Материалдар / Абай лирикасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Абай лирикасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ мектепте жаңа жұмыс бастаған жас мамандарға көмек болады деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
735
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: Т.Айбергенов атындағы №16 ЖОМ

Күні: 9.11.2018


Мұғалімнің аты-жөні: Жаменкенова А.З.


Сынып:

6 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Абай лирикасы

Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме)

6.1.4.1 Көркем шығармадан орта көлемді үзінділерді оқу,жатқа айту.

6.2.4.1. Шығармадағы көркем ауыстыруларды анықтау.

Сабақтың мақсаты

Қазақ халқының ұлы ақыны Абай Құнанбаев туралы білімдерін толықтырады;

ұлы ақынның лирикалары туралы түсінеді; өлеңдерін сатылай талдайды;

Бағалау критерийі

  • Лириканы түсінеді;

  • Әдеби шығарманының тақырыбы мен идеясын анықтайды.

  • Өлеңдерін сатылай талдайды;

Құндылықтар

Бірін-бірі құрметтеу, өзара ынтымақтастық.

Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу

Шет ел әдебиетіндегі еңбек тақырыбы бойынша шолу жасау.

АКТ дағдысын қолдану

Презентация

Пәнаралық байланыс

Тарих,музыка

Алдыңғы білім

«Абай Құнанбаев»

Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер


Дереккөздер

Сабақтың басы

7 минут

  • Психологиялық ахуал тудыру.

  • «Сағат тілі» арқылы үй тапсырмасын тексеру.

Бағалау: «Үш шапалақ»

  • Жаңа тақырыпқа шығу. Сөзжұмбақты шешу.

1.Абайдың анасы?

2.Абайдың орысша білім алған мектебі?

3.Абайдың шын аты?

4.Шығыс ақыны?

5.Абайдың өлеңі?

6.Абайдың баласы?

Слайд





сағат

Сабақтың

ортасы






4 минут









7 минут

















8 минут












3 минут

6 минут





Мұғалімнің сөзі:

Оқушылардың білімін жаңғырту мақсатында «лирика дегеніміз не? Лирканың қандай түрлерін білесіңдер?» деген сұрақтар қойылады. Абайдың өлеңдері көбінесе қандай тақырыптарда жазылған? Еңбек, білім, адамгершілік, жастарды тәрбиелеу, махаббат, табиғат.

1-қадам.Абай өлеңдерін жіктеу.(Оқушылардың алдарында Абайдың өлеңдер тізімі жатады. Оқушылар өздері лирикасын ажыратады ).

Дескриптор:

-Абай лирикасын жіктейді;

Бағалау: «Үш шапалақ»

2-қадам. Сатылай кешенді талдау.

  • Әр жұпқа талдау бөліктерін беру. Жұппен талдау жасайды.

1-қатар «Желсіз түнде жарық ай»

2-қатар «Өлең -сөздің патшасы, сөз сарасы»

3-қатар «Айттым сәлем Қаламқас»

Авторы:

Тақырыбы:

Идеясы:

Шумақ:

Тармақ:

Бунақ:

Буын:

Ұйқас:

Көркемдегіш құралдар:

Дескриптор:

-өлеңді оқиды;

-сатылай талдайды;

Бағалау:

  • Бәрі тамаша!

  • Сен дұрыс жолдасы!

  • Ойланып көр!

3-қадам. Талдаған жұмыстарын топпен бірігіп,постерге түсіру,қорғау.

Дескриптор:

-постерге түсіреді;

-жұмыстарын қорғайды;

Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі


Сергіту сәті. «Желсіз түнде жарық ай» өлеңін орындау.

4-қадам. «Абай » сөзіне акроөлең құрастыру.

(Сөз тіркесі, сөйлем, қанатты сөз, өлең арнау арқылы жазуға болады.

Дескриптор:

-ойын жүйелі жеткізеді;

-өлең құрылымын сақтайды;

Бағалау: «Үш шапалақ»


Слайд




















Үлістірмелі қағаз,

Слайд






















видео



Сабақтың

аяғы

5 минут

Кері байланыс

«Бес саусақ» әдісі бойынша оқушылар көздерін жұмып отырып,әштей сабаққа рефлексия жасайды.

Бас бармақ-Алған жаңа ақпаратым...

Сұқ саусақ-Мен үшін қызық болды...

Ортан терек-Менің қазіргі көңіл-күйім...

Шылдыр шүмек-Мен нені үйрендім?

Кішкене бөбек-Мұғалімге айтар ұсынысым..

Үй тапсырмасы:Үзінді жаттау.



слайд

Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау





Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?


Жалпы бағалау


Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:

Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:

2:

Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?














































1. Авторы. Абай Құнанбайүлы

2. Тақырып. Бұл өнер туындысы,әдеби шығарма-белгілі дәуірдегі қоғамдық шындық.

3. Жанр түрі. Поэзия (өлең) Өлең дегеніміз-белгілі бір қиыннан қиыстырылып, үйлесімді ырғақпен ұйқасып келетін өрнекті сөз жүйесі өлшеммен

4. Идеясы. Өлеңді түсіне білуге бағалауға шақырады. Сөздің асылы — поэзия екенін, жақсы сөз даналықтың айғағы екенін айтады.

5. Шумақ. Өлең шумақтан тұрады. Шумақ аяқталған синтаксистік біртұтас ойды білдіреді.

6. Тармақ. Өлең тармақтан тұрады. Тармақ-өлеңнің әр жолы.

7. Бунақ. Тармақ бунақтан тұрады. Бунақ-белгілі бір дауыс ырғағымен бөлінуі.

8. Буын. Өлең буыннан түрады. Буын сөздің қурамындағы дауысты дыбыстардың санына қарай анықталады.

9. Теңеу – Өтірік пен өсекті жүндей сабап

Эпиттет – Іші алтын, сырты күміс сөз жақсысын.

Метафора – Мал үшін тілін безеп, жанын жалдап.

«Желсіз түнде жарық ай» өлеңін сызба бойынша талдау
1. Авторы Абай Құнанбаев
2. Тақырып – бұл өлең табиғат туралы. Өлеңде ақын
табиғат пен махаббатты үндестіре суреттейді.
3. Жанр түрі – поэзия(өлең).
4. Идеясы - Адам да табиғат сияқты, табиғат көрінісі қандай әдемі, нәзік болса, адамның жан дүниесі де сондай нәзік. Сұлулықты, сезімді құрметтеуге, сезіне білуге жетелейді.
5. Шумақ –.
5 бес шумақты
6. Тармақ
20 тармақтан тұрады
7. Бунақ – Бір бунақты
Буын саны -
7 - 8 буынды
8. Ұйқас
Шалыс ұйқас (- а - б - а - б)

9. Әдеби теориялық ұғымдар. Троп
1. эпитет - Желсіз түн, жарық ай, қалың ағаш, құлпырған жасыл жер, терең сай
2. Кейіптеу - су дірілдейді, жапырақтар сыбырласады, тау жаңғырығады, ән қосады,











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!