Материалдар / Абай."Ескендір " поэмасы

Абай."Ескендір " поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жа ұстаздарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
762
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:
Пәні: Қазақ әдебиетіСыныбы: 9 «а»Оқыту тілі: қазақ тіліндеМерзімі:14.02.18
Сабақтың тақырыбы:Абай Құнанбаев. «Ескендір» поэмасы
Сабақтың мақсаты:Абай Құнанбаевтің «Ескендір» поэмасы туралы біліп, зерттеушілік диалог арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың міндеттері:1. Поэманың мазмұнын талдай отырып, негізгі тақырыбы мен идеясын таныту. Поэманың сюжеті шығыстық болғанымен, мән-мағынасы Абайдағы өзекті ойдан келіп шыққанын меңгерту2. Оқушыларды жаман мінез-құлықтардан, іс-әрекеттерден сақтандырып, адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу3. Әр оқушының сын тұрғысынан ойлап, ой қорыта және қорғай білуге қол жеткізу.
Сабақтың нәтижесі:1. «Ескендір» поэмасы туралы түсініктері кеңейеді;2. Абайдағы Ескендірдің келбеті туралы біледі;3. Поэманың мазмұнын талдай отырып, негізгі тақырыбы мен идеясын біледі;4. Жаман мінез-құлықтар мен адамгершілікке тән қасиеттерді айыра біледі.
Сабақтың табыс критерийлері:1. «Ескендір» поэмасы туралы түсініктері талдау, 2. Поэмадағы кейіпкерлердің образын аша біледі.3. Поэмадағы негізгі кейіпкер туралы мәлімет алады.4. Жаман және жақсы қасиеттерді көрсете біледі.
Сабақтың түрі:Жаңа сабақ. Жеке жұмыс, жұппен жұмыс, топпен жұмыс.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:Сыни тұрғыдан оқу мен жазуды дамыту технологиясының элементтері, талдау, жинақтау, сұрақ-жауап, Инсерт әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Үнсіз қадам» әдісі, т.б.
Көрнекілігі:Тақырыпқа қатысты суреттер, флипчарт, түрлі-түсті маркер,
Сабақта қолданылған құралдар:интербелсенді тақта, компьютер.
Пән аралық байланыс:тарих, сурет
Сабақтың барысы:40 минут













САБАҚТЫҢ КЕЗЕҢДЕРІМҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ
Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру1. Сәлемдесу. 2. Психологиялық дайындық.“Мен саған...” тренингін өткізу.1. Оқушылар дөңгеленіп шеңбер құрады, бір-бірлерімен амандасады.2. “Мен саған...” тренингі арқылы оқушылар бір-біріне тілек білдіреді.


І. Білу.

  • «Ой шақыру» әдісі.
  • Үй тапсырмасын тексеру.Сынақ1. Абай: «Тегінде адам баласы, адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озбақ», - деп нешінші қара сөзінде жазды?А) Алтыншы сөзінде;В) Отыз үшінші сөзінде;С) Он сегізінші сөзінде;Д) Жиырма бесінші сөзінде;Е) Он тоғызыншы сөзінде.2. «Қазақтың классикалық әдебиетінің атасы, қазақ поэзиясының күн шуақты асқар биігі» деген сөздің иесі кім?А) А. Байтұрсынов;В) Ш. Құдайбердіұлы;С) С. Сейфуллин;Д) М. Әуезов;Е) З. Ахметов.3. Қай қара сөзінен?«Жас бала анадан туғанда 2 түрлі мінезбен туады».А) Жетінші;В) Он сегізінші;С) Он тоғызыншы;Д) Отыз бірінші;Е) Отыз сегізінші.4. «Қазақтың бас ақыны – Абай Құнанбаев. Одан асқан бұрын - соңғы заманда қазақ баласында біз білетін ақын болған жоқ» деген сөздің авторы кім?А) Ш. Құдайбердіұлы;В) А. Байтұрсынұлы;С) С. Сейфуллин;Д) М. Әуезов;Е) М. Жұмабаев.5. Абайдың қара сөздерінің саны қанша?А) 44В) 43С) 42Д) 45Е) 476. Абай оқыған медресе?А) Ахмет - Риза медресесі;В) Медресе Мухаммадия;С) Медресе Рахманқұли;Д) Медресе Расуля;Е) «Ғалия» медресесі.7. Абайдың руы кім?А) Найман;В) Керей;С) Тобықты;Д) Уақ;Е) Дулат. 8.Абай неше ағайынды болған?А) 6 В) 7 С) 8 Д) 9 Е) 119. Абайдың немере інісі кім?А) ОспанВ) ТәңірбердіС) ШәкәрімД) АбылайЕ) Мағауия10. Абай қай 770 ₸ - Сатып алу
    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!