Мағынаны
ажырату
Ой
қозғау
«Балалар
философиясы» әдісі
Балаларға жаңа
сабаққа тиісті сұрақтар қою. Адам бойында қандай қасиеттер
болады?
Осы мінездердің
қайсысы жағымды, қайсысы жағымсыз деп
ойлайсыздар?
(Өсек , өтірік,
мақтаншақ, еріншек, талап,еңбек, қанағат сияқты мінездер бар деп
жауап берулеріне жетелеу)
Білу (оқушы әдстер мен жұмыстың
орындалу ретін біледі)
Тақырыпты
болжау
,,, ,,,
,
Ребустан «Абай»
деген сөзді
табады
Ребустың шешімі
арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табуға
жетелеу.
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
Масатқа сәйкес
оқушылармен бірлесе отырып, жетістік критерийі
анықталады.
Бүгінгі сабақтың
жетістік
критерийлері:
-
сабаққа белсенді
қатысады;
-
мәтіннің мазмұнын
түсіне алады;
-
жаңа сөздерді түсіне
алады;
-
жақсы мен жаманды
ажырата алады.
( Әр сабақтың
мақсатына қарай жетістік критерийін құрып
отыру)
Түсіну (Трансляция, Интерпретация,
Жорамалдау)
Оқылымалды
тапсырма: «Жақсы деген немене, жаман
деген немене?» деген сұрақтарға жауап беріп көр. (Қасында отырған
оқушымен жұптасып, пікір
алмасады)
Оқылым
. Мәтінді түсініп
оқу.
Ғылым таппай
мақтанба
Жаңа сөздермен
жұмыс.
Бекер мал
шашпақ – текке
шығындану
Қанағат – барға риза
болу
Рақым – көпшілік,
ризашылық
Жұптық жұмыс
. Көршіңмен
жұптас.
Сызбаға сүйеніп ,
өлеңнің авторы туралы
әңгімелеу.
Қолдану
(ұғымдар мен қағидаларды,
теорияларды тәжірибеде нақты жағдайларда
қолданады)
Топтық
жұмыс.
Топқа бөлу:
Оқушылардың өз қалауларымен
топтастыру.
1 – тапсырма:
Тақтаға күн мен бұлттың суреті ілінеді. Топта ақылдасып, топтан бір
оқушы шығып, мәтінде айтылған жақсы қасиеттерді күнге , жаман
әдеттерді бұлтқа жазады. Не үшін жазғандарын түсіндіреді. Мәтін
мазмұнын түсінгендерін
көрсетеді.
2 – тапсырма: Әр
қағазға бір жақсы қасиет пен бір жаман әдетті жаз. Осы сөздерге
қандай сурет салар едің? Түсіндір. (Әр топқа 5 үлестірме қағаз
таратылады)
Бағалау:
Басқа топ сөйлеген
топты «Бес
бармақ» әдісімен бағалайды.Бағалаушы
топтың әр оқушысы бас бармақтарын көріп
көрсетеді.
Жоғары
көтерілген – керемет, бәрі
түсінікті.
Көлденең
тұрса – ұсынысым
бар.
Төмен қарап
тұрса –
келіспеймін.
Көлденең,
төмен көрсеткен оқушылар себебін
айтады.
Синтез (теорияларды
практикалық тұрғыдан нақты ситуацияларда қолданады; қандай да
болмасын проблеманы шешу үшін өз білімдерін шығармашылықпен
қолданады)
Жеке
жұмыс
1 – тапсырма: Абай
ата қандай жақсы қасиет пен жаман әдетті атайд. Дәптеріңе бөліп
жаз.
Ой
толғау.
Айтылым.
Абай атаның сөзінен
қандай сабақ алдың? Өз бойыңда қандай жақсы, жаман мінез-құлық
белгілері бар деп ойлайсың? Дәптердегі кестені
толтыру.
Бағалау. Қол соғу арқылы бір-бірін
бағалау.
|