Материалдар / « Мен Кемпірқосаққа қонаққа келдім»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

« Мен Кемпірқосаққа қонаққа келдім»

Материал туралы қысқаша түсінік
Жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды ретке келтіру, материалдарды үнемдеп жұмсау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
865
16 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: « МенКемпірқосаққа қонаққа келдім»(сюжетті)Мектеп: «Теректі негізгі мектебі»ММ
Күні:Педагогтің аты-жөні: Ахметова Г.И.
Сынып/топ:Қатысқандардың саны:Қатыспағандардың саны:
ҰОҚ-нің оқу мақсаттары0.1.3.1. Негізгі және қосалқы, жылы және суық түстерді ажырату. О.2.2.1. Жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды ретке келтіру, материалдарды үнемдеп жұмсау.
Күтілетін нәтижелерБарлық тәрбиеленушілер:
  • негізгі түстерді ажыратады, жылы және суық түстерге бөледі;
  • дәстүрлі емес сурет салу тәсілдерін меңгереді;
  • жұмыс орнын таза ұстайды.


  • Көпшілік тәрбиеленушілер:
  • қосалқы түстерді ажыратады, «нұқу» тәсілімен сурет салу технологиясын қолданады;
  • сюжетті сурет жасайды;
  • материалдарды тиімді жұмсайды.


  • Кейбір тәрбиеленушілер:
  • сызықтарға дәстүрлі емес сурет салу тәсілімен фактуралық етіп береді, түстен-түске бірқалыпты ауысуды қалыптастырады;
  • суретті сюжет бойынша әңгімемен толықтырады.
  • Тілдік мақсаттарДағдыларды дамыту.
  • оқу міндетін және оған қол жеткізу ұмтылысын түсінеді;
  • түс гаммасын ойға сәйкес анықтайды;
  • шығармашылық үдеріс барысында мүмкіндіктер ауқымын талқылайды;
  • қорытынды нәтижені болжайды;
  • табиғи құбылыстарды қиялына қарай иллюстрациялайды.


  • Көптілділік: түс - цвет - color.



    Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:• кемпірқосақ, жылы және суық түстер, негізгі және қосалқы түстер, палитра, сюжетті сурет.


    Талқылауға арналған сұрақтар:Кемпірқосақ дегеніміз не?Түстер кемпірқосақта қалай орналасады?Түстер қандай реңдерге бөлінеді?Қай түстер негізгі болып табылады? Қосалқы түстер ше? Палитра не үшін керек?Сюжетті сурет дегеніміз не?
    Бастапқы білімСпектрдің негізгі түстері туралы түсінігі бар, олардың үйлесімін суретте қолданады.




    Жоспар

    Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-әрекетРесурстар
    І.Оң көңіл күй(¥) Сабақта оң көңіл күй қалыптастыру.Музыкалық
    қалыптастыру.Музыкалық сүйемелдеумен педагог өз



    қалауы бойынша ақындардың өлеңінен үзіндісүйемелдеу.
    0-1 минутоқиды.

    II. Өмірлік тәжірибені(¥) Педагог балалардан бүгін неКемпірқосақтың бейнесі бар 2-3
    жандандыру. Мақсаттысалатындарын біліп/білмейтіндігін сұрайды.

    тұжырымдау.(Кемпірқосақ). Кемпірқосақтың бейнесін түрлі иллюстрацияларда көрсетеді.сюжетті сурет.
    2-5 минутОған қонаққа барып, оның түстері туралы көбірек білуді ұсынады.

    III. ҰОҚ-нің тақырыбы(¥) Әліппе-альбомдағы материалменӘліппе-альбом.
    бойынша жұмысжұмыс.

    6 - 25 минутПедагог балалардан кемпірқосақтың аспанда қашан пайда болатындығын біліп/ білмейтіндігін сұрайды. (Жазда, жауыннан кейін.) Кемпірқосақ түстерінің әрқашан да белгілі бір ретпен (қызыл, сарғылт, сары, жасыл, көгілдір, көк, күлгін) орналасатындығын нақтылайды.(Ж) Түстерді жылы және суық реңдерге бөлуді ұсынады. Ақ және қара түстердіңПалитра, қылқалам,


    кемпірқосаққа жатпайтындығын



    нақтылайды. Балаларға түстердің негізгі (қызыл, сары, көк) және екінші түстерге бөлінетіндігін түсіндіреді. Негізгі түстерді палитрада араластыруды ұсынады.Мысалы: жұптағы бір бала сары түсті, екіншісі көк түсті алады, артынан бір түске араластырады. Балалар қандай түстердің пайда болғанын әңгімелейді.(¥) Сергіту сәтіАспанда найзағай ойнап тұр ( саусақтарын жұмады және ашады),Көзіңді жұм! (көздерін алақандарымен жабады, сосын ашады),Жаңбыр өтті, шөптер жалтырап тұр, (саусақтарымен үстелді согады), Кемпірқосақ шықты (ауада жарты шеңбер салады).(¥) Қауіпсіздік ережесіПедагог гуашьпен жұмыс істеу ережелерін еске салады. Жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды таза ұстауды, бояумен үнемдеп жұмыс жасауды және оны қылқаламның ұшымен алуды ескертеді.гуашь.




    (Ұ, Ө) Жұмыстың орындалу технологиясыЖұмысты сатылай орындау ретін түсіндіреді. Әліппе-альбоммен жұмыс.Жұмысты бастамас бұрын «нұқу» тәсілімен сурет салудың негізгі ережелерін еске түсірейік (қатты жартылай құрғақ қылқаламмен толықтыру): Су түсті ауыстыру кезінде ғана пайдаланылады, бояуға батырмас бұрын қылқалам майлықтың көмегімен құрғатылып сүртіледі. Сурет салу кезінде қылқалам қағаз бетіне қатысты қатаң түрде тік тұрғызылады. Гуашь қағазға бір қимыл арқылы, былайша айтсақ, «нұқу» арқылы түсіріледі. Кемпірқосақ жартылай шеңбер түрінде бейнеленеді.Ешбір жағыс жасалмайтындығын ұмытпаңдар. «Нұқу» ғана орындалады. Кемпірқосақты салғаннан кейін балаларға сюжет, яғни табиғат, гүлденген алқап, өзен, тау, т.б. салу ұсынылады.Әліппе-альбом. Жалпақ қылқалам, гуашь, суы бар төгілмейтін стақан, қағаз майлықтар.
    IV. ҰОҚ-ніңқорытындысы.Рефлексия.26-30 минут(¥, Ө) Кемпірқосақ галереясы ұйымдастырылады. Балалар өз жұмыстарын талқылайды. Сюжет туралы әңгімелейді. Педагог тәрбиеленушілерден өз жұмыстарын бағалауды сұрайды:Кімге өз жұмысы ұнады?Салғысы келген затты сала алды ма?Сенің ойыңша, жұмыс мұқият, жақсы орындалды ма, әлде онша емес пе?Не жүзеге аспады?Кімнің суреті ең көп ұнады? Неліктен? Педагог балалардан кемпірқосақ түстерінің жолақтарын көрсетуін ұсынады: сары түс - өте тартымды, қызықтырарлық; күлгін түс - тартымды емес, жабырқанқы.Балалардың жұмыстарын орналастыруға арналған стенд, әліппе-альбом.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!