Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Абай Құнанбайұлы «Отыз бірінші қарасөзі»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Әдебиет |
Мектеп: №181 |
||||||
Күні: 18.10.16ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Каденова Күлипа Абызбайқызы |
||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: 2 |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Абай Құнанбайұлы «Отыз бірінші қарасөзі» |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Абайдың прозалық үлгіде жазылған шығармалары туралы түсінік қалыптасады. Қарасөздерінің жазылу себептері мен философиялық ойын ұғынады.Шығарманы жан-жақты талдауға үйренеді. |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: Абайдың прозалық үлгіде жазылған шығармалары туралы түсініктері қалыптасады.Он бірінші қара сөзін мәнерлеп оқиды,мазмұндайды. |
||||||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Абайдың прозалық үлгіде жазылған шығармаларының жазылу себептері мен философиялық ойын ұғынады.Он бірінші қарасөзінің мазмұнын түсініп,мәнін ашып талдайды. |
|||||||
Кейбір оқушылар істей алады:Абайдың прозалық үлгіде жазылған шығармаларының жазылу себептері мен қарасөздеріндегі философиялық ойды ұғынады.Он бірінші қарасөзіне жан-жақты талдау жасап,идеясын әңгімеде қолдана алады. |
|||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар |
||||||
Негізгі сөздер
мен тіркестер:көкірегі байлаулы,ғибрәтлану,
тұшыну, салғырттық. |
|||||||
Жетістік критерийлері |
Абайдың прозалық үлгіде жазылған шығармалары туралы түсінік қалыптасады. Қарасөздерінің жазылу себептері мен философиялық ойын ұғынады.Шығарманы жан-жақты талдауға үйренеді. |
||||||
Алдыңғы оқу |
Абай Құнанбаев «Әсемпаз болма әрнеге» өлеңі |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарлан-ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (жоспарланған жаттығулар мен ескертпелерді жазу) |
Ресурс-тар: |
|||||
Ба-сы
|
1 мин
2 мин 2 мин
10мин |
Сынып оқушыларымен амандасу.Оқушыларды түгелдеп, бүгінгі сабаққа сәттілік тілеу. «Сәтті күн» ойын әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.(Тақта алдына қатарға тұру,әрқайсысы бүгінгі күннің несімен сәтті болатынын айту) «Алма,алмұрт,апельсин» әдісі арқылы топқа бөлемін. Үй жұмысын сұрау,қорытындылау 1. «Әсемпаз болма әрнеге» өлеңін жатқа сұрау. 2. «Бастапқы екеу соңғысыз біте қалса қазаққа» дегенде ақын нені меңзеп отар?. (Сөзбен мадақтау арқылы бағалаймын) |
тақта, оқулық, дәптер, суретті кеспе-лер
|
||||
Орта-сы |
3 мин
2мин 3мин
6 мин
4мин
3мин
4мин |
Мұғалімнің кіріспе сөзі: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын, күтілетін нәтижесін хабарлау . Қара сөзі, қара өлеңі
қарымды, Негізгі
идея: Абай қара сөздері - өмір
тәжірибесінен туған ой толғамының қорытындысы. Абайдың қарасөздері
ғақлиялық даналық сөздері болған. Абай өз қара сөздерін 1890 - 1898
жылдар арасында жазған. Қара -сөздерін жазуды бастағанда Абай 45
жаста болған. Ақыл - ойы толысып, жасы кемелденген, көрген -
білгенін ой елегінен өткізіп, сараптар жасқа жеткен кезінде қара
сөздерін жазуды қолға алған. Бұған дейін Шығыс ойшылдары Әл -
Фараби, Фирдоуси, Бабыр, Батыс философ, ғалымдары Галилей,
Коперник, Спенсер, Дарвин, Ньютон, Пифагор еңбектермен танысып,
үлкен дайындықтан өтіп келеді. 1.Электронды оқулықтан «отыз
бірінші» қарасөзін тыңдату. 2 - топ: үшінші — сол нәрсені ішінен бірнеше уақыт қайтарып ойланып, көңілге бекіту керек; төртінші - ой кеселді нәрселерден қашық болу керек. Егер кез болып қалса, салынбау керек.. 3-топ Ой кеселдері: уайымсыз
салғырттық, ойыншы - күлкішілдік, я бір қайғыға салыну, я бір
нәрсеге құмарлық пайда болу секілді. Бұл төрт нәрсе - күллі ақыл
мен ғылымды тоздыратұғын нәрселер |
Оқулық, тақта , бор,портрет,
Электронды оқулық,
Талдау үлгісі жазыл-ған парақшалар,
Сұрақ-тар.
Интерактивті тақта
Сатылай кешенді талдау үлгісі жазыл-ған парақша-лар |
||||
Со-ңы |
5 мин
|
1. Ауызша кері байланыс Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленді? БББ әдісі арқылы сабақты жинақтаймын. .(Әр оқушы бір-бір ауыз сөзбен айтады,стикерге жазады.) 2.Бағалау 3.Үйге тапсырма 1) «Он бірінші қарасөзін» жаттау, 2)«Бұл кеңестен менің түйгенім» шағын шығарма жазу. |
Стикер-лер |
||||
|
|||||||
Саралау Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? 1.Он бірінші қарасөзін мәнерлеп оқиды, мазмұндайды. 2. Он бірінші қарасөзінің мазмұнын түсініп,мәнін ашып талдайды. 3. Он бірінші қарасөзіне жан-жақты талдау жасап,идеясын әңгімеде қолдана алады. |
Бағалау Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? 1.Сөзбен мадақтау 2.Критерий бойынша бағалау 3.Смайликпен бағалау 4. Ұпаймен бағалау 5.Өзара бағалау
|
Пәнаралық байланыс, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс, құндылықтардағы байланыс 1.тарих 2.халық ауыз әдебиеті 3.қазақ тілі 4.кино |
|||||
Рефлексия |
Сабақ туралы пікір (сәйкес келетінін жазу) |
||||||
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
1.Сабақтың мақсаты тек осы бір сабақта игерілетін жұмысқа сай,нақты,орындалуы мүмкін мақсаттар болды. 2. Абайдың прозалық үлгіде жазылған шығармалары туралы түсінік қалыптасты. Қарасөздерінің жазылу себептері мен философиялық ойын ұғынды.Шығарманы жан-жақты талдауға үйренді.Қарасөздің мазмұны бойынша жұмыс жасай білді. 3.«Сәтті күн» ойын әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптасты, жақсы көңіл – күй орын алды. 4.Мен берілген уақытты толық игердім.
5.Келесі сабақта оқушылардың бір-бірін нақты бағалауына мән беруді ойластырамын. |
||||||
Қорытынды бағамдау |
|||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуда да, оқуда да)? 1.Оқушылардың өзіндік ізденісі - Алдыңғы сабақтарға қарағанда А В С деңгейінде оқитын оқушылардың барлығы да тапсырмаларды орындауға ынталы қарқында болды. 2. Оқушылардың өз ойын айтуы - А деңгейіндегілер өз ойын айтуда үнемі қарқынды, В С деңгейіндегілер де жақсы баға алу үшін ұмтылды. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуда да, оқуда да)? 1. Зерттеуге берілген тапсырмалар - Электронды оқулықпен жұмыс,деңгейлік тапсырмалармен жұмыс,сергіту жаттығуы жақсы болды. 2. Топтық тапсырмалар - Топтық тапсырма,Сұрақ-жауап жұмысы сәтті болды. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. Зерттеушілік тапсырмаларды үлгерімі жақсы оқушыларға беріп, үздік оқушыларға сыни пікір айтқызу - Тапсырмалар оқушыны жалықтырмайтын,білімдік деңгейі жоғары болғаны орынды.. 2. Ұлттық марапат түрлерін сабақта оқушыларды бағалауда пайдалану - Егер сабақтың мазмұнына сай болып жатса,жақсы болар еді. 3. Критериалды бағалауда оқушылардың бағаны нақты қоюға баулу – Ол үшін оқушы критерилерді дұрыс түсініп,дұрыс баға бере білу керек. 4. Көркем сөйлеу дағдысын арттыру – Мүмкіндігінше оқушының әдеби тілде көркем сөйлеуін қадағалаймын. |