Математика пәні 20.11.17 4
сынып
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
(
Жылдамдық,уақыт,қашықтық)
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік
: Оқушылардың
білімдерін қайталау, көп таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту
және бөлу, жылдамдық,уақыт,қашықтық , қалдық жайлы білімдерін
бекіту.
Дамытушылық: ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын
дамыту.Оқушылардың бір –бірін тыңдауға, топпен жұмыс істеуге
дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық
қарым- қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақ
әдісі: Сұрақ-жауап,
өзіндік,топтық, домино әдісі, ұшақ әдісі, конверт – сұрақ әдісі,
вейер әдісі
Сабақ
түрі: Бекіту сабағы
Сабақ
көрнекілігі: Қима қағаздар, конверт- сұрақ,адасқан балық,тест,
домино, вейер, ұшақ, бағалау
парақшасы
Сабақтың
барысы:
I.Ұйымдастыру
кезеңі: оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу
Психологиялық
ахуал
«Тілек шоғы» (Оқушылар шеңберге тұрып, бір –
бірлеріне өздерінің бас әріптерінен басталатын жылы лебіздер
тілейді)
Топқа бөлу.
Ұзын ,орташа,қысқа
таяқшалар арқылы топқа
бөліну.
I топ – Жылдамдық
II топ – Қашықтық
IIIтоп – Уақыт
Топ басшысы сайланады. Бағалау
парғымен танытырылады. Топ ережесін еске
түсіреміз.
Бағалау парақшасымен
танытыру.
II.Үй тапсырмасын
тексеру.
«Кубизм» әдісі арқылы
көбейту кестесін
қайталау.
III. Білу,
түсіну
«Адасқан кубик»
ойыны
-
1342 * 2 =2684 4769 * 3 =
14307
-
3969 : 3=1323 12 735 :
5=2547
-
4321 * 2 =8642 640 * 6
=3840
“Ұшақ
әдісі”
1- топ:
х* 6 = 84048 :
2
х * 6 =
42024
х=42024 : 6
х=7004
7004 * 6 =84048 :
2
42024=42024
2) 492 + х = 20 000 –
2510
492 + х =17490
х=17490 – 492
х=16998
492 + 16 998 = 20 000 –
2510
17490 =17490
2 - топ :
х * 10 = 7890 – 890 10
000 : х = 500 *
2
х*10=7000 10 000
: х = 1000
х=7000 : 10 х= 10 000 :
1000
х=700 х=10
700 * 10 = 7890 – 890 10 000 : 10 = 500 *
2
7000 = 7 000 1000 =
1000
3 - топ :
96 800 : х = 5840 –
5740 4900 + х = 59 000 :
10
96 800 : х =100 4900 + х =
5900
х= 96 800 : 100 х= 5900 – 49
00
х= 968 х=1000
96800 : 968 = 5840 – 5740
4900 +
1000 = 59 000 : 10
100= 100 5900 =
5900
IV.Сергіту
сәті
Сағаттың
тіліндей
Иіліп оңға
бір.
Сағаттың
тіліндей
Иіліп солға
бір.
Оң аяқ, сол
аяқ,
Оң аяқ, сол
аяқ,
Жаттығу оңай - ақ.
Қолдану. Қатесін тап:
Вейер әдісі арқылы.
1529 : 4 = 382
(қ.1)
1437 : 6 = 239
(қ.3)
1358 : 3 =
452(қ.2)
40987 : 8 =
5123(қ.3)
6781 : 8 = 847
(қ.5)
8953 : 2 = 4476
(қ.1)
Талдау. Әр топқа Конверт – сұрақ таратылады.
Ішіндегі тапсырманы орындайды.
1529 : 4 = 382
(қ.1)
1- топ: Арақашықтығы
20 км екі ауылдан бір мезгілде велосипедші мен жаяу адам бір –
біріне қарама – қарсы шықты. Жаяу адамның жылдамдығы 5 км\сағ, ал
велосипедшінікі – 15 км\сағ.Олар қанша уақыттан кейін кездесті?
Ш: 20 : (15 + 5 ) =1
сағ
2- топ: Арасы 27 км екі ауылдан бір мезгілде екі
жаяу адам бір – біріне қарама – қарсы шықты да,3 сағаттан кейін
кездесті. Біріншісінің жылдамдығы 4 км\сағ.Екіншісінің жылдамдығы
қандай?
Ш: 27 : 3 = 9 км 9 – 4 = 5 км \
сағ
3 -топ;Екі ауылдан бір мезгілде бір – біріне
қарама – қарсы шыққан екі салт атты 3 сағаттан кейін кездесті.
Біріншісінің жылдамдығы 12 км\сағ, ал екіншісінің 15 км\сағ. Екі
ауылдың арақашықтығын тап . Ш: (12 + 15) *
3 = 81 км
Үй тапсырмасы:№6,7,8 100
бет.
Бағалау.
1-
топ: Жылдамдық
1.теңдеуді
шеш:
х*
6 = 84048 : 2
2.Бөлуді орында,қатесін
тап,көбейтумен тексер.
1) 1529 : 4
=
2) 1437 : 6
=
3. Арасы 27 км екі ауылдан бір
мезгілде екі жаяу адам бір – біріне қарама – қарсы шықты да,3
сағаттан кейін кездесті. Біріншісінің жылдамдығы 4 км\сағ.Екіншісінің
жылдамдығы қандай?
2-топ Қашықтық
-
теңдеуді
шеш:
492 + х = 20 000 –
2510
2.Бөлуді орында,қатесін
тап,көбейтумен тексер.
1) 1358 : 3
=
2) 40987 : 8
=
3.
Екі ауылдан бір мезгілде бір –
біріне қарама – қарсы шыққан екі салт атты 3 сағаттан кейін
кездесті. Біріншісінің жылдамдығы 12 км\сағ, ал екіншісінің 15
км\сағ. Екі ауылдың арақашықтығын тап
.
3-топ. Уақыт
1.теңдеуді
шеш:
96 800 :
х = 5840 –
5740
2.Бөлуді орында,қатесін
тап,көбейтумен тексер.
1) 6781 : 8
=
2) 8953 : 2
=
3.
Арақашықтығы 20 км екі ауылдан
бір мезгілде велосипедші мен жаяу адам бір – біріне қарама – қарсы
шықты. Жаяу адамның жылдамдығы 5 км\сағ, ал велосипедшінікі – 15
км\сағ.Олар қанша уақыттан кейін
кездесті?