№ | Сабақтың тақырыбы | Мерзімі | Сағат саны | Мазмұны |
1 | Абайдың өмірі |
| 2 | ақын өмір сүрген заман, ата-тегі, туып-өскен ортасы,алған тәлім-тәрбиесі; әлеумет ісіне араласуы |
|
|
|
| Абайдың рухани дүниетанымының өсу және қалыптасу кезеңдері |
2 | ақынның халық даналығын тануы |
| 1 | халық ақындары Дулат, Шөже, Байкөкше, Балталардан есітіп, жадына тоқуы |
3 | Абай шығармаларындағы шығыстық сарындар |
| 1 | Абайдың араб, парсы, шағатай тілдерін жетік меңгеруі, шығыс әдебиеті Абайдың нәр алған рухани мектебі |
4 | Абай және орыс әдебиеті |
| 1 | Абайдың орыс әдебиетіне ден қоюы, орыстың ұлы классиктері Пушкин, Толстой, Лермонтов, Крылов, Салтыков-Щедрин, Некрасовтармен қатар революционер-демократ ағартушылар Герцен, Чернышевский, Добролюбовтардың еңбектерін оқуы |
5 | Абай және Пушкин
|
| 2 | Абайдың Пушкиннен аудармалары, ақын аудармасында көркем бейнелі ойдың ұлттық танымға сай тәржімалануы |
|
|
|
| «Онегиннің өлердегі сөзі» өлеңі |
6 | Абай және батыс әдебиеті |
| 2 | Абай шығармашылығына шығыс, орыс, батыс әдебиеті әсерінің тарихи-әлеуметтік негіздері |
|
|
|
| Еуропаның ұлы ақын-жазушылары Шекспир, Байрон, Гете, Дюмалардың, философтар Сократ, Платон, Аристотель, Спенсер, Дарвин, т.б. еңбектерімен танысуы |
7 | Абай мұрасының орыс және өзге тілдерде танылуы |
| 1 | Абай өлеңдерінің шет тілдерге аударылуы, өзге тілге тәржімаланған ақын өлеңдерінің көркемдік ерекшеліктері. |
8 | Абай мұрасын зерттеушілер және абайтану ғылымының қалыптасуы |
| 2 | Ә.Бөкейханов, А.Байтұрсынов, М.Дулатов, Ж.Аймауытов, және т.б. зерттеушілердің ақын шығармалары жайында айтқан пікірлер |
9 | М.Әуезовтің абайтануға қатысты зерттеу еңбектері |
| 1 | Абай мұрасы жайында, ақын мұрасын тану, насихаттау, таныту жолындағы ізденістер |
10 | ақын шығармаларының басылымдары |
| 1 | ақын мұрасының XX ғасырдың алғашқы ширегінде жинақталуы, жариялануы және оған ықпал еткен адамдар |
11 | «Ғылымға көңіл берсеңіз...» |
| 1 | «Жасымда ғылым бар деп ескермедім» өлеңінің басты идеясы – жастарды ғылым, білімге үндеу |
12 | «Интернатта оқып жүр» өлеңінің негізгі тақырыбы |
| 1 | білім алу, ғылым, өнер үйрену, ақынның ағартушылық-демократтық көзқарастары |
13 | «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі |
| 1 | жастарды еңбек етіп, оқу оқып, білім алуға шақыруы, ақынның өсиет айтып, келешекке бағдарлама боларлық өлеңі |
14 | «Сегізінші» қарасөзіндегі ақыл, насихат туралы пікірі |
| 1 | ғылым, білім, ар, ұят жайлы пайымдаулары, ақыл, білім жөніндегі философиялық тұжырымы |
15 | «Он жетінші» қарасөзі |
| 1 | адамгершілік, имандылық, адалдық, парасаттылық, еңбекқорлық, қайырымдылық сияқты ізгі қасиеттер жайындағы ойлары, ақыл, қайрат, жүрек туралы философиялық ой түйіні |
16 | Абай қарасөздеріндегі тәлім-тәрбие мәселесі |
| 1 | Абай қарасөздерінде көтерілген негізгі мәселелер және даналық ой-пікірлері, ақынның халқына айтқан өсиет-насихаттары, |
17 | «Екінші» қарасөзінің идеясы |
| 1 | ақынның халқын намысқойлыққа, еңбексүйгіштікке, іскерлікке шақырған идеялары |
18 | «Оныншы» қарасөзіндегі бала тәрбиесі туралы ойы |
| 1 | «Ғылымсыз ахирет те, дүние де жоқтығын» айта отырып, баланы оқуға, білім алу жолына бағыттаудың маңызын көрсетуі |
19 | «Он сегізінші» қарасөзіндегі киіну мәдениеті |
| 1 | ақынның кербездік ұғымы жайындағы топшылау-тұжырымы, адам баласының ақыл, білім, ар, мінез сияқты нәрселермен озатындығын үлгі-өнеге етіп қалдыруы |
20 | «Он тоғызыншы» қарасөзі |
| 1 | Абайдың адамның естілігіне психологиялық, педагогикалық талдау жасауы, ақынның ес туралы ой тоқтамы |
21 | «Отызыншы» қарасөзі |
| 1 | Абайдың адам мінездеріндегі жағымсыз әрекеттерді сынауы |
22 | Абай әндерінің таралуы |
| 1 | ән мен күй, өнер құдіреті туралы толғанысы, жақсы әннің көкейге ой салатын эстетикалық мәні |
23 | Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа» |
| 1 | ән мен күйдің халықтың өмірінде алатын орны, ақынның ән және күй өнері туралы пікірі |
24 | «Құлақтан кіріп бойды алар» |
| 1 | Абайдың қазақ музыка өнеріне енгізген жаңалығы хақында, Абай әндерінің көркемдік-эстетикалық ерекшеліктері |
25 | «Көзімнің қарасы» |
| 1 | Абайдың қазақ музыка өнеріне енгізген жаңалығы хақында, Абай әндерінің көркемдік-эстетикалық ерекшеліктері |
26 | «Айттым сәлем, қалам қас» әні |
| 1 | ән мен күйдің халықтың өмірінде алатын орны, ақынның ән және күй өнері туралы пікірі |
27 | «Жиырма бесінші» қарасөзі |
| 1 | озық елдердің өнерін, ғылымын, білімін үйреніп, зарарынан қашық, пайдасына ортақ болуға үндеуі |
28 | «Ескендір» поэмасы |
| 2 | поэманың тақырыбы мен идеясы және көркемдік маңызы |
|
|
|
| ақын поэмасының романтикалық және реалистік сипаты |
29 | Қорытынды |
| 1 |
|
Жыл бойғы сағат саны 34 |