Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Кіріспе.
| 1.Good morning,children! Let`s begin our lesson. Who is on duty today? What date is it today? Who is absent ?
| Good morning,teacher! I am on duty today. The 24 of January. All are present. |
Психологиялық дайындық | «Сиқырлы алаң» әдісін пайдалана отырып, сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын. Табыс критерий құрылады, соған оқушылар белгілейді. Табыс критерийлеріне назар аударта отырып, өз-өздерін бағалатамын. I can read the text. I can ask questions. I know colours. I can speak about domestic animals. At the beginning of the lesson I want divide you for two groups. Dividing with the colour of stickers. I want to ask your attention to this golden rules:-Be active-Be attention-Be emotional-Don’t say I don’t-First think then speak | Оқушылар стикерге жазылған күтілетін нәтижесін сиқырлы алаңға жабыстыру арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптасады. Табыс критерий арқылы оқушылар өздерінің қай деңгейде тұрғанын анықтайды.Сабақта қандай мақсатқа жеткен, жетпегендерін оқиды. I think they’ll great to each other. 1.green.3.blue
|
І. Білу | Let’s chek up the homework.The homework is translate the text. Өтілген сабақты «Кір жаятын жіп» әдісі арқылы тексеру. | «Кір жаятын жіп» әдісі бойынша мәтіңді аударту. |
ІІ.Түсіну | Интерактивті тақтадан жаңа тақырып түсіндіріледі. 1. «Тыңдап түсіну»Видеоролик көрсету,жаңа сөздермен таныстыру. 2.Грамматикалық тақырыпты меңгерту.Grammar material. Modal Verbs can Can – іс-әрекетке қабілеттілікті, шама келуді білдіреді. f.e. I can help you - Мен сізге көмектесе аламын. He can speak English - Ол ағылшын тілінде сөйлей алады. 1 group AFFIRMATIVE2 group NEGATIVE3 group INTERROGATIVE«Өрмекшінің торы»
| Сөздердің ағылшынша аудармасын айтқызу. Түсініп тыңдап, дәптерге жазып алып отырады. |
ІІІ. Қолдану | 1. Оқулықпен жұмыс. Ex 3a а)Listen the song Жеке оқуә)Ex 3b Are sentences true or false ?2.Ex 7a Read the text To make a poster Топпен талқылау b )Answer the questionsТоппен талқылау. 3.Видеоролик көрсету. Екі топқа шығармашылық тапсырмалар беру.1-топ Сұрақтарды жазды. 2-топ Жауаптарды жазды. «Ауадағы сұрақтар» әдісі | Мәтін бойынша сұрақтар жазып бір –біріне лақтырады Әр топ берілген сұрақтарға жауап береді |
Сергіту сәті. | Әуен ырғағымен би билеу. « I can» биі. | Би билейді. |
ІҮ. Талдау
| Жұптасып жұмыстарын талқылап, бағалайды. Топ болып бағалап, шарттардың орындалуын тексеріп, үздік деген жұмыстарды анықтайды. | Оқушылар жұптарының жұмысын талқылайды, бағалайды. Топпен үздік жұмысты анықтайды. |
|
|
|
Ү.Жинақтау
| Тақтада жұмыстырды сынып болып бірге тыңдап, оқушылар өз пікірлерін айтады. | Оқушылар жұмыстарын посттерде қорғайды. |
ҮІ.Бағалау
| Табыс критерийлеріне назар аударта отырып, өз-өздерін бағалатамын.«Сиқырлы алаңға» жабыстырған стикерлерін нәтжеге жеткен, жетпеген жаздыртып, оқытамын.Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалаймын.
| Критерий арқылы өздерінің бағасын айтады. Табыс критерийлеріне назар аударады.«Сиқырлы алаңға»жабыстырған стикерлерін алып, сабақта қанда мақсатқа жеткен, жетпегендерін жазып, оқиды. Мақтау, мадақтау сөздеді есту арқылы ынталанады. |
V. Үйге тапсырмасын беру | Жаңа сөздерді жаттау. Әңді жаттауТексті оқу. | Оқушылар үй жұмысын күнделікке жазады. |
VII. Рефлексия
| «Бүгінгі сабақтан менің алғаным...» стикерге өз ойларын жазып, тақтаға іледі. | Стикерге ойларын жазып тақтаға іледі. |