Материалдар / " Л.В. Бетховеннің өмірі және шығармашылығы"

" Л.В. Бетховеннің өмірі және шығармашылығы"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Желтоқсан 2020
490
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:07.10.2020

Пәні: Музыка әдебиеті

Мұғалім: Омарова Мира Омарқызы

Онлайн сабақтың жоспары (синхронды оқыту)

Сынып: 3

Сабақтың тақырыбы: ЛЮДВИГ ВАН БЕТХОВЕН.


Оқу мақсаты: Л.В. Бетховеннің өмірі және шығармашылығымен танысу

Сабақтың мақсаты: (саралап оқытуды ойластыру): Өмір жолы мен шығармашылығын байланыстыра отырып мәнін ашу. Стилін анықтау.

Сабақтың нәтижесі (материалдық артефакт – дәлелдемелер):

Білім индикаторлары:

Дағды индикаторлары:

Л.В. Бетховеннің өмірі және шығармашылығымен танысады



Уақыты (минут): 30 минут

Мен не істеймін және не айтамын

Оқушылар не істейді және не айтады

Оқыту құралдары

1-кезең. Ұйымдастыру-ынталандыру:

  1. Оқушылармен амандасу

  2. Түгендеу

  3. Үй тапсырмасын сұрау

Амандасады


Үй тапсырмасын жібереді


2-кезең. Теориялық-практикалық:

Людвиг- аты, Бетховен –фамилиясы, Ван –арғы ұрпағы голландықтар екенін көрсетеді.

Немісінің атақты- ұлы композиторы Л.В. Бетховеннің туғанына 200 жылдан артақ уақыт өтті. 19 ғасырдың басы, Бетховендік ақыл-ойдың күшті гулдену кезеңімен сәйкес келді. Оның еңбек жолы классика және романтикамен бірдей қалыптасқан. Оның 19 жасына 1789 жылдағы Францияда болған революциялық халық көтерілісі сәйкес келді. Бұл революцияның идеясы композиторға жаңа мақсат жүктеді. Ол өзінің көптеген шығармашылық тақырыбын бостандық,туысқандық, тендікті жасаушы халық және олардың батыр, күрескер «көсемі» деп, озбырлыққа қарсы күрес жолына арнады. Ол 1770 ж. неміс қалашығы Боннда дүниеге келді. Әке жағынан музыканттар болған: атасы скрипкада ойнайтын және дирижер болған, әкесі әнші-тенор. Людвигтің музыкалық дарыны ерте белгі болған. Әкесі одан екінші Моцарт жасағысы келеді, музыкадан сабақ беріп тәрбиелеуші өзінің әкесі болады, бірақ ол өте қатыгез тәжрибесі аз еді. Моцарттың елге тараған даңқы, әкесіне маза бермеді. Баланы жастайынан 7,8 сағат жаттығумен отырғызып қоятын болды. Сегіз жасында, бірінші рет Кёлнде және тағы басқа калаларда бірінші рет концерт береді.

Он екі жасынан, жұмыс іздеуге мәжбүр болады, капеллаға органист болып орналасады.

1782 жылда Кристиан Нефемен танысқан кезі еді . Ол сол кездегі көрнекті музыка мұғалім еді. Бетховенді атақты композитордың еңбектерімен таныстырады .

1787 ж. Моцартпен, 1789 ж. Гайднмен кездеседі. Осы кезде анасы қайтыс болады.

Бетховен 1792 жылы 22 жасында Европаның атақты қаласы Венаға келеді.

Вена “музыкалық орталық” болған. Мұнда ол, өзінің өнерімен Гайдн, Моцарт дәрежесінде танылады.

Өмірдің қиыншылығы 28 жасында есту қабылетінен айырылғанда болды. Көптеген емделу жолдары сәтсіз аяқталады. Гайдннан композициядан сабақ алады. Бұл іскерлігі оның жаңа музыка, жаңа ойы, бар тындауышыларды таң қолдырған еді .

Атап айтқанда №8 “Патетикалық” және №14 “Лунная” сонаталары, №3 “Героическая симфониясы”.

1802ж. Бетховен еңбектерінде, аздаған сәтсіздеу кезең болды. Ал соңғы 10-даған жылдарында Бетховен даңқы асқан, танымал болды. 8симфонияларын, “Эгмонт” операсы, “Аппасионата”№23, “Крейцерова соната”, Гетенің өлеңдеріне әндер, т.б шығармалар жазады.

Өзі сүйген графиня Тереза Бруновин-оның әйелі бола алмады.

1824 ж. “Торжественная месса”- салтанатты Ре мажор тональдықта, хорға арналған шығармасын, соңынан №9 симфониясын жазады.

Өмірінің соңғы жылдарында бауыр аурымен аурады. Ауруға ешқандай ем болмай 1827 жылда өмірдің қайтады. Соңғы қоштасу сапарына 20000 адам қатысады.

Бетховеннің музыкасы, жер шарын аралап, халық жүрегінде мәңгіге қалды.


Тыңдайды

WhatsApp,

You Tube,

Википедия

3-кезең. Рефлексиялық-қорытындылау:

  1. Композитор қай жылы дүниеге келген?

  2. Шығармаларын ата?

Үйге атапсырма: Тақырыпты оқу

Сұрақтарға жауап береді.


Өткізілген сабаққа талдауым (сабақ жоспарында нені өзгертуге болатыны туралы түсініктеме)







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ