Психологиялық
ахуалды қалыптастыру
«Жүректен жүрекке»
атты шаттық шеңберін құрғызу. Егістік даласындағы бидайдың бастары
секілді тербеліп тұрып, бір-біріне зат есімдер арқылы жылы сөздер
айту.
-Балалар , Ахмет
Байтұрсынұлы өз шығармаларында қандай мінез-құлықтарды үлгі етеді
?
Оқушылардың жауабы
бойынша «Адамгершілік» , «Мейірімділік» , «Кішіпейілділік» деп , 3
шағын топқа біріктіру .
Үй тапсырмасын
сұрау .
«Сұрақ ілмегі»
әдісі арқылы оқушының үй тапсырмасын қаншалықты меңгергенін
білу.
Шығарманың мазмұнын
еске түсіру.
I топ. Бала әкесіне
қандай сұрақ қойды ?
II топ. Әкесі қалай
жауап берді ?
IIIтоп. Шығарманың
түйінді пікірі қандай ?
Қ
Б.«Шапалақ» арқылы
.
Мысалдағы
айтылған ойға байланысты мақал-мәтелдердің жалғасын тауып,
мағынасын ашу.
1.Бидайдың
кеудесін көтергені ...( дақылының жоқтығы
)
Жігіттің кеудесін
көтергені ...( ақылының
жоқтығы)
2. Өзгеге деген
...( өседі )
Өзіме деген ...(
өшеді )
3. Жақсымын деп
мақтанба ...(халық
айтпай)
Батырмын деп
мақтанба ...(барып
қайтпай)
ҚБ. Мұғалімнің
қолдау сөздері .(Жарайсың!
Керемет!)
«Құпия хат» әдісі
арқылы
мысал өлеңнен
алған әсерін сипаттап, авторға хат
жазу.
I топ. Авторға
баланың атынан хат.
II топ.Авторға
егіншінің атынан хат.
IIIтоп. Авторға
оқырманның атынан хат.
Дескриптор
1.Тірек сөздерді
орынды пайдаланады 1
2. Шығармадан
алған әсерін жүйелі жеткізеді
1
3.Көркемдегіш
құралдарды тиімді қолданады
1
4.Түйінді пікір
жазады 1
5. Орфографиялық
норманы сақтайды 1
«Қос құты» әдісі
арқылы
өлең мен мысал
өлеңді салыстыру
«Сырлы сөздер»
әдісі бойынша 2 шумақ өлең
шығарады.
Тақтадан үш
суретті көрсетіп
қою.
Жайқалған
егін.
Әке мен
бала.
Көкке қараған
бидай.
Сараланған
тапсырма: «Буриме» әдісі
арқылы.
Дескриптор
:
1.Сурет
бойынша 2 шумақ өлең құрастырады .
1
2.Өлең
құрылысын сақтайды .
1
3. Көркемдегіш
сөздерді қолданады .
1
«Буриме»
-----------------------
үлгілі
--------------------
тәртіпті
--------------------
болады
---------------------
саналы
«Акроним»
әдісі
Е – Еріншек болмасан
егерде,
Г – гүлдей жайнайсын
жарқырап.
І -- ілгері басып
жұмысың,
Н – назарда үнемі
боласын.
-------------------
тәкәппар
------------------- адам
бар
-------------------
ешқашан
----------------
болмандар
-----------------
жайқалған
-------------------
жайнаған
-------------------
әрдайым
-------------------
көзайым
|