Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта
жағымды психологиялық жағдай орнату.
«Эмблема» әдісі арқылы
топтарға бөлінеді.
Қызығушылығын
арттыру.
«Quizziz» қосымшасы арқылы
сұрақтарға жауап беріңдер.
-
1.«Абай жолы» романы неше
тарау,неше тараудан тұрады?
-
2. «Абай жолы» романының
бірінші кітабы қай жылы жазылған?
-
3.1- кітап неше тараудан
тұрады?
-
4.Абай Семейден неше жасында
қайтып келді?
-
5.Роман – эпопея қанша тілге
аударылған?
-
6.Қаладан Абайды кімдер алып
қайтты?
-
7. «Телғара» деген атты Абайға
кімдер қойды?
-
8.Барлас қай ақынның
прототипі?
-
Дескрипторы:
-
Сұрақтарға жауап
береді.
-
ҚБ.2
ұпай
|
Амандасу. Сабаққа дайындық
жасайды.Сұрақтарға жауап береді.
|
2
ұпай
|
|
Ортасы
|
1-тапсырма.
«Қайтқанда»
тарауының
1-бөлімі бойынша
шығарманың сюжеттік-композициялық
құрылысына «Цицерон» тәсілімен
талдау жасау.
7 6
5
4
3
2
1
Жұп өзара жазғандарын оқи
отыра, тарау мазмұнын еске түсіреді.
-
Есембай жырасындағы бала
Абайдың қылығы
-
Елге деген
сағыныш
-
Әке
сынағы
-
Сағына қауышқан Абай мен
аналары
-
Абай
«емі»
-
Үлкендер жиынына алғаш
қатысқан Абай
-
Сотқар Оспанның
әрекеті.
Дескриптор:
Топтық жұмыс арқылы роман бөлімдеріне талдау
жасайды?
Әдебиетші ғалым
Серік Қирабаев: «Құнанбайды тек ұнамсыз жағынан ғана көру көбірек байқалып
жүр. Шындығында, Құнанбай өз заманының ең ақылды, көреген,
қайырымды, батыр адамдардың бірі болған».
Мұхтар
Әуезов: «Құнанбайдың кім болғанын
білмесек, Абайдың кім екенін білу қиын»
Абай «Арғы атасы қажы еді» деген
өлеңінде:
Ол сыпатты
қазақтан
Дүниеге ешкім келмепті,
-
дейді әкесі
туралы
|
1-топ.
«Қайтқанда» бөлімі бойынша
Қодар мен Қамқа оқиғасын жұпта талқылайды, ойларын
FILA кестесімен жұмыс арқылы қорытындылайды.
F/ Дерек/ – Қодар мен Қамқа
оқиғасына қатысты деректер жинау;
I /Пікір/– болған оқиғаның
адамгершілік сипаты, шындыққа қатысы туралы өзінің ой-
пікірі;
L /Сұрақ/– шығармадағы
мәселені ашатын сұрақтар;
A /Іс-әрекет/– кейіпкерлердің
іс- әрекетіне баға беріңдер.
Дерек
|
Пікір
|
Сұрақ
|
Іс-әрекет
|
|
|
|
|
дескрипторы:
деректер
жинайды;
Сұрақтар
құрастырады;
Кейіпкерлерлің әрекетіне баға
береді,
ҚБ. 4
ұпай
2-топ.
«Сегіз қырлы ой» тәсілі
бойынша (Гарднер бойынша көп қырлы зияттың 8
жолы)
Сан
|
Қандай сандарға назар аударсақ
болады
|
Сөз
|
Қайдан келді әсері қандай?
Кімнен шықты?
|
Адамдар
|
Кімдер
қатысты
|
Көңіл -
күй
|
Қандай сезімдер басым
болды?
|
Табиғат
|
Қоршаған ортаның қандай әсері
болды?
|
Әрекет
|
Адамдар немен
шұғылданады
|
Дыбыстар
|
Ауыл әйелдері дыбыс шығара
алды ма?
|
Көзқарас
|
Қандай суреттер
бейнеленген?
|
Дескрипторы:
шығарма мақмұын
игереді;
талдау
жасайды.
ҚБ. 4
ұпай
3- топ. «Тарсия» тәсілі арқылы
сұрақтарға жауап беріңдер.
-
Қодар отырған қыстаққа кім
қоныстанды?
-
Қодар мен Қамқа туралы өсекті
жайған кім?
-
Қарашоқы кімнің жері
еді?
-
Жексен мен жетпіс неліктен
қыстауларынан айрылды?
-
Құнанбай қарашоқыны кімге алып
бермекші болды?
-
Бөжейге дүре соққызған
кім?
-
Бөжейге араша түскен
кім?
-
Бөжейге ара түсіп, үстіне
құлаған кім?
-
Бөжекеңді көргенде сәлемің
түзу болсын деген кім?
Дескрипторы:
Сұрақтарға жауап
береді;
Өзіндік пікір
қалыптастырады.
Қб.4
ұпай
4- топ. Төмендегі ұлы адамдар-дың ұлағатты сөздерін эпопея-дағы
Құнанбай бейнесімен салыстыртып, үндестіріп
көріңіз.
«Қат-қабатта» бөлімінде
көрсетілген кейіпкер бейнесімен салыстырады, кесте
толтырады:
Өмірдегі Құнанбай
қандай?
|
|
«Қат-қабатта» тарауындағы
Құнанбай бейнесі қандай?
|
|
Менің түйгенім
|
|
дескрипторы:
Құнанбай әрекетіне баға
береді;
Өз пікірін
білдіреді.
ҚБ. 4
ұпай
ЖЖ. «Кейіпкерді таны» әдісі
арқылы кейіпкерлерге сипаттама береді.
Дескрипторы:
Кейіпкер әрекеті арқылы заман
көрінісіне баға береді;
Кейіпкер әрекетіне қазіргі
заман тұрғысынан баға береді;
ҚБ. 2
ұпай
|
2
ұпай
4
ұпай
2
ұпай
|
http://adebiportal.kz/kz/news/view/19268
|