Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Абай Құнанбаев
Материал туралы қысқаша түсінік
А.Құнанбаев туралы толық мағлұмат береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Маусым 2018
469
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығыСабақтың мақсаты: ағартушы Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармалары туралы баяндай отырып,ұлы есімді насихаттау және таныту.Сабақтың міндеттері:Білімділік:Абай Құнанбаевтың жазба әдебиетінің негізін салушы,ақын,аудармашы,сазгер,ойшыл,тарихшы,заңгер екендігі туралы мағлұмат беру.Тәрбиелік: Абайдың өнегелі өмірін баяндау,Абай бойындағы асыл қасиеттерден үлгіалуға тәрбиелеу,ұлы адамдарға деген сүйіспеншілігін қалыптастыру.Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылығын дамытуға, белсенділігін арттыруға,сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға,жаңа ақпараттық технологияларды пайдалануға мән беру.Ұлттық рухани мәдениетіне,әдебиеті мен өнеріне деген ынтасын арттыру.Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгертуСабақтың әдісі: баяндау, сұрақ- жауапСабақтың көрнекілігі:Абай суреті,еңбектері көрмесі,М.Әуезов «Абай жолы», интерактивті тақта,слайдтарПәнаралық байланыс:қазақ әдебиеті,музыка,географияСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру бөліміІІ.Ұй тапсырмасын сұрауЫбырай Алтынсарин
1.Сипаты:2.Хронологиясы3.Туған жері4.Саяси көзқарасының қалыптасуына ықпал еткен жағдай5.Білімі6.Ғылыми,еңбек жолы7.Меңгерген тілдері8.Досы9.Тарихтағы орны
Оқушылардан Ы.Алтынсариннің шығармалары туралы пікірлерін сұрастырып,бүкіл сыныпқа пікірталас үшін жалпылама сұрақ қойылады:-Білім адамды өмірде үлкен жетістіктерге жеткізе ала ма?ІІІ.Жаңа сабақ: Сабақ барысында қажетті мәліметтер слайд арқылы көрсетіледі. Тақырыбы: Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы 1.Сипаты:Қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы,ақын,ойшыл2.Хронологиясы:1845жыл 22 тамыз-1904жыл3.Туған жері:Семей облысы,Шығыстау өңірі(қазіргі ШығысҚазақстан облыс Абай ауданы,Қасқабұлақ жайлауында)4.Шыққан тегі:4.1 Кішік-Әйтек-Олжабай-Қайдос-Ырғызбай-Өскенбай-Құнанбай4.2 Әкесі Құнанбай-тобықты руының старшыны –Қажы(мешіт)-«Ескітам»4.3 Анасы- Ұлжан Қаракесектің бошан руынан,Бертік бидің тұқымыӘжесі-Зере (Тоқбала)5.Толық аты:Ибраһим (Абай деп анасы атаған)6.Білім жолы6.1 Алғаш ауыл молдасы Ғабитханнан білім алды.«Ескітам»медресінде6.2 Семейдегі Ахмед Риза медресесі(13жасқа дейін)-араб,парсы тілін меңгерді «Приходская школа»(3ай)-орысша сауатын ашты-шығыс әдебиетімен танысты.(Низами,Фирдоуси,әл-Фараби,Науаи шығармалары)6.3 Әкесі ел басқару ісіне араластыру үшін елге алып келеді.6.4 Білімін өз бетінше жалғастырады.Семейдегі қоғамдық кітапхана-азаттық қозғалысының өкілдері-орыс классиктерінің шығармаларымен танысады-дүниетанымының қалыптасуына ықпал етеді.6.5 Алғаш өлеңді 10жасында жазған. «Кім екен деп келіп ем дүние қуған» Ақындыққа 30 жасында ден қойған. Өлеңдерін К.Жанатаев атымен жариялаған.Өз атымен 1886ж. «Жаз» өлеңін алғаш жариялаған.7.Еңбектері7.1 Негізгі тақырыбы:өнер-білімге,ғылымға шақырады.Лирикалары→ саяси-әлеуметтік→табиғат→философиялық→ махаббат,достық→көңіл-күй→оқу-ғылым,өнер7.2 Аудармалары 50-ден асады-ең ірісі Лермонтов «Бородино» (Крылов,Толстой,Байрон,Гете т.б шығармаларын аударған)7.3 Қарасөздері – 50-ге жуық (1890-1898)7.4 Әндері- “Желсіз түнде жарық ай”,“ Сегіз аяқ”, Айттым сәлем Қаламқас т.б 27 әнінің 36 нұсқасы нотаға түсірілген.7.5 Күйлері: “ Торжорға”, “Желдірме”, “Май түні”7.6 Қылмыстық істерге қарсы заңдар жинағы(1885ж.мамыр)-74бап- «Төбе би»атанған.8.Тарихтағы орны – қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы,қазақ-ты әлемге танытушы.9.Ерекшелігі:9.1Айналасына қарадан шыққан қазақ жастарын топтастырды.9.2 Орыс халқын отаршылдардан ажырата білді-достық, туысқандық жаршысы-Ресей-Абай жылы(2006)9.3 Семей облыстық статистика комитетінің мүшесі(1884)9.4 Шыңғыс болысын 9 жыл билеген.10.Қорытынды10.1 «Абайды таныту арқылы біз Қазақстанды әлемге танытамыз»Н.Ә.Назарбаев10.2 «Өлді деуге бола ма айтыңдаршы,өлмейтұғын артында сөз қалдырған»10.3 Абайды Абай еткен Мұхтар ғана,Мұхтарды Мұхтар еткен Абай дана.10.4Абай ұлы ақын,ойшыл,ағартушы,композитор,аудармашы,тарихшы, заңгер,күйші10.5 ЮНЕСККО шешімімен 1995жылы туғанына 150жыл толуы тойланды.10.6 Абай ұрпақтары11.Деректер «Абай»энциоклопедиясы, «Абай жолы»ІV.Жаңа сабақты бекіту
Сұрақтар:1. Абай қандай таудың баурайында дүниеге келген?2. Абайдың шын есімі?3. Науаи, Фирдоуси, Низами қай жақтың ақын жазушылары?4. Абай орыстың қай ақын жазушыларының шығармаларын ана тіліне аударды?5. Абайдың табиғат туралы бір өлеңі?6. Абай неше жасында өз атынан өлеңдер шығара бастады?V.Үйге тапсырма.Тақырып бойынша талдау жасау.Абай өмірі мен шығармашылығы бойынша тест сұрақтарын дайындау.Қарасөздерін жаттау. VІ.Бағалау
- Ыбырай Алтынсариннің өмір жолына шолу жасау.
Жылдар | Маңызды оқиғалар | |
1841 жылы 20 қазанда | Қостанай облысы Затабол ауданында туған. | |
1850 жылы | Орынбордағы қазақ балаларына арнап ашылған жеті жылдық орыс-қазақ мектебіне барған. | |
1857 жылы | «өте жақсы» деген бағамен бітірген. | |
1859 жылы | Орынбордағы шекаралық комиссияға тілмаш болған. | |
1859 жылы | Орынбордағы шекаралық комиссияның төрағасы, Шығысты зерттеуші белгілі ғалым,профессорВ.В.Григорьевпен жақын танысады. | |
1860 жылы | Торғай мектебіне мұғалім болып тағайындалады. | |
1864 жылы | Торғайдағы мектепті ашады. | |
1876 жылы | Петербург, Қазан қалаларына барады. | |
1876 жылы | «Қазақ хрестоматиясын» жазуға кіріседі. | |
1879 жылы | «Қазақ хрестоматиясы» Орынборда басылып шығады. | |
1879 жылы | Торғай облысы мектептерінің инспекторы қызметіне тағайындалады. | |
1881 жылы | Орск қаласында тұңғыш мұғалімдер мектебі ашылады. | |
1879-1883 жылдары | Торғай қаласының төрт уезінде (Торғай,Ырғыз,Троиц,Ақтөбе) мектептер ашылады. | |
1983 жылы | Торғайда қолөнер мектебі ашылады. | |
1887 жылы | Ырғызда тұңғыш қыздар мектебі ашылады. | |
1987 жылы | Қостанай уезінің Обаған және Жетіқара болыстарынан бір сыныптық мектептер ашылды. Жанынан қазақ балалары жататын 25 орындық интернат салдырды. | |
1889 жылы | Ауыр науқастан 48 жасында қайтыс болады. |
Оқушылардан Ы.Алтынсариннің шығармалары туралы пікірлерін сұрастырып,бүкіл сыныпқа пікірталас үшін жалпылама сұрақ қойылады:-Білім адамды өмірде үлкен жетістіктерге жеткізе ала ма?ІІІ.Жаңа сабақ: Сабақ барысында қажетті мәліметтер слайд арқылы көрсетіледі. Тақырыбы: Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы 1.Сипаты:Қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы,ақын,ойшыл2.Хронологиясы:1845жыл 22 тамыз-1904жыл3.Туған жері:Семей облысы,Шығыстау өңірі(қазіргі ШығысҚазақстан облыс Абай ауданы,Қасқабұлақ жайлауында)4.Шыққан тегі:4.1 Кішік-Әйтек-Олжабай-Қайдос-Ырғызбай-Өскенбай-Құнанбай4.2 Әкесі Құнанбай-тобықты руының старшыны –Қажы(мешіт)-«Ескітам»4.3 Анасы- Ұлжан Қаракесектің бошан руынан,Бертік бидің тұқымыӘжесі-Зере (Тоқбала)5.Толық аты:Ибраһим (Абай деп анасы атаған)6.Білім жолы6.1 Алғаш ауыл молдасы Ғабитханнан білім алды.«Ескітам»медресінде6.2 Семейдегі Ахмед Риза медресесі(13жасқа дейін)-араб,парсы тілін меңгерді «Приходская школа»(3ай)-орысша сауатын ашты-шығыс әдебиетімен танысты.(Низами,Фирдоуси,әл-Фараби,Науаи шығармалары)6.3 Әкесі ел басқару ісіне араластыру үшін елге алып келеді.6.4 Білімін өз бетінше жалғастырады.Семейдегі қоғамдық кітапхана-азаттық қозғалысының өкілдері-орыс классиктерінің шығармаларымен танысады-дүниетанымының қалыптасуына ықпал етеді.6.5 Алғаш өлеңді 10жасында жазған. «Кім екен деп келіп ем дүние қуған» Ақындыққа 30 жасында ден қойған. Өлеңдерін К.Жанатаев атымен жариялаған.Өз атымен 1886ж. «Жаз» өлеңін алғаш жариялаған.7.Еңбектері7.1 Негізгі тақырыбы:өнер-білімге,ғылымға шақырады.Лирикалары→ саяси-әлеуметтік→табиғат→философиялық→ махаббат,достық→көңіл-күй→оқу-ғылым,өнер7.2 Аудармалары 50-ден асады-ең ірісі Лермонтов «Бородино» (Крылов,Толстой,Байрон,Гете т.б шығармаларын аударған)7.3 Қарасөздері – 50-ге жуық (1890-1898)7.4 Әндері- “Желсіз түнде жарық ай”,“ Сегіз аяқ”, Айттым сәлем Қаламқас т.б 27 әнінің 36 нұсқасы нотаға түсірілген.7.5 Күйлері: “ Торжорға”, “Желдірме”, “Май түні”7.6 Қылмыстық істерге қарсы заңдар жинағы(1885ж.мамыр)-74бап- «Төбе би»атанған.8.Тарихтағы орны – қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы,қазақ-ты әлемге танытушы.9.Ерекшелігі:9.1Айналасына қарадан шыққан қазақ жастарын топтастырды.9.2 Орыс халқын отаршылдардан ажырата білді-достық, туысқандық жаршысы-Ресей-Абай жылы(2006)9.3 Семей облыстық статистика комитетінің мүшесі(1884)9.4 Шыңғыс болысын 9 жыл билеген.10.Қорытынды10.1 «Абайды таныту арқылы біз Қазақстанды әлемге танытамыз»Н.Ә.Назарбаев10.2 «Өлді деуге бола ма айтыңдаршы,өлмейтұғын артында сөз қалдырған»10.3 Абайды Абай еткен Мұхтар ғана,Мұхтарды Мұхтар еткен Абай дана.10.4Абай ұлы ақын,ойшыл,ағартушы,композитор,аудармашы,тарихшы, заңгер,күйші10.5 ЮНЕСККО шешімімен 1995жылы туғанына 150жыл толуы тойланды.10.6 Абай ұрпақтары11.Деректер «Абай»энциоклопедиясы, «Абай жолы»ІV.Жаңа сабақты бекіту
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)