Сабақтың
басы
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Жұмыс жасау ережені
еске түсіру.
3.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Психологиялық
тренинг. «Өзіме және
көршіме»
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
2.Үй тапсырмасын
пысықтау
«Фотогалерея»
әдісі бойынша білім алушыларға
тұлғалар суреті көрсетіледі, Ахмет Байтұрсыновпен байланысты
суреттер, автордың шығармалары көрсетіледі. Оқушылар сол суретте
көрген тұлға туралы немесе сол көркем шығарма туралы не біледі,
сонымен бөлісуі керек.
Қ
ызығушылықты ояту. Миға шабуыл
Достар, бұл суретте не
бейнеленген? Қандай жұмбақ ой жатыр? Суретті сөйлетіп
көрейікші.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты айқындалады.
|
Оқушылар өзіне қандай жақсы
мінез керек екендігін айтып, көршісіне қандай жақсы мінез
сыйлайтындығын айтады.
Білім алушылар мұғалімнің
көрсеткен суреттерін А.Байтұрсынов өмірі мен шығармашылығымен
байланыстырып, мәлімет айтады.
Білім алушылар суретте бидай,
егістік көріп тұрғанын айтады. Бүгінгі сабақ тақырыбы «Егіннің
бастары» шығармасы туралы екендігін
болжайды.
|
|
А.Байтұрсынов өмірі мен
шығармашылығына қатысты суреттер.
|
Сабақтың
ортасы
|
bilimland.kz/
« Егіннің
бастары» видеосын көріп, көркем шығарма
мазмұнымен танысады.
ТОПТЫҚ
ЖҰМЫС
1-тапсырма
«Атордан хат»
әдісімен
Оқушылар өзара жұптасып
«Атордан хат»
әдісі арқылы тапсырма
орындайды.
1
-конверт шығарманың негізгі идеясын үш
сөйлеммен айтып беріңіз.
2-конверт
Шығарма идеясын
мақал-мәтелдермен түйіндеңіздер.
3-конверт
Мысал өлеңге басқа қандай атау
берсек болады?
Дескриптор:
ЖҰПТЫҚ
ЖҰМЫС
3-тапсырма тақырыпқа байланысты берілген
мақал-мәтелдердің мағынасын ашып, жұбымызбен
баяндайық.
Бидайдың кеудесін көтергені
– дақылының жоқтығы,
Жігіттің кеудесін көтергені
– ақылының жоқтығы.
Жақсымын деп мақтанба халық
айтпай,
Батырмын деп мақтанба халық
айтпай.
Дескриптор
:
Білім алушылар мақал мәтел
мағынасын түсіндіреді;
ЖЕКЕ
ЖҰМЫС
Төменде берілген бидай
дәндеріне мысал өлеңдегі кейіпкерлерді
орналастырайық.
Мысалы:Әкесі, баласы,
егістіктегі бидай дәндері, тәкаппар адамдар, қарапайым
адамдар.
2-тапсырма
Мысал өлеңдегі кейіпкерлердің
портретін айтып, мінездеме беріңдер, кейіпкерлердің іс-әрекеті мен
сөйлеген сөздері арқылы олардың образын
ашыңдар.
Дескриптор:
|
«Егіннің бастары» видеосын
көріп, көркем шығарма мазмұнымен танысады.
Мұғалім жұптасқан оқушыларға
хат ұсынады, жұптар хат ішіндегі тапсырманы
орындайды.
Оқушылар
бидай дәндеріне мысал өлеңдегі
кейіпкерлерді орналастырады.
Мысал кейіпкерлерін
жинақтайды;
Оларға мінездеме
береді;
Кеіпкерлер образын аша
ашады;
Оқушылар мақал-мәтелдердің
мағынасын ашады. Жұптарымен бірге
түсіндіреді.
|
«Екі жұлды, бір тілек»
әдісі арқылы мұғалім топтарды
бағалайды.жеңімпаз топты ерекше атап
өтеді.
«Комментарий жасау»
әдісі
«Монеталар» арқылы
бағалау
|
https://bilimland.kz/kk/courses/audiochrestomathy/5-synyp/poehziya/lesson/2-axmet-bai-tursynuly-eginning-bastary
А.Байтұрсынов суретімен
әсемделген конверттер.
Бидай
дәндері
|