Материалдар / Абай мен Әбіш
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Абай мен Әбіш

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне көмек ретінде пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2018
448
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Абай мен Әбіш (Ел аузынан) 3-сынып

Куньязова Гульнар Орынбасаровна «І.Жансүгіров атындағы орта мектебінің бастауы сынып мұғалімі.

Мақсаты:Оқушыларға қазақтың Ұлы ақыны Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармаылығынан мағлұмат беру және әңгіменің мазмұнын аша отырып шығармаылыққа жетелеу. Күтілетін нәтиже: Абай Құнанбаев туралы теориялық мәліметтерін толықтырады; Өз ойларын еркін жеткізуге тырысады; Әңгіме арқылы ой-қиялдары дамиды Типі: Жаңа сабақты меңгерту Әдісі: СТО стратегиялары,Топпен,жұппен жұмыстар, «Автор орындығы», «Хат жазу»стратегиясы, «Еркін жазу»стратегиясы,электронды оқулық. Көрнекілігі: АКТ, кесте Психологиялық дайындық. Оқуылар бір-біріне сәттілік тілеп,топқа бөлінеді.Топ ережесі еске түсіріледі.Әр оқушы өз орындарын тауып отырады,топ басшысы сайланады. Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.Бағалау парағы таратылады.Сабақ соңында өздерін бағалайды. 2.Үй тапсырмасы Топтастыру стратегиясы. Сендер «Нағыз адам қандай болу керек деп ойлайсыңдар?»

БShape6 Shape7 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

Нағыз адам









ауырмал кішіпейіл ақылды білімді





қShape8 Shape9 амқор көмекке әзір



жылы жүректі

инабатты

«Мен үлгі тұтатын адам»тақырыбында үйден дайындап әкелген эсселерін әр топ оқушылары «Автор орындығына» келіп оқиды. 3.Жаңа сабақ 1.Мағананы тану Электронды оқулықтан Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығынан мәліметтер беріледі. Ой қозғау. Балалар, қалай ойлайсыңдар,біздің бүгінгі сабағымыз кім туралы болмақ? - Абай Құнанбаев туралы. -Ия. Бүгінгі біздің жаңа сабағымыз ел аузынан жазылып алынған «Абай мен Әбіш»әңгімесі. Болжау стратегиясы (оқулықтары жабулы болады) Бұл әңгімеде не туралы айтылады деп ойлайсыңдар? -Ендеше әңгіменің алғашқы бөлімін оқиық. -Әңгіме мазмұны біз ойлағандай болды ма? -Абай атаның сұрағына Әбіш қалай жауап береді деп ойлайсыңдар? -Ендеше Әбіштің жауабын тыңдайық -Абай атамыз баласының жауабына риза болды ма? Онда әңгіменің соңғы бөлімін оқиық. -Балалар, әңгіме сендерге ұнады ма? (Онда оқулықтарымызды ашайық) 4.Оқулықпен жұмыс 1 –топ.Мәтіндегі қызылмен жазылған сұраққа Абайдың берген жауабын тауып оқу. 2-топқа осы сұраққа Әбіштің берген жауабын тауып оқу. -Сендерге кімнің жауабы ұнады? Сергіту сәті Абайдың «Желсіз түнде жарық ай»әнін орындайды. Дәптермен жұмыс Хат жазу стратегиясы Абай атаға,Әбішке не деп хат жазар едіңдер?

Құрметті Абай ата! Біз сізбен бүкіл әлемге мақтана аламыз.Сіздің қалдырған мол мұраңыздан білім алып келеміз.Өлеңдеріңізді жатқа білеміз.

Сәлеметсіз бе, Әбіш аға! Біз бүгінгі сабақта сізбен таныстық.Сіздің ақылды,білімді екеніңізді білдік.Сіз туралы әлі де оқып білетін боламыз.

Балалар,осы мәтін мазмұнынан қандай ой түйер едіңдер?(мақалмен) Әкеге қарап ұл өсер.

Іздеген мұратына жетер, Жалқаудың өмірі босқа өтер.

Білекті бірді жығар, Білімді мыңды жығар.

Поэзия минуты. Абай өлеңдерін жатқа айту.

«Еркін жазу» стратегиясы Осы әңгімеден өзіңе қандай ғибрат,ақыл-өнеге алып,ой түйдің?-деген сұраққа жауап жазып іледі.(стикерге орындалады)

Қорытынды. Саған кімнің жауабы ұнады? Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?

Үйге тапсырма беру. «Абай мен Әбіш»әңгімесі.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!