Жалпы мақсаттар
|
а) А.Құнанбайұлының қара сөздерінен мәлімет бере
отырып, білімдерін жүйелеу,жинақтау және шығармашылық жұмыстар
арқылы Абайды жан-жақты таныту;
ә)
оқушыларды адамгершілікке,имандылыққа,асыл қасиеттерге
тәрбиелеу;
|
Міндеттер
|
Сөйлеу дағдыларын дамыту. Өз ойларын дәлелдей
білуге, өзара бірігіп жұмыс жасай білуге үйрету. Бір-бірін тыңдауға
тәрбиелеу.
|
Сілтеме
|
Оқулық «Қазақ әдебиеті»
8-сынып.
|
Қолданылған материалдар
|
Оқулық, стикерлер, Абайдық
қара сөздері, плакат, үлестірмелі текшелер,
сөзжұмбақ.
|
Оқу формалары, технология,
әдістер
|
Топтық жұмыс, сөзжұмбақ шешу,
топтастыру, түсіндіру, СКТ.
|
Барысы
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі
|
|
Үй тапсырмасын тексеру
|
«Әбдірахман өліміне» өлеңі
сұралады.
Текшелер таратылады.
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Психологиялық дайындық
|
Оқушыларға сұрақ қоямын:
Сын есім дегеніміз не?
Сын
есімді қатыстырып өздерін таныстыру.
|
Сұраққа жауап береді
Сын
есімді қатыстырып өздерін таныстырады.
|
Сыныпты топтастыру
|
Абай Құнанбаевтың «Әуелде бір суық мұз – ақыл
зерек» өлеңі арқылы 3 топқа бөлу.
|
Оқушылар өлеңге мазмұндық талдау жасап, тоқпа
бөлінеді:
1-топ: «Ақыл»
2-топ: «Қайрат»
3-топ: «Жүрек»
|
ІІ.Ой
қозғау
|
«Кім тапқыр?»
Сөзжұмбақты шешу
«Он
жеті»
|
Оқушылар сөзжұмбақты шешеді.
|
Білу
|
Тақырыптың мазмұнын ашу.
Абайдың қара сөздері туралы түсінік беру. Қанша
қара сөзі бар екенін, қара сөзді жазу мақсатымен
таныстыру.
|
Абайдың қара сөздері туралы түсінік
алады.
|
Түсіну
|
Қара сөзімен жұмыс жүргізу:
Оқыту: 1. Іштей. 2.Әр топтарға азат жолдардан
сағат тілімен тізбектей оқыту.
Қарасөз
дегеніміз – ғылым туралы, философия
туралы, дін туралы қара сөзбен жазылған еңбек. Абай Құнанбайұлының
1890-1898 жылдар арасында жазылған 45 қарасөзі
бар.
Абайдың қарасөздері гуманистік, ағартушылық,
әлеуметтік ойлары, дін туралы пікірімен бірігіп, тұтас қазақ
халқының философиялық концепциясын құрайды, көркемдік сананы
ұштастырған. Абайдың қарасөздері адамзат баласына ортақ
сөз.
|
Оқушылар 3 минут іштей оқиды. Әр топтан 2 оқушы
сағат тілімен тізбектей оқып жалғастырады.
Топтастыру стратегиясын
жүргізеді.
|
Қолдану
|
Сөздікпен жұмыс жүргізу:
Қарасөз – арабтың «ғақлия» деген
сөзімен мәндес. Ғақлия көркем сөз, дана сөз, асыл сөз деген
мағынаны білдіреді.
|
Оқушылар дәптерлеріне сөздіктерді
жазады.
|
Сергіту сәті:
|
А.Құнанбаевтың әні тыңдатылады.
|
|
Талдау
|
СКТ жүргізіледі.
Үлгісі көрсетіледі.
|
Әр
топ өздері жеке-жеке талдау жұмысын жүргізеді.
|
Жинақтау
|
Бүгінгі тақырыпқа байланысты мақал
айтқызу.
|
Мақал айтады.
|
Бағалау
|
Ақыл, қайрат, жүрек туралы өз пікірлерін
айту
|
Әр
топ өз пікірлерін айтады.
|
Бағалау
|
|
Кері байланыс
|
Үй тапсырмасы
|
Шығарма. «Туған жер – алтын
бесік»
|
|
ІІІ.
Рефлексия
|
«Білетінім», «Білгенім», «Білгім
келеді»
|
Стикерлерге сабақ жайлы пікірлерін
жазады.
|