Мағынаны
тану.
Мұғалім:
«Ғылым таппай
мақтанба» атты жаңа сабағымызды
бастаймыз.
Бүгінгі сабағымыздың
мақсаты:
Коммуникативтік жағдаятқа
сай ресми сөздер мен тіркестер мен терминдерді орынды қолданып,
диалогке қатысу,ойын анық жеткізу.
Қазақ тіліндегі тыныс
белгілерінің түрлері мен қызметін ( даралаушы ) түсіну,дұрыс
қолдану.
Тілдік бағдармен
таныстыру.
Тіліміздегі тыныс белгілері
сан жағынан онша көп емес, бірақ мағыналары, қолданылатын орындары
жағынан алуан түрлі.Қолданылу орнына қарай тыныс белгілері екіге
бөлінеді:
Даралаушы тыныс белгілері:
нүкте(.),сұрау белгісі(?),леп белгісі(!),көп
нүкте(...);
Ерекшелеуші тыныс
белгілері:
Үтір(,),нүктелі үтір(;),қос
нүкте (:),тырнақша(«»),сызықша(-),үтірлі
сызықша(,-).
1-тапсырма. Ой бөлісу
әдісі
Топтық
жұмыс
«Арман мен ақыл» өлеңі
жеке-жеке оқушылар оқиды.
Қалыптастырушы бағалау «Бес
бармақ» арқылы бағалау.
Дескриптор.
Өлеңді мәнерлеп
оқып,мазмұнын ашады.
|