Сабақ: Қазақ әдебиеті | Мектеп: №264 |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Көбесова Жанымкүл |
Сынып: 5 | Қатысқандар: 26 | Қатыспағандар: 0 |
Сабақтың тақырыбы: | «Қобыланды батыр» жыры Әйелдер бейнесі |
Осы сабақта қол жеткізіетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.А/И4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат,өлең жазу. |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушы орындай алады: Портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыра алады.Жырдан алған әсерін сипаттап хат немесе өлең жаза алады.
|
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығарманы оқи отырып,әйел кейіпкерлердің образын ашады.Шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.Алған әсерін сипаттап,өлең немесе хат жаза алады.
|
| Кейбір оқушылар орындай алады:Шығармадағы әйелдер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу барысында көркемдегіш құралдарды(гипербола,теңеу)орынды қолдана алады.Қазіргі өмірмен салыстыра отырып,баға бере алады.Алған әсерін жүйелі,ойын сипаттай отырып хат немесе өлең жаза алады.
|
Бағалау критерийі | 1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы әйелдер образын ашады.2.Жырдағы әйелдер бейнесін шынайы өмірмен салыстырып, баға береді.3.Алған әсерін сипаттап,авторға хат немесе өлең жазады.
|
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады:
|
| Диалог құруға, шығарма жазуға арналғаг пайдалы тіркестер: қуанышым көк теңіздей көл-көсір,жас сұлу,ел құлағы- елу,жаман хабар жерде жатпайды. |
| Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Шығармадағы қазақ қыздарының бойындағы жақсы қасиет қандай?2. Жырдағы Құртқа сұлудың сөзбен кестеленген бейнесі қандай?3. Қазақ тарихында болған қандай әйел батырларды білеміз? |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: гипербола, литота, Қорасан, Қамқа, енші, пір, намазшам, құтпан, әмір, күйме, қосан. |
Құндылықтарға баулу | Ананы құрметтеуге,ер азаматқа сүйеніш болуға, бауырмалдыққа баулу. |
Пәнаралық байланыс | Тарих |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Аналарды құрметтей білуді, жыр туралы біледі.Жырдағы кейіпкерлер арасындағы әйелдер бейнесін біледі. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
7 минут
15 минут
Сабақтың ортасы
5 минут
7 минут
2 минут
Сабақтың соңы2 минут
| Амандасу,түгелдеу,топқа біріктіру.1.«Аналық»2. «Құртқа»3. «Қарлығаш»4. «Қарлыға»Жыр мәтіндерінің үзінділерін «Мозайка» әдісі арқылы топтарға біріктіру.
Үй тапсырмасы.Кейіпкерлер бейнесі (сипаттама жазып келу).
«Ортадағы қаламсапты таңдау» арқылы әр топтан үй тапсырмасын сұрау.Бағалау парақшасы арқылы бағаланады.Дескриптор:1.Кейіпкерлердің бейнесін жырдан таба алуы.2.Сипаттау барысында ойды жүйелі жеткізуі.3.Көркемдегіш құралдарды пайдалана отырып, сипаттап жазуы.
Үй тапсырмасын бекіту.«Бәйге» ойын стратегиясы(Слайдта сұрақтар көрініп тұрады)1. «Қобыланды батыр»қандай жыр?2. Қобыланды бала күнінен қандайболып өседі?3.Естеміс деген кім?4.Қобыландыны Естеміс қалай баулиды?Жаңа сабақ (топтық жұмыс)«Ой қозғау» (слайдтан әйел-аналардың бейнесін көрсету)
Топтық жұмыс «Бейтаныс кейіпкер» әдісіТопқа біріктіру кезіндегі таратылған жыр мәтіндерінің үзінділерін оқып, топқа брілген образды ашу. Топ басшысы арқылы сұраймын. Бағалау парақшасы арқылы бағалаймын.
Дескриптор:
Жұптық жұмыс «ПОПС» формуласы арқылы бекіту.Қазіргі қазақ аналарының жырдағы әйел-аналармен қандай байланысы бар екені сұралады.ДескрипторБірінші сөйлем: «Менің ойымша,...»Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін,...»Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»
Жеке жұмысШығармадан алған әсерін авторға хат немесе өлең жазу (өлеңді барлық оқушы жазуы мүмкін емес)арқылы түсіру«Кезбе тілші» әдісі арқылы әр топқа жазған жұмыстарын оқытамын. Бағалау: Жұлдызшалар арқылы бағалаймын. Сабақты қорытындылауОсы сабақты төмендегі мақал – мәтелдермен түйіндеуге болады.1.Алып анадан туады, Ат биеден туады.2. Ананың басқан жерінде пейіш бар.3. Анаңа ауыр сөз айтпа, атыңа ауыр жүк артпа.4. Анаңды Меккеге үш арқалап апарсаңда қарызыңнан құтыла алмайсың.
Үйге тапсырма: «Аналар бейнесі» ой – толғау жазу
Кері байланыс: (Осы сабақта балаларға не қызықты? не қиын? не құнды?)Қ-қызықтыҚ-қиынҚ-құнды
| Қима қағаздар,Мозайкалар
Қаламсап
Интербелсенді тақта
Аналар бейнесінің суреттеріОқулық 5-сынып «Мектеп» баспасы
Таратпа қағаздар
МикрофонТүрлі-түсті жұлдызшалармен бағалау
Қима қағаздар |
Сабақтың соңы2 минут
| Үйге тапсырма: «Аналар бейнесі» ой – толғау жазу
Кері байланыс: (Осы сабақта балаларға не қызықты? не қиын? не құнды?)Қ-қызықтыҚ-қиынҚ-құнды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қосымша ақпарат | Біз қорқақ адамдардың тез қартаятындығын білеміз бе? Өмірде қорықпайтын адам жоқ шығар, сірә. Бәріміз қараңғыдан қорықсақ, енді бәріміз жыланнан, судан, оттан қорқамыз. Өзгелерге білдірмеуге тырысқанымызбен, ішкі жан дүниеміздің түкпіріндегі қорқыныш сезімнің біздің дегенімізге бағнбайтын кездері болады. Адамның басқаруынан тыс бұл үрей фобия деп аталады. Әлемде фобияның 40 мыңға жуық түрі бар. Үрейленулерден болатын психикалық ауытқу адамды ерте қартайтады екен. Американың Бригам Янг есімді дәрігері осындай қорытындыға келген. |
|