Материалдар / Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сейтханова Акдаме
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2018
546
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Қызылорда облысы, Жаңақорған кенті, №110 мектеп-лицейі

Бастауыш сынып мұғалімі: Әлжанова Жұмагүл Ергешқызы

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп: №110 мектеп-лицей

Күні: 5.09.2017

Мұғалімнің аты-жөні : Әлжанова Жұмагүл Ергешқызы

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Өзім туралы

1 сабақтың тақырыбы

Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын

Сабақтың оқыту мақсаттары

1.1 Шығарманың мазмұнын түсіну

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді, бағалауға қатысады


Оқушылардың көпшілігі: ребусты жылдам шешеді, тақырыпты болдайды.

Кейбір оқушылар: өмірден мысал келтіріп, жазушыға еліктеп, көркем сөйлей алады.

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Қызығушылықты ояту:

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Ой сергек: «Досымды іздеймін»

Әр оқушы стикерге өзінің жақсы қасиеттерін жазады, төменгі жағына өзінің атын жазып, тақтаға жапсырады. Екінші адам өзіне ұнаған қасиеттер жазылған стикерге өз атын жазып кетеді.





Стикерлер

Сабақтың ортасы

30-35 минут
































Picture 58























Мағынаны ажырату

Ой қозғау

«Балалар философиясы» әдісі

Балаларға жаңа сабаққа тиісті сұрақтар қою. Адам бойында қандай қасиеттер болады?

Осы мінездердің қайсысы жағымды, қайсысы жағымсыз деп ойлайсыздар?

(Өсек , өтірік, мақтаншақ, еріншек, талап,еңбек, қанағат сияқты мінездер бар деп жауап берулеріне жетелеу)

Білу (оқушы әдстер мен жұмыстың орындалу ретін біледі)

Тақырыпты болжау

,,, ,,, ,

Ребустан «Абай» деген сөзді табады

Ребустың шешімі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табуға жетелеу.

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Масатқа сәйкес оқушылармен бірлесе отырып, жетістік критерийі анықталады.

Бүгінгі сабақтың жетістік критерийлері:

  • сабаққа белсенді қатысады;

  • мәтіннің мазмұнын түсіне алады;

  • жаңа сөздерді түсіне алады;

  • жақсы мен жаманды ажырата алады.

( Әр сабақтың мақсатына қарай жетістік критерийін құрып отыру)

Түсіну (Трансляция, Интерпретация, Жорамалдау)

Оқылымалды тапсырма: «Жақсы деген немене, жаман деген немене?» деген сұрақтарға жауап беріп көр. (Қасында отырған оқушымен жұптасып, пікір алмасады)

Оқылым . Мәтінді түсініп оқу.

Ғылым таппай мақтанба


Жаңа сөздермен жұмыс.

Бекер мал шашпақ – текке шығындану

Қанағат – барға риза болу

Рақым – көпшілік, ризашылық


Жұптық жұмыс . Көршіңмен жұптас.

Сызбаға сүйеніп , өлеңнің авторы туралы әңгімелеу.

Қолдану (ұғымдар мен қағидаларды, теорияларды тәжірибеде нақты жағдайларда қолданады)


Топтық жұмыс.

Топқа бөлу: Оқушылардың өз қалауларымен топтастыру.

1 – тапсырма: Тақтаға күн мен бұлттың суреті ілінеді. Топта ақылдасып, топтан бір оқушы шығып, мәтінде айтылған жақсы қасиеттерді күнге , жаман әдеттерді бұлтқа жазады. Не үшін жазғандарын түсіндіреді. Мәтін мазмұнын түсінгендерін көрсетеді.


2 – тапсырма: Әр қағазға бір жақсы қасиет пен бір жаман әдетті жаз. Осы сөздерге қандай сурет салар едің? Түсіндір. (Әр топқа 5 үлестірме қағаз таратылады)


Бағалау: Басқа топ сөйлеген топты «Бес бармақ» әдісімен бағалайды.Бағалаушы топтың әр оқушысы бас бармақтарын көріп көрсетеді.

Жоғары көтерілген – керемет, бәрі түсінікті.

Көлденең тұрса – ұсынысым бар.

Төмен қарап тұрса – келіспеймін.

Көлденең, төмен көрсеткен оқушылар себебін айтады.

Синтез (теорияларды практикалық тұрғыдан нақты ситуацияларда қолданады; қандай да болмасын проблеманы шешу үшін өз білімдерін шығармашылықпен қолданады)

Жеке жұмыс

1 – тапсырма: Абай ата қандай жақсы қасиет пен жаман әдетті атайд. Дәптеріңе бөліп жаз.

Ой толғау.

Айтылым.

Абай атаның сөзінен қандай сабақ алдың? Өз бойыңда қандай жақсы, жаман мінез-құлық белгілері бар деп ойлайсың? Дәптердегі кестені толтыру.

Бағалау. Қол соғу арқылы бір-бірін бағалау.





Ребустың суреттері

Абай Құнанбайұлы

(1845 – 1904)






Постер

Интербелсенді тақта
































Түрлі түсті қағаздар

Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс . Ауызша. Сабақтың жетістік критерийін еске түсіріп, бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен, жетпегендері туралы айтады. (барлық сабақтарда осылай қайталанып отырады)

Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі арқылы . Сабақты түсінгендігін көрсету үшін бағдаршамның түстерін пайдаланады. Оқушыларда қызыл, жасыл, сары түсті карточкалар бар, соларды көрсетді. Қызл – түсінбедім, жасыл – барлығы түсінікті болды, сары – түсіндім, бірақ сұрағым бар.


Қосымша мағлұматтар

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсрыма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережеері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

А,А+ мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырып, ақын сөздерін пайдаланып, көркем сөйлейді.

Жетістік критерийлері арқылы

Құндылықтарды дарыту: ынтымақтастық , құрмет.

Пәнаралық байланыс : қазақ тілі , сурет, өнер.

АКТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.

Тәрбиелік мәні: жақсылыққа жақын, жамандықтан аулақ болуға тәрбиелеу.

Ойлану

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстамдым бая? Мен жоспарыма қандай өзгерістер нгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімдіосы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап берңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз ( сабақ беру және оқытуға қатысты):


1.......................................................................................................................................


2.......................................................................................................................................

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді ( сабақ беру және оқытуға қатысты)?


1.......................................................................................................................................


2.......................................................................................................................................

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы мені келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


...........................................................................................................................................................


...........................................................................................................................................................


..........................................................................................................................................................



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!