|
|
Жоспар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
І.Оң көңіл күй |
(¥) Сабақта оң көңіл күй қалыптастыру. |
Музыкалық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
қалыптастыру. |
Музыкалық сүйемелдеумен педагог өз |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
қалауы бойынша ақындардың өлеңінен үзінді |
сүйемелдеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
0-1 минут |
оқиды. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
II. Өмірлік тәжірибені |
(¥) Педагог балалардан бүгін не |
Кемпірқосақтың бейнесі бар 2-3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
жандандыру. Мақсатты |
салатындарын біліп/білмейтіндігін сұрайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
тұжырымдау. |
(Кемпірқосақ). Кемпірқосақтың бейнесін түрлі иллюстрацияларда көрсетеді. |
сюжетті сурет. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2-5 минут |
Оған қонаққа барып, оның түстері туралы көбірек білуді ұсынады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
III. ҰОҚ-нің тақырыбы |
(¥) Әліппе-альбомдағы материалмен |
Әліппе-альбом. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
бойынша жұмыс |
жұмыс. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 - 25 минут |
Педагог балалардан кемпірқосақтың аспанда қашан пайда болатындығын біліп/ білмейтіндігін сұрайды. (Жазда, жауыннан кейін.) Кемпірқосақ түстерінің әрқашан да белгілі бір ретпен (қызыл, сарғылт, сары, жасыл, көгілдір, көк, күлгін) орналасатындығын нақтылайды. (Ж) Түстерді жылы және суық реңдерге бөлуді ұсынады. Ақ және қара түстердің |
Палитра, қылқалам, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
кемпірқосаққа жатпайтындығын |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
нақтылайды. Балаларға түстердің негізгі (қызыл, сары, көк) және екінші түстерге бөлінетіндігін түсіндіреді. Негізгі түстерді палитрада араластыруды ұсынады. Мысалы: жұптағы бір бала сары түсті, екіншісі көк түсті алады, артынан бір түске араластырады. Балалар қандай түстердің пайда болғанын әңгімелейді. (¥) Сергіту сәті Аспанда найзағай ойнап тұр ( саусақтарын жұмады және ашады), Көзіңді жұм! (көздерін алақандарымен жабады, сосын ашады), Жаңбыр өтті, шөптер жалтырап тұр, (саусақтарымен үстелді согады), Кемпірқосақ шықты (ауада жарты шеңбер салады). (¥) Қауіпсіздік ережесі Педагог гуашьпен жұмыс істеу ережелерін еске салады. Жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды таза ұстауды, бояумен үнемдеп жұмыс жасауды және оны қылқаламның ұшымен алуды ескертеді. |
гуашь. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
(Ұ, Ө) Жұмыстың орындалу технологиясы Жұмысты сатылай орындау ретін түсіндіреді. Әліппе-альбоммен жұмыс. Жұмысты бастамас бұрын «нұқу» тәсілімен сурет салудың негізгі ережелерін еске түсірейік (қатты жартылай құрғақ қылқаламмен толықтыру): Су түсті ауыстыру кезінде ғана пайдаланылады, бояуға батырмас бұрын қылқалам майлықтың көмегімен құрғатылып сүртіледі. Сурет салу кезінде қылқалам қағаз бетіне қатысты қатаң түрде тік тұрғызылады. Гуашь қағазға бір қимыл арқылы, былайша айтсақ, «нұқу» арқылы түсіріледі. Кемпірқосақ жартылай шеңбер түрінде бейнеленеді. Ешбір жағыс жасалмайтындығын ұмытпаңдар. «Нұқу» ғана орындалады. Кемпірқосақты салғаннан кейін балаларға сюжет, яғни табиғат, гүлденген алқап, өзен, тау, т.б. салу ұсынылады. |
Әліппе-альбом. Жалпақ қылқалам, гуашь, суы бар төгілмейтін стақан, қағаз майлықтар. |
|
IV. ҰОҚ-нің қорытындысы. Рефлексия. 26-30 минут |
(¥, Ө) Кемпірқосақ галереясы ұйымдастырылады. Балалар өз жұмыстарын талқылайды. Сюжет туралы әңгімелейді. Педагог тәрбиеленушілерден өз жұмыстарын бағалауды сұрайды: Кімге өз жұмысы ұнады? Салғысы келген затты сала алды ма? Сенің ойыңша, жұмыс мұқият, жақсы орындалды ма, әлде онша емес пе? Не жүзеге аспады? Кімнің суреті ең көп ұнады? Неліктен? Педагог балалардан кемпірқосақ түстерінің жолақтарын көрсетуін ұсынады: сары түс - өте тартымды, қызықтырарлық; күлгін түс - тартымды емес, жабырқанқы. |
Балалардың жұмыстарын орналастыруға арналған стенд, әліппе-альбом. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
« Мен Кемпірқосаққа қонаққа келдім»
« Мен Кемпірқосаққа қонаққа келдім»
|
|
Жоспар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
І.Оң көңіл күй |
(¥) Сабақта оң көңіл күй қалыптастыру. |
Музыкалық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
қалыптастыру. |
Музыкалық сүйемелдеумен педагог өз |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
қалауы бойынша ақындардың өлеңінен үзінді |
сүйемелдеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
0-1 минут |
оқиды. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
II. Өмірлік тәжірибені |
(¥) Педагог балалардан бүгін не |
Кемпірқосақтың бейнесі бар 2-3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
жандандыру. Мақсатты |
салатындарын біліп/білмейтіндігін сұрайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
тұжырымдау. |
(Кемпірқосақ). Кемпірқосақтың бейнесін түрлі иллюстрацияларда көрсетеді. |
сюжетті сурет. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2-5 минут |
Оған қонаққа барып, оның түстері туралы көбірек білуді ұсынады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
III. ҰОҚ-нің тақырыбы |
(¥) Әліппе-альбомдағы материалмен |
Әліппе-альбом. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
бойынша жұмыс |
жұмыс. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 - 25 минут |
Педагог балалардан кемпірқосақтың аспанда қашан пайда болатындығын біліп/ білмейтіндігін сұрайды. (Жазда, жауыннан кейін.) Кемпірқосақ түстерінің әрқашан да белгілі бір ретпен (қызыл, сарғылт, сары, жасыл, көгілдір, көк, күлгін) орналасатындығын нақтылайды. (Ж) Түстерді жылы және суық реңдерге бөлуді ұсынады. Ақ және қара түстердің |
Палитра, қылқалам, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
кемпірқосаққа жатпайтындығын |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
нақтылайды. Балаларға түстердің негізгі (қызыл, сары, көк) және екінші түстерге бөлінетіндігін түсіндіреді. Негізгі түстерді палитрада араластыруды ұсынады. Мысалы: жұптағы бір бала сары түсті, екіншісі көк түсті алады, артынан бір түске араластырады. Балалар қандай түстердің пайда болғанын әңгімелейді. (¥) Сергіту сәті Аспанда найзағай ойнап тұр ( саусақтарын жұмады және ашады), Көзіңді жұм! (көздерін алақандарымен жабады, сосын ашады), Жаңбыр өтті, шөптер жалтырап тұр, (саусақтарымен үстелді согады), Кемпірқосақ шықты (ауада жарты шеңбер салады). (¥) Қауіпсіздік ережесі Педагог гуашьпен жұмыс істеу ережелерін еске салады. Жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды таза ұстауды, бояумен үнемдеп жұмыс жасауды және оны қылқаламның ұшымен алуды ескертеді. |
гуашь. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
(Ұ, Ө) Жұмыстың орындалу технологиясы Жұмысты сатылай орындау ретін түсіндіреді. Әліппе-альбоммен жұмыс. Жұмысты бастамас бұрын «нұқу» тәсілімен сурет салудың негізгі ережелерін еске түсірейік (қатты жартылай құрғақ қылқаламмен толықтыру): Су түсті ауыстыру кезінде ғана пайдаланылады, бояуға батырмас бұрын қылқалам майлықтың көмегімен құрғатылып сүртіледі. Сурет салу кезінде қылқалам қағаз бетіне қатысты қатаң түрде тік тұрғызылады. Гуашь қағазға бір қимыл арқылы, былайша айтсақ, «нұқу» арқылы түсіріледі. Кемпірқосақ жартылай шеңбер түрінде бейнеленеді. Ешбір жағыс жасалмайтындығын ұмытпаңдар. «Нұқу» ғана орындалады. Кемпірқосақты салғаннан кейін балаларға сюжет, яғни табиғат, гүлденген алқап, өзен, тау, т.б. салу ұсынылады. |
Әліппе-альбом. Жалпақ қылқалам, гуашь, суы бар төгілмейтін стақан, қағаз майлықтар. |
|
IV. ҰОҚ-нің қорытындысы. Рефлексия. 26-30 минут |
(¥, Ө) Кемпірқосақ галереясы ұйымдастырылады. Балалар өз жұмыстарын талқылайды. Сюжет туралы әңгімелейді. Педагог тәрбиеленушілерден өз жұмыстарын бағалауды сұрайды: Кімге өз жұмысы ұнады? Салғысы келген затты сала алды ма? Сенің ойыңша, жұмыс мұқият, жақсы орындалды ма, әлде онша емес пе? Не жүзеге аспады? Кімнің суреті ең көп ұнады? Неліктен? Педагог балалардан кемпірқосақ түстерінің жолақтарын көрсетуін ұсынады: сары түс - өте тартымды, қызықтырарлық; күлгін түс - тартымды емес, жабырқанқы. |
Балалардың жұмыстарын орналастыруға арналған стенд, әліппе-альбом. |
шағым қалдыра аласыз













