43
|
|
Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы «Жамбыл жоғары медициналық колледжі» ШЖҚ коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Коммунальное государственное предприятие на ПХВ «Жамбылскийвысший медицинский колледж» управления здравоохранения акиматаЖамбылской области |
Сабақ жоспары Поурочный план |
ЦӘК/СМЖ-ЦМК/СМК 10-02-КТО/4-03/1 |
|
3 беттің 3 беті стр3 из 3 |
|
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы. |
Мұғалімнің аты-жөні: Абдалимова З.И. Күні: Топ: №1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Курс: І |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлімнің атауы |
"Өлең-сөздің патшасы" |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Әдеби шығарманың жанрлық табиғатына талдау жасау, ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Студенттердің барлығы орындай алады: Әдеби шығармалармен танысады; Студенттердің көбісі орындай алады: Әдеби шығарманың жанрлық табиғатына талдау жасай алады; Студенттердің кейбіреуі орындай алады: ұлттық құндылықтар-дың маңыздылығын контекстермен үндестіре алады; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Әдеби шығармалармен танысады; Әдеби шығарманың жанрлық табиғатына талдау жасайды; ұлттық құндылықтар-дың маңыздылығын контекстермен үндестіреді; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Тақырыпқа байланысты термин сөздер: фабула, аударма,медресе, дәріс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұстатығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс- тәсілдер |
«Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі, Ой шақыру,"Толықтыру сынамасы" «Ақпаратты сүзіп алу» әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ |
Пәнге байланысты слайд, бейнефильм |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі, көркем әдебиет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс- әрекеттер |
Дерек көздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы
Ортасы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі:
ІІ. Жаңа сабақты түсіндіру: Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы. 2.1.Ой шақыру. Абай туралы білетіндері туралы топтастыру жасату.
2.2. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді. 1. Бала Абай кімдердің өлең-жырларын тыңдап өскен? (Шортанбай, Дулат, Бұқар жырау, Марабай, Шөже ақындарын) 2. 1890-1898 ж прозалық үлгідегі шығармалары қалай аталады? («Қарасөз» деп аталады) 3. 1889 жылы қай өлеңі жазылды? («Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңі жазылды) 4. «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңінің тақырыбы мен идеясы? 5. М.Әуезов Абайдың мұрасын неге теңеді? (Абай мұрасы-таусылмас қазына, сарқылмас мұхит, түпсіз тұңғиық)
6 7. Абай неше жасында әке ықпалымен ел билеу ісіне араласа бастайды? (13 жас) 8. 1886 жылы қай өлеңі жазылды? («Ғылым таппай мақтанба» өлеңі) 9. «Отыз сегізінші қарасөзінде» адам баласын қор қылатын үш нәрсе бар дейді. Оларды ата? ( надандық, еріншектік, залымдық) 10. Ауылдың жас әйелдері Абайды қалай атаған? (Телғара) 11. Абайдың азан шақырып қойған аты? (Ибраһим) 12. «Телғара» сөзінің мағынасы? (сол екі ененітел-қатар еміп өскен дегенді білдіреді) 13. Абайды кім Абай деп атады? (әжесінің Ибраһим дегенге тілі келмей, ойлы болсын, аңдағыш, абайлағыш болсын деген тілекпен Абай атады) 14. Абай қандай білім алған? (Семейдегі Ахмет Риза медресесінде, «Приходская школада) 15. Абай қай жылы, қай жерде дүниеге келген? (1845 жылы, бұрынғы Семей уезі, Шыңғыс болысында, қазіргі Шығыс Қазақстан облысында Абай ауданында дүниеге келеген) 16. Абайдың қандай күйлері бар? («Май түні», «Абай желдірмесі», «Торы жорға») 17. Абайдың әндері? ( «Желсіз түнде жарық ай», «Көзімнің қарасы»,«Айттым, сәлем, Қаламқас», «Сегіз аяқ», «Қор болды жаным») 18. Абай кімдердің шығармаларын аударды? ( Крыловтың, Пушкиннің, Лермонтовтың) 19. Фабула дегеніміз не? (көркем шығармадағы суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеу)
2.3. Абайдың өмірбаяны туралы видеофильм көрсетіледі.
2.4.«Толықтыру» сынамасы
1. Абай
Құнанбайұлы......... жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысы, Абай
ауданында дүниеге келген. 9. Алғаш ауыл молдасы ......................... білім алды 10. Өз атымен ............ ж. «Жаз» өлеңін алғаш жариялаған. Дескриптор: - сәйкес сөздерді табады; ------------------------------------------------------------------------------------------------------ ІІІ. Жаңа сабақты бекіту: 3.1. «Ақпаратты сүзіп алу» әдісі «Ғылым таппай мақтанба», "Жасымда ғылым бар деп ескермедім", "Өлсем, орным қара жер сыз болмай ма?"өлеңдерін үш топқа бөліп талданады. Талдау барысында төмендегі сұрақтарға жауап беру. Үлгі: «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі.
1 2. Өлеңнің негізгі идеясы қандай? жамандықтан жиреніп, жақсылықтан үлгі алу 3. Қай жолдар мен тармақтарда әлеуметтік, қоғамдық мәселелер дәлелдеме бола алады?
Дескриптор: - өлеңнен негізгі ойды табады; - өлеңнің негізгі идеяны табады; - дәлелдеме болатын өлең жолдарын табады; "Ән көңілдің ажары" "Өлсем, орным қара жер сыз болмай ма?" әнін тыңдату. |
Р. Зайкенова, Л.П Нұрланова «Қазақ әдебиеті», 10 сынып оқулығы, «Арман - ПВ» баспасы, Нұр – сұлтан 2019
https://www.youtube.com/watch?v=WuH0YJguPiw
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Абдалимова Зура ИскаковнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы.Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 10 сынып қоғамдық - гуманитарлық бағыт бойынша толық нұсқасы
Материалдың қысқаша нұсқасы 43
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



. Абай 8
жасында қайда және кімнен дәріс алған? («Ескітам» медресесінде ауыл
молдасы Ғабитханнан дәріс
алған)
. Өлеңнің
астарында қандай ой бар? Өлеңде ғылым табу мен адам болу
бір-бірімен ұштасып жатыр.












