Материалдар / Әбдіжәміл Нұрпейісов – халық жазушысы

Әбдіжәміл Нұрпейісов – халық жазушысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Әбдіжәміл Нұрпейісов – халық жазушысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
3371
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиетіМектеп:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Қазақстанның су ресурстарыМұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8Қатысқан оқушылар саны:
Күні:Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбыӘбдіжәміл Нұрпейісов – халық жазушысы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.2.1-тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау8.2.6.1-кесте, диаграмма, нұсқаулық, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру
Сабақ мақсаттарыБарлығы тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді.Көбі ақпаратты анықтайды.Кейбірі кесте, диаграммаларда берілген ақпаратты талдайды.
Бағалау критерийлеріХалық жазушысы жайлы ақпарат береді, шығармасы жайлы айтады.
Тілді мақсат Пәнге тән лексика мен терминология: аласапыран кезең, жасымаған, қайсар төзімді, намыс, мәжбүрлеп, жарылады, ығып кетеді, кек алады, жер аударады.


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: балықшы жігіт, драмалық туынды.
Бастапқы білімҚазақстандағы су бассейндері жайлы ақпарат береді. Мұғалім жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар
Сабақтың басы Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосфе- расын орнату үшін «шаттық шеңберін» құрады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады. .Қызығушылық ояту. «Галерея» тәсілі. Тақтаға балықаруашылығына байланысты суреттер ілінеді. Ой шақыру сұрақтарын қояды: Бұл суреттерде не бейнеленген? Қандай тақырыпқа салынған? Қазақстанның қай аймағында балықшаруашылық бар? Балық аулап көрдің бе? (1-тапсырма).Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.Дескриптор:
  • жаңа сөздерді үйренеді;
  • сөздік жұмысын жүргізеді.
  • «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады.
    Тренинг жазылған парақшалар, оқулық, жазушының портреті, суреттер, ғаламтор ресурстары
    Сабақтың ортасыМәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін оқулықтағы мәтіннің мазмұны мен тілдік ерекшеліктерін талдауға арналған тапсырмаларды орындатады. Оқушылар мәтінді оқиды, қою қаріппен жазылған сөздердің мағынасын анықтайды, «Жинақтау» кестесін толтырады.Дескриптор:
  • мәтіннен қажет ақпаратты алады;
  • детальды ақпаратты анықтайды;
  • сөздердің мағынасын түсіндіреді;
  • бір-бірімен сөйлеседі.
  • Қалыптастырушы бағалау. Бағалау парақтары негізінде қорытындылайды.Кері байланыс. Тапсырманы орындау барысында қандай қиындықтар болды?«Ойлан, тап!» тәсілін пайдаланып, тапсырманың шарты бойынша айтылған әрекеттерді орындайды, бір абзацтан тұратын мәтін құрастырады (5, 6-тапсырмалар).Дескриптор:
  • тақырыптың идеясын ашатын сөйлемді анықтайды;
  • идеяны негіздейтін сөйлемді табады;
  • идеяны фактілермен дәлелдейтін сөйлемді анықтайды;
  • айтылған ойды қорытатын сөйлемді анықтайды.
  • «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.Мәтінсоңы жұмыс. Жазылымға қатысты берілген тапсырманы орындатады. Оқушылар берілген сөздердің мағынасына сәйкес келетін күшейтпелі үстеулерді жазады, сөз тіркесін құрайды (7-тапсырма).Дескриптор:
  • грамматикаға қатысты тапсырманы орындайды;
  • күшейтпелі үстеулерді ажырата алады.
  • Қалыптастырушы бағалау. Оқушылар бір-бірінің жұмысын түрлі түсті желімқағаздар арқылы бағалайды.Кері байланыс. «Аяқталмаған ой» әдісі арқылы оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, жұпта туындаған жағдаятты тізбектейді.Алдымен, біз «...» деп ойладық.Кейін мынадай мәселе пайда болды: ... . Мәселені шешу үшін ... жасадық.Бұдан біз ... көрдік.Демек, бұл ... екенін білдіреді.Сонымен, біз «...» деген қорытындыға келдік.
    Оқулық, аудиотаспа, кесте, ғаламтор ресурстары
    Сабақтың соңы«Сұхбат құрайық!» (9-тапсырма). Оқушылар мәтін үзіндісі бойынша сұрақ дайындап, диалог құрады.Дескриптор:
  • диалог құрады;
  • өзіндік тың пікірлер келтіреді.
  • Қалыптастырушы бағалау. «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағаланады. Сабақтың соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілеп, түсіндіреді:
  • Бәрін түсінгеніме сенімдімін.
  • Бәрін түсінгеніме толық сенімді емеспін.
  • Әлі де қайталауым керек.
  • Мен ештеңе түсінбедім.
  • Рефлексия. Ойтаразы. Рефлексия парақтарын таратып, сабақ бойынша пікірлерін білу.Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 8-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындау қажет екені түсіндіріледі.


    Қосымша ақпарат
    РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады).
    Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады?1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________















































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ