Материалдар / А.Алтай. Тәуелсіздік алғаннан кейінгі көркем проза. Шығарманың идеясы. 6-сынып Қазақ әдебиеті ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

А.Алтай. Тәуелсіздік алғаннан кейінгі көркем проза. Шығарманың идеясы. 6-сынып Қазақ әдебиеті ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
А.Алтай. Тәуелсіздік алғаннан кейінгі көркем проза. Шығарманың идеясы. 6-сынып Қазақ әдебиеті ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2024
110
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:_________Қысқа мерзімді сабақ жоспары 4-сабақ


Бөлім:

4 – бөлім: Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :


Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

А.Алтай. Тәуелсіздік алғаннан кейінгі көркем проза. Шығарманың идеясы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.1.2.1- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

Сабақтың мақсаты

әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады.

Құндылықтарға баулу

Ұлттық мүдде құндылығы:қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу, қоғам игілігі үшін қызмет ету.

Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу,сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну.

Талап құндылығы: білуге, жаңаны тануға құштарлық,сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы


7 минут
























Сабақтың ортасы


5 минут











13 минут










5 минут









5 минут


































5 минут


































































Сабақтың соңы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

«Екі лагерь»

Оқушыларға бүгінгі сабақтың

тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.

Ойтүрткі

Сабағымыздың басында ой шақыру кезеңінде суреттерге қарап тақырыпты болжаймыз.


Жазушы өмірі мен шығармашылығы

Асқар Алтай 1963 жылы12 ақпандадүниеге келген. Шығыс Қазақстан облысы, Зайсан қаласында дүниеге келген. Қазақ жазушысы, әрі сыншы. А.Алтайдың шығармаларында халықтың өткені мен бүгінгісі суреттеледі. Жазушының «Қызыл бөлтірік» повесі (1997 ж.) Халықаралық «Сорос» қорының бас жүлдесі- грантын жеңіп алған. 1989-1990 жылдары Қазақстан жазушылар одағының Жастар арасындағы прозашыларфорумының Т.Айбергенов атындағы сыйлықтың лауреаты.  

1-тапсырма

Жигсо әдісі арқылы әңгімені оқу

1-топ: 103-104-бет

2-топ:105-106-бет

3-топ: 107-108- бет

4-топ: 109-111-бет


2-тапсырма

Мәселені анықтап, ПОПС формуласын толтырыңыз.

1. Менің ойымша...

2. Себебі, мен оны былай түсіндіремін...

3. Оны мен мына мысалдармен, фактілермен дәлелдей аламын...

4. Осыған байланысты, мен мынадай шешімге келдім...

3-тапсырма

Жұптық жұмыс

Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықта

Тақырыбы

Идеясы





Өзіңді тексер

Тақырыбы

Идеясы

Ерлік, туған жерге шексіз махаббат


шығарманың негізгі мұраты, идеялық қуаты – желтоқсан оқиғасы үшін қудаланған қазақ жастары өмірінің кейбір тұстарын сипаттау.Сондай-ақ автор Кеңес өкіметінің желтоқсаншыларға көрсеткен озбырлығын әрі қоғамнан шеттетуге ұмтылған теріс әрекеттерін сынап отыр.Және ұсақ детальдар арқылы қала мен ауылды байланыстыратын жолдардың жоқтығын шебер суреттеген (Ұлан асуындағы автобустың аударылуы, Ертіс өзенінен өте алмай кейін қайтуы).Болашақ ұрпақты Архаттың адуынды сөздері мен қайтпас мінезі арқылы ұлтшыл, патриот болуға шақырады.

3-тапсырма

«Прописка» әңгімесіне композициялық талдау жасаңыздар.

Оқиғаның басталуы:

Оқиғаның байланысы:

Оқиғаның дамуы:

Шиеленісуі:

Шарықтау шегі:

Шешімі:

Өзіңді тексер!

1.Оқиғаның басталуы.Алматыдағы "Желтоқсан оқиғасы".Архаттың әскерден келуі,көтеріліске қатысуы.

2.Оқиғаның байланысы.Жазылған донос.Пропискаға,жұмысқа тұра алмау.

3.Оқиғаның дамуы.Асхаттың Күршімге сапары.Автобус ішіндегі жолаушылар.

4.Оқиғаның шарықтау шегі.Боранда тоқтап қалған автобус.Жаяу кеткен жолаушылар.

5.Оқиғаның шешімі.Табиғат кедергісі.Көздеген жерге жете алмау.Пропискаға тұра алмау.

ЕББҚ оқушыға тапсырма

Берілген сұрақтардың жауабын сәйкестендір

Архаттың жолға шығудағы мақсаты?


Мұғалімдер даярлайтын институт.

Қай өңірдің қаһарлы қысының табиғаты бейнеленген?


«Желтоқсан

шы», декабрьге қатысқан қу.

Архат қандай оқу орнын бітірген?


Самар арқылы Күршім ауданына

Өскеменнен шыққан автобус қай жаққа бет алды?


Алтай өңірі

Архатқа қандай айыптар тағылып жұмысқа алмады?

Аулына барып пропискаға тұрып келу.

Архаттың жолға шығудағы мақсаты?


Аулына барып пропискаға тұрып келу.

Қай өңірдің қаһарлы қысының табиғаты бейнеленген?


Алтай өңірі


Архат қандай оқу орнын бітірген?


Мұғалімдер даярлайтын институт.

Өскеменнен шыққан автобус қай жаққа бет алды?

Самар арқылы Күршім ауданына

Архатқа қандай айыптар тағылып жұмысқа алмады?

 «Желтоқсаншы», декабрьге қатысқан қу.


Үйге: желтоқсан оқиғасына қатысты тарихи деректер жинақтап, таныстырылым жасау

Рефлексия



Психологиялық ахуал

«Екі лагерь»

Жүргізуші сыныптағы бір оқушының өз қалауымен сыртқа шығып кетуін ұсынады. Ол сыртқа шыққанда қалған оқушылар бір ұқсас белгілеріне қарай төрт топқа бөлініп, бір-бірінен алыс отырады. Сырттағы оқушы кіріп, екі топтың қандай бір-біріне ұқсамайтын белгі арқылы бөлінгенін табу керек. Бұл ойын топқа бөлгенде, оқушылардың ықыластылығы мен зейінділігін анықтау үшін жүргізіледі.




Жазушы өмірі мен шығармашылығы жайында ақпарат алады.










Жигсо әдісі

Мәтін бөлігін оқып, өз топтарында талқылайды. Талқылауға аз ғана уақыт беріледі. Бастапқы топқа қайта келіп, қолдарындағы мәтін бөліктерін құрастырады. Топтарға мәтіннің толық нұсқасы таратылады. Толық мәтін мазмұнымен танысып, мәтін желісін топ мүшелері бірлесіп отырып аяқтайды.



Мәселені анықтап, ПОПС формуласын толтырады.








Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды. Кестені толтырады.



























«Прописка» әңгімесіне композициялық талдау жасайды.
























Берілген сұрақтардың жауабын сәйкестендіреді.


Ауызша мадақтау арқылы бағалауЖарайсың! Тамаша! Керемет!
















Берілген тапсырмалар

дың барлығына

жетон арқылы бағалау жүргізіледі.



Дескриптор

Білім алушы

-мәселені анықтайды;

-өз ойын формулаға салып жазады.




Дескриптор:

Білім алушы

-шығарманың тақырыбын анықтайды,

-идеясын анықтайды.




























Дескриптор:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!