра көктеу 0,2 см

    Қалтаны бастыра тігу 0,1см














    Shape6

    КЖС

    Дайын қалтаны ЫЖЖ өткізу














    Кездесетін ақауларға көңіл аудару

    • Қатырмалағанда

    • Торлағанда

    • Дөңгелетіп көктегенде

    • Қалта аузын бекіткенде

    • Тігіс ендерінің симметриясы


    Тақырып бойынша білімдерін бекіту: «Тест сұрақтары»

    1. Қалтаның аузын неге қатырмалайды

    1. Сәндік үшін

    2. Қалта аузының формасын ұстап тұру үшін

    3. Барлық жауабы дұрыс

    1. Қалта аузын ашық қиығымен өңдеу деген не?

    1. Торлап, бастыра тігу

    2. Қосарлап, бастыра тігу

    3. Көктеп қою

    1. Қалтаның төменгі қиығын неге дөңгелетін көктейді?

    1. Шатаспау үшін

    2. Дөңгелек формасын дұрыс шығару үшін

    3. Қалта аузын бекіту үшін

    1. Негізгі бөлшекке қалта орнын қай жағынан белгіледі

    1. Теріс

    2. Оң

    3. Екі жағынан

    1. Негізгі бөлшекке қалтаны бастыра тігу тігіс ені?

    1. 0,1

    2. 0,2

    3. 0,5

    Қауіпсіздік ережелерді қайталау

    IV. Жаттығулар және оқушыларды өз бетімен жұмыстандыру .

    Ағымды нұсқау. Жұмыс орындарын тексеру барысында көңіл аудару:

    Жұмыс орнын қарап өткенде:

    • Жұмыс орнын ұйымдастыруын тексеру;

    • Еңбек тәсілдері мен операциялардың дұрыс орындалуын бақылау;

    • Технологиялық процесінің орындалуын бақылау;

    • Жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақталуын бақылау;

    • Оқушылардың өзін және өзара бақылауларын қадағалау;

    • Жеке нұсқау.

    V. Соңғы нұсқау (25 мин):

    1.Өндірістік сабағын қорытындылау

    «Бүгінгі сабағымызды қорытындылай келе, жапсырма қалтаны өңдеуді практикада тігіп үйрендік»

    2. Оқушылардың жақсы орындалған жұмыстарын атап өту

    3. Жұмыс барысында кездескен ақауларды, олардың себебін және жою жолдарын талдау

    4. Жабдықты, құрал – саймандарды, жұмыс уақытын, еңбек дағдыларын ұтымды қолдану жолдарын талдау

    5.Оқушылардың жеке бағаларын хабарлау

    6. Үй жұмысын тапсыру

    7.Жұмыс орындарын және шеберхананы жинау









































    1. Қалтаның аузын неге қатырмалайды

    1. Сәндік үшін

    2. Қалта аузының формасын ұстап тұру үшін

    3. Барлық жауабы дұрыс

    1. Қалта аузын ашық қиығымен өңдеу деген не?

    1. Торлап, бастыра тігу

    2. Қосарлап, бастыра тігу

    3. Көктеп қою

    1. Қалтаның төменгі қиығын неге дөңгелетін көктейді?

    1. Шатаспау үшін

    2. Дөңгелек формасын дұрыс шығару үшін

    3. Қалта аузын бекіту үшін

    1. Негізгі бөлшекке қалта орнын қай жағынан белгіледі

    1. Теріс

    1. Оң

    2. Екі жағынан

    1. Негізгі бөлшекке қалтаны бастыра тігу тігіс ені?

    1. 0,1

    2. 0,2

    1. 0,5















    1. Қалтаның аузын неге қатырмалайды

    1. Сәндік үшін

    2. Қалта аузының формасын ұстап тұру үшін

    3. Барлық жауабы дұрыс

    1. Қалта аузын ашық қиығымен өңдеу деген не?

    1. Торлап, бастыра тігу

    2. Қосарлап, бастыра тігу

    3. Көктеп қою

    1. Қалтаның төменгі қиығын неге дөңгелетін көктейді?

    1. Шатаспау үшін

    1. Дөңгелек формасын дұрыс шығару үшін

    2. Қалта аузын бекіту үшін

    1. Негізгі бөлшекке қалта орнын қай жағынан белгіледі

    1. Теріс

    1. Оң

    1. Екі жағынан

    1. Негізгі бөлшекке қалтаны бастыра тігу тігіс ені?

    1. 0,1

    2. 0,2

    1. 0,5















    Қатырмалау


    Айналдыра көктеу


    Жөрмеп тігу

    Көктеу жібін суыру

    Баса үтіктеу

    Сапасын тексеру





    Ұштарын жұқарту




    Оң айналдрыу, шеттік шығару





    Безендіргіш тігіс беру




    Көктеу жібін суыру



    Баса үтіктеу





    Сапасын тексеру







    Қатырмалау


    Айналдыра көктеу



    Жөрмеп тігу



    Көктеу жібін суыру


    Ұштарын жұқарту




    Оң айналдыру




    Сапасын тексеру




    Шеттік шығару




    Баса үтіктеу



    Көктеу жібін суыру


    Сапасын тексеру

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асубаева Жанар Бейсенбайқызы
    18 Ақпан 2021
    796
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    " Киімді құрастыру үлгісі"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    " Киімді құрастыру үлгісі"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Киім туралы жалпы мәліметтер
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін

    дир. ӨОЖ орынбасары

    ___________________


    №13 сабақ

    Бағдарлама тақырыбы: Жапсырма қалталарды өңдеу

    Сабақтың тақырыбы: Жапсырма қалтаны өңдеу

    Сабақтың мақсаты:

    Білімділік: Жапсырма қалтаны өңдеуді теориялық жүзінде алған білімдерін тәжірибе жүзінде көрсетіп, үйрету.

    Дамытушылық: Оқушылардың ой қабілетін өндірістік сабағында қолданып,технологиялық қабілетін дамыту

    Тәрбиелік: Еңбекке баулуға, ұжыммен бірлікте жұмыстануға тәрбиелеу

    Сабақ түрі: Аралас

    Әдісі: сөздік, көрнекілік, практикалық

    Көрнекілік: Нұсқау карталар, үлгілер, шеберхана жабдықтары,

    оқушылардың жеке құралдары.

    МТҚ: АТҚ

    Пәнаралық байланыс: Құрастыру, технология, үлгілеу, жабдық

    Сабақ барысы:

    І. Ұйымдастыру бөлімі (5 – 6 мин)

    1. Оқушылармен амандасу

    2. Жоқ оқушыларды белгілеу

    3. Жұмыс орындарының сабаққа дайындығын тексеру

    ІІ. Кіріспе нұсқау (30 – 35 мин)

    Оқушылардың зейінің жаңа сабаққа бейімдеу: «Кестені толтыру» техникалық шартын

    Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау

    «Жапсырма қалтаны өңдеуді тәжірибе жүзінде үйрену»

    ІV. Жаңа тақырыпты баяндау:

    Жапсырма қалта – 14ғасырлардан бастап киімде өз рөлін ала бастады. Алғашында үлкен формада болғанмен, уақыт өте келе формасы кішірейді. Әйгілі Коко Шанель әйел жакетіне жапсырма қалтаны орнатып, ер адам пиджагінен ерекшелендірді

    Қазіргі кезде жапсырма қалталардың формалары мен өңделу жолдары сан түрлі:

    «Жапсырма қалтаны өңдеу»

    Пішім бөлшектері:


    Shape1

    Жапсырма қалта аузын қатырмалау

    0,5 см торлау


    Shape2

    Қалта аузын бүгіп көктеу 0,9

    Бастыра тігу 1,0 см-ге











    Shape3

    Қалтаның жиектерін дөңгелетіп бүгіп көктеу

    Баса үтіктеу



    Shape4

    Қалтаның орнын белгілеу

    Оң жағынан













    Shape5

    Қалтаны негізгі бөлшекке жапсыра көктеу 0,2 см

    Қалтаны бастыра тігу 0,1см














    Shape6

    КЖС

    Дайын қалтаны ЫЖЖ өткізу














    Кездесетін ақауларға көңіл аудару

    • Қатырмалағанда

    • Торлағанда

    • Дөңгелетіп көктегенде

    • Қалта аузын бекіткенде

    • Тігіс ендерінің симметриясы


    Тақырып бойынша білімдерін бекіту: «Тест сұрақтары»

    1. Қалтаның аузын неге қатырмалайды

    1. Сәндік үшін

    2. Қалта аузының формасын ұстап тұру үшін

    3. Барлық жауабы дұрыс

    1. Қалта аузын ашық қиығымен өңдеу деген не?

    1. Торлап, бастыра тігу

    2. Қосарлап, бастыра тігу

    3. Көктеп қою

    1. Қалтаның төменгі қиығын неге дөңгелетін көктейді?

    1. Шатаспау үшін

    2. Дөңгелек формасын дұрыс шығару үшін

    3. Қалта аузын бекіту үшін

    1. Негізгі бөлшекке қалта орнын қай жағынан белгіледі

    1. Теріс

    2. Оң

    3. Екі жағынан

    1. Негізгі бөлшекке қалтаны бастыра тігу тігіс ені?

    1. 0,1

    2. 0,2

    3. 0,5

    Қауіпсіздік ережелерді қайталау

    IV. Жаттығулар және оқушыларды өз бетімен жұмыстандыру .

    Ағымды нұсқау. Жұмыс орындарын тексеру барысында көңіл аудару:

    Жұмыс орнын қарап өткенде:

    • Жұмыс орнын ұйымдастыруын тексеру;

    • Еңбек тәсілдері мен операциялардың дұрыс орындалуын бақылау;

    • Технологиялық процесінің орындалуын бақылау;

    • Жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақталуын бақылау;

    • Оқушылардың өзін және өзара бақылауларын қадағалау;

    • Жеке нұсқау.

    V. Соңғы нұсқау (25 мин):

    1.Өндірістік сабағын қорытындылау

    «Бүгінгі сабағымызды қорытындылай келе, жапсырма қалтаны өңдеуді практикада тігіп үйрендік»

    2. Оқушылардың жақсы орындалған жұмыстарын атап өту

    3. Жұмыс барысында кездескен ақауларды, олардың себебін және жою жолдарын талдау

    4. Жабдықты, құрал – саймандарды, жұмыс уақытын, еңбек дағдыларын ұтымды қолдану жолдарын талдау

    5.Оқушылардың жеке бағаларын хабарлау

    6. Үй жұмысын тапсыру

    7.Жұмыс орындарын және шеберхананы жинау









































    1. Қалтаның аузын неге қатырмалайды

    1. Сәндік үшін

    2. Қалта аузының формасын ұстап тұру үшін

    3. Барлық жауабы дұрыс

    1. Қалта аузын ашық қиығымен өңдеу деген не?

    1. Торлап, бастыра тігу

    2. Қосарлап, бастыра тігу

    3. Көктеп қою

    1. Қалтаның төменгі қиығын неге дөңгелетін көктейді?

    1. Шатаспау үшін

    2. Дөңгелек формасын дұрыс шығару үшін

    3. Қалта аузын бекіту үшін

    1. Негізгі бөлшекке қалта орнын қай жағынан белгіледі

    1. Теріс

    1. Оң

    2. Екі жағынан

    1. Негізгі бөлшекке қалтаны бастыра тігу тігіс ені?

    1. 0,1

    2. 0,2

    1. 0,5















    1. Қалтаның аузын неге қатырмалайды

    1. Сәндік үшін

    2. Қалта аузының формасын ұстап тұру үшін

    3. Барлық жауабы дұрыс

    1. Қалта аузын ашық қиығымен өңдеу деген не?

    1. Торлап, бастыра тігу

    2. Қосарлап, бастыра тігу

    3. Көктеп қою

    1. Қалтаның төменгі қиығын неге дөңгелетін көктейді?

    1. Шатаспау үшін

    1. Дөңгелек формасын дұрыс шығару үшін

    2. Қалта аузын бекіту үшін

    1. Негізгі бөлшекке қалта орнын қай жағынан белгіледі

    1. Теріс

    1. Оң

    1. Екі жағынан

    1. Негізгі бөлшекке қалтаны бастыра тігу тігіс ені?

    1. 0,1

    2. 0,2

    1. 0,5















    Қатырмалау


    Айналдыра көктеу


    Жөрмеп тігу

    Көктеу жібін суыру

    Баса үтіктеу

    Сапасын тексеру





    Ұштарын жұқарту




    Оң айналдрыу, шеттік шығару





    Безендіргіш тігіс беру




    Көктеу жібін суыру



    Баса үтіктеу





    Сапасын тексеру







    Қатырмалау


    Айналдыра көктеу



    Жөрмеп тігу



    Көктеу жібін суыру


    Ұштарын жұқарту




    Оң айналдыру




    Сапасын тексеру




    Шеттік шығару




    Баса үтіктеу



    Көктеу жібін суыру


    Сапасын тексеру

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Көрнекілік 4 сынып
    18.02.2021
    796
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асубаева Жанар Бейсенбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации