Материалдар / Абай Құнанбайұлы

Абай Құнанбайұлы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ беретін пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
480
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ІІ бөлім:... Абайды оқы, таңырқа! А.Құнанбайұлының өлеңдері

Сабақ : № 15

Мектеп:№32
Күні :Мұғалім: Бернияшова М
Сынып: 6 Қатысқан оқушылар саны:Қатыспағандар:
Сабақ мақсатыӘдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.
Құндылықтарды игерту:
  • адамгершілік
  • сыйластық
  • құрмет
  • Бағалау критерийлері:
  • кейіпкертиптерінбіледі
  • тек тұрғысынан сипаттап айтады
  • Тілдік мақсаттар:Тірек сөздер

    Осыған дейін меңгерілген білімА.Құнанбайұлы «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңі

    Жоспар
    Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер



    Сабақтың басы

    5 мин
    Қызығушылықты ояту кезеңіМұғалім «Мен жазбаймын өлеңдіермек үшін», «Ғылым таппай мақтанба» өлеңдерін оқиды немесе таспадан (диск) тыңдатады. Оқушыларға ұнаған жолдарын дәптерге жазып алу тапсырмасы беріледі. Жұпта неліктен ұнағанын түсіндіреді.

    Сабақтың ортасы

    5 – 7 минут







    5 минут





    7минут





    Ауызша кері байланыс 3 мин

    10минут

    Ауызшакері байланыс беру2-минут
    Мағынаны тану кезеңі1 -тапсырмаСынып қабырғасында төмендегі пікірлер ілінеді:Абайдың 1889 жылыжазғанөлеңі. Әрқайсысы 6 тармақты 5 шумақтантұрады, көлемі З0 жол.БұлөлеңіндеАбайоқырман-тыңдаушыларына, ақындарғақарапсөйлейді.Сынменпікіріннақтылайайтуғаойысқан. М. Әуeзовтіңайтуынша, бұлөлеңАбайдың «текбірөзбасыныңақындықжолындағыізденуіғанаемес.

    Оқушылар пікірлерін топта талдайды.2-тапсырмаКестені толтыр.3- тапсырмаТөмендегі үлгі бойынша сөйле.Өлеңдегі кейіпкер кім? Оны термин түрінде қалай айтамыз? (лирикалық кейіпкер)1.кейіпкер бейнесін ашатын жолдарды жазып ал.3. өміріңе, іс-әрекетіңе септігін тигізер қандай қорытынды жасадың?

    Бағалау дескрипторыБұл тапсырма жұппен/топпен/сыныппен орындалады.


    «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін»







    «Ғылым таппай мақтанба»

    презентация
    Сабақтың соңы3 минут Сабақ рефлексиясыСабақтың соңында оқушыларға өздерінің жұмыстарының жетістіктерін әр кезең бойынша баспалдақ жетістігінде көрсетуге болады .Бұлоңайғой !Мен жасадымМен жасайаламынЖасапкөрейінҚалайжасауымаболадыЖасағымдакелмейдіМен жасайалмаймынМен жасағымкелмейді

    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)






    ОйланСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
  • Конспектілеуді пирамидалық тәсіл арқылы бергенім дұрыс, ұтымды болды


  • 2.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?






    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!