Сабақтың
ортасы
20
минут
10
минут
|
Жаңа
сабақ.
-
Абайдың «Сегізаяқ» әніне
жазылған бейнебаянды көрсету.
-
«Сегізаяқ» өлеңінің
ерекшелігіне тоқталу.
Өлеңнің не себепті «Сегізаяқ»
аталуын түсіндіру.
Саралау
әдісі:
Тапсырманы орындау қарқыны тез
оқушыларға өлең жоларына синонимдік қатар
жасату.
Ағайын бек
көп.
Айтамын
ептеп.
Сөзімді ұғар елім
жоқ.
Ағайын бар болса көре
алмайды.
Жоқ болса бере
алмайды.
Шығармашылық
жұмыс:
Өлеңнің ішіндегі
афоризмдерді ұсыну..
«Тамағы
тоқтық,
Жұмысы
жоқтық
Аздырар адам
баласын»
«Білгенге
маржан,
Білмеске
арзан»
«Бойда қайрат, ойда
көз
Болмаған соң айтпа
сөз»
«Толғауы тоқсан
қызыл тіл
Сөйлеймін десең,
өзің біл»
«Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі арқылы шығармашылық жұмыстарын
бағалауды ұйымдастыру
|
Бейнебаянды
қарайды
Жаңа сабақпен
танысады.
Өлеңді түсініп
оқиды.
Өлең құрылысына талдау жасап
кестені толтырады.
-
Кестемен
жұмыс.
Авторы, шығарма
атауы
|
|
Тақырыбы
|
|
Жанр
түрі
|
|
Идеясы
|
|
Шумақ
саны
|
|
Тармақ
саны
|
|
Бунақ
саны
|
|
Буын
саны
|
|
Өлең бойынша әрбір шумақты
бөліп алып синонимдік қатар
жасайды.
-
Талдау. Берілген афоризмдер
бойынша топта талдау жасайды.
Автордың жеткізген ойы не?
Келісесің бе? Неге?
-
Жеке шығармашылық
жұмыс.
Өздеріне ұнаған афоризмді
таңдап, сол тақырып аясында ой-толғау
жазады.
Жұптаса отырып,
ой-толғауларымен бөлісіп,
талқылайды.
|
ҚБ.
«Бағдаршам»
Қызыл карточканы тақырыпты
түсінбеген студенттер, жасыл карточканы түсінген студенттер
көтереді
Критерий: өлең құрылысын
талдайды
Дескриптор
-тақырыбын
анықтайды;
- өлеңнің идеясын
анықтайды.
-жанрын
анықтайды
-тармақ санын
көрсетеді
Бунақ, буын
өлшемдерін көрсетеді
Шапшаң әрі нақты жауап
бергендер бағаланады.
Критерийі: ойтолғау
жазады
Дескриптор
-өзіне ұнаған
афоризді таңдайды;
-тақырыпты
ашады
-жазу стилін
танытады
-құрылымын
сақтайды
ҚБ. «2жұлдыз 1тілек» жұптар
өзара
|
Бейнебаян
сілтемесі:
https://youtu.be/rd4zYAlf0aw
Кесте
Афоризмдер
№
слайдта
|