Жоспар
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|
Сабақтың басы 5минут |
1.Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу. - Сәлеметсіздер ме,оқушылар! -Здравствуйте,дети! Hello children! How are you? Қызығушылықты ояту Жылы лебізбен тілек айту. «Сен маған, мен саған» әдісі Үй тапсырмасын сұрау. 1.Оқушылар бір-біріне допты лақтыру арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Бағалау. Қалыптастырушы.(жарайсың,жақсы,тамаша) 2.Оқушыларды төрт топқа бөлу. «Ұстаз», «Дәрігер»,«Эономика»,«Заң саласы». |
доп |
|
Сабақтың ортасы 5 минут 8-минут 5-минут |
Мағынаны тану. Мұғалім: «Ғылым таппай мақтанба» атты жаңа сабағымызды бастаймыз. Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу,ойын анық жеткізу. Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін ( даралаушы ) түсіну,дұрыс қолдану. Тілдік бағдармен таныстыру. Тіліміздегі тыныс белгілері сан жағынан онша көп емес, бірақ мағыналары, қолданылатын орындары жағынан алуан түрлі.Қолданылу орнына қарай тыныс белгілері екіге бөлінеді: Даралаушы тыныс белгілері: нүкте(.),сұрау белгісі(?),леп белгісі(!),көп нүкте(...); Ерекшелеуші тыныс белгілері: Үтір(,),нүктелі үтір(;),қос нүкте (:),тырнақша(«»),сызықша(-),үтірлі сызықша(,-). 1-тапсырма. Ой бөлісу әдісі Топтық жұмыс «Арман мен ақыл» өлеңі жеке-жеке оқушылар оқиды. Қалыптастырушы бағалау «Бес бармақ» арқылы бағалау. Дескриптор. Өлеңді мәнерлеп оқып,мазмұнын ашады.
|
АКТ қолдану презентация |
|
5-минут 3-минут 5 минут |
2-тапсырма. Постер әдісі. Жұптық жұмыс Тыңдалым. Абай Құнанбайұлының «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі. Бағалау: Жұлдызша арқылы бағалау. Дескриптор. -Өлеңдегі ақын өсиетін өз сөздерімен баяндайды. -Сөз тіркескен сөздер арқылы мәнін ашады. -Ерекшелеуші, даралаушы тыныс белгілерді ажыратады. Сергіту сәті:тыныс белгілерді қимылмен көрсету. Ғалым болмай немене, Балалықты қисаңыз? Болмасаңда ұқсап бақ, Бір ғалымды көрсеңіз. 3-тапсырма. Жеке жұмыс (дәптермен, тақтамен жұмыс). Бағалау Мөр басу арқылы. Дескриптор. -Мәтіндегі сөйлемдерді ажыратады. -Тыныс белгілерін орынды қолданады. -Синтаксистік талдау жасайды. |
аудиожазба |
|
Сабақтың соңы 2-минут 2минут |
Кері байланыс. Ал балалар бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңіз қандай? _Өз ойларыңызды бір ауыз сөзбен түйіндеп,қорытындылайық. Сендердің ойларыңның жалғасын мен түйіндей келе ертеңгі кемел Қазақстанның өркендеуі, көркеюі сіздердің қолдарыңызда! Рефлексия «Табыс ағашы» стикерлерге бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып іледі.. Үйге тапсырма беру. 6-тапсырма,181-бет.Ереже жаттау. |
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау |
|
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері |
|
|
Бағалау |
|
АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) Бірқатар оқушылардың өз біліміндегі ақаулары үшін алаңдамайтындай жайлы атмосфера тудыру Оқушылар бірін біріне деген құрмет пен үйренуге ашықтық құндылықтарын дамыта алады Слайд-презентация пайдаланады |
|
|
Ойлану сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?Сыныптағы Оқу атмосферасы Қандай болды? Дефференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?Мен Жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліткен? |
Төмендегі берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыздар. Сол жақ бағанда беріген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз(сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абай Құнанбайұлының Ғылым таппай мақтанба өлеңін талдау
Абай Құнанбайұлының Ғылым таппай мақтанба өлеңін талдау
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|
Сабақтың басы 5минут |
1.Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу. - Сәлеметсіздер ме,оқушылар! -Здравствуйте,дети! Hello children! How are you? Қызығушылықты ояту Жылы лебізбен тілек айту. «Сен маған, мен саған» әдісі Үй тапсырмасын сұрау. 1.Оқушылар бір-біріне допты лақтыру арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Бағалау. Қалыптастырушы.(жарайсың,жақсы,тамаша) 2.Оқушыларды төрт топқа бөлу. «Ұстаз», «Дәрігер»,«Эономика»,«Заң саласы». |
доп |
|
Сабақтың ортасы 5 минут 8-минут 5-минут |
Мағынаны тану. Мұғалім: «Ғылым таппай мақтанба» атты жаңа сабағымызды бастаймыз. Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу,ойын анық жеткізу. Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін ( даралаушы ) түсіну,дұрыс қолдану. Тілдік бағдармен таныстыру. Тіліміздегі тыныс белгілері сан жағынан онша көп емес, бірақ мағыналары, қолданылатын орындары жағынан алуан түрлі.Қолданылу орнына қарай тыныс белгілері екіге бөлінеді: Даралаушы тыныс белгілері: нүкте(.),сұрау белгісі(?),леп белгісі(!),көп нүкте(...); Ерекшелеуші тыныс белгілері: Үтір(,),нүктелі үтір(;),қос нүкте (:),тырнақша(«»),сызықша(-),үтірлі сызықша(,-). 1-тапсырма. Ой бөлісу әдісі Топтық жұмыс «Арман мен ақыл» өлеңі жеке-жеке оқушылар оқиды. Қалыптастырушы бағалау «Бес бармақ» арқылы бағалау. Дескриптор. Өлеңді мәнерлеп оқып,мазмұнын ашады.
|
АКТ қолдану презентация |
|
5-минут 3-минут 5 минут |
2-тапсырма. Постер әдісі. Жұптық жұмыс Тыңдалым. Абай Құнанбайұлының «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі. Бағалау: Жұлдызша арқылы бағалау. Дескриптор. -Өлеңдегі ақын өсиетін өз сөздерімен баяндайды. -Сөз тіркескен сөздер арқылы мәнін ашады. -Ерекшелеуші, даралаушы тыныс белгілерді ажыратады. Сергіту сәті:тыныс белгілерді қимылмен көрсету. Ғалым болмай немене, Балалықты қисаңыз? Болмасаңда ұқсап бақ, Бір ғалымды көрсеңіз. 3-тапсырма. Жеке жұмыс (дәптермен, тақтамен жұмыс). Бағалау Мөр басу арқылы. Дескриптор. -Мәтіндегі сөйлемдерді ажыратады. -Тыныс белгілерін орынды қолданады. -Синтаксистік талдау жасайды. |
аудиожазба |
|
Сабақтың соңы 2-минут 2минут |
Кері байланыс. Ал балалар бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңіз қандай? _Өз ойларыңызды бір ауыз сөзбен түйіндеп,қорытындылайық. Сендердің ойларыңның жалғасын мен түйіндей келе ертеңгі кемел Қазақстанның өркендеуі, көркеюі сіздердің қолдарыңызда! Рефлексия «Табыс ағашы» стикерлерге бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып іледі.. Үйге тапсырма беру. 6-тапсырма,181-бет.Ереже жаттау. |
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау |
|
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері |
|
|
Бағалау |
|
АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) Бірқатар оқушылардың өз біліміндегі ақаулары үшін алаңдамайтындай жайлы атмосфера тудыру Оқушылар бірін біріне деген құрмет пен үйренуге ашықтық құндылықтарын дамыта алады Слайд-презентация пайдаланады |
|
|
Ойлану сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?Сыныптағы Оқу атмосферасы Қандай болды? Дефференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?Мен Жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліткен? |
Төмендегі берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыздар. Сол жақ бағанда беріген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз(сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|
||
шағым қалдыра аласыз













