Материалдар / Abilities and I can

Abilities and I can

Материал туралы қысқаша түсінік
Өтілген сабақ бойынша қатысқандардың пікірлерін ортаға салу және сабақты талдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Маусым 2018
562
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Рахимова Алия АменовнаСабақтың қысқа мерзімді жоспары

Күні: Пәні: Ағылшын тілі Сыныбы: 5 А
Сабақтың тақырыбы:Abilities
Жалпы мақсаты:Оқушылардың сөздік қорын молайта отырып Can байланысты жаңа лексикалық сөздерді енгізу, айтылуын үйрету. Диалогтік қарым-қатынасқа түсіре отырып, жаңа сабақты меңгерту.
Күтілетін нәтиже:Сөздік қоры молаяды, жаңа сөздерді дұрыс тыңдап, дыбыстап, сөйлеуде қолданып үйренеді. Can you …? Сұрағын сөйлеу барысында қолдана алады.Өз ойларын жеткізе алады. Тақырып мазмұнына байланысты тапсырмалар орындайды.
Кіріктірілген модульдер :Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, білім берудегі басқару мен көшбасшылық.
Қолданылатын материалдар:Интерактивті тақта, фломастерлер, смайликтер, бейнеролик, қызыл, көк қағаз, қорап, плакат.
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: Жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Сиқырлы алаң» әдісі, «Өрмекшінің торы» әдісі, Блум таксономиясы.


Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Кіріспе.







1.Good morning,children! Let`s begin our lesson. Who is on duty today? What date is it today? Who is absent ?

Good morning,teacher! I am on duty today. The 24 of January. All are present.
Психологиялық дайындық «Сиқырлы алаң» әдісін пайдалана отырып, сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын. Табыс критерий құрылады, соған оқушылар белгілейді. Табыс критерийлеріне назар аударта отырып, өз-өздерін бағалатамын. I can read the text. I can ask questions. I know colours. I can speak about domestic animals. At the beginning of the lesson I want divide you for two groups. Dividing with the colour of stickers. I want to ask your attention to this golden rules:-Be active-Be attention-Be emotional-Don’t say I don’t-First think then speak Оқушылар стикерге жазылған күтілетін нәтижесін сиқырлы алаңға жабыстыру арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптасады. Табыс критерий арқылы оқушылар өздерінің қай деңгейде тұрғанын анықтайды.Сабақта қандай мақсатқа жеткен, жетпегендерін оқиды. I think they’ll great to each other. 1.green.3.blue

І. Білу Let’s chek up the homework.The homework is translate the text. Өтілген сабақты «Кір жаятын жіп» әдісі арқылы тексеру. «Кір жаятын жіп» әдісі бойынша мәтіңді аударту.
ІІ.ТүсінуИнтерактивті тақтадан жаңа тақырып түсіндіріледі. 1. «Тыңдап түсіну»Видеоролик көрсету,жаңа сөздермен таныстыру. 2.Грамматикалық тақырыпты меңгерту.Grammar material. Modal Verbs can Can – іс-әрекетке қабілеттілікті, шама келуді білдіреді. f.e. I can help you - Мен сізге көмектесе аламын. He can speak English - Ол ағылшын тілінде сөйлей алады. 1 group AFFIRMATIVE2 group NEGATIVE3 group INTERROGATIVE«Өрмекшінің торы»

Сөздердің ағылшынша аудармасын айтқызу. Түсініп тыңдап, дәптерге жазып алып отырады.
ІІІ. Қолдану1. Оқулықпен жұмыс. Ex 3a а)Listen the song Жеке оқуә)Ex 3b Are sentences true or false ?2.Ex 7a Read the text To make a poster Топпен талқылау b )Answer the questionsТоппен талқылау. 3.Видеоролик көрсету. Екі топқа шығармашылық тапсырмалар беру.1-топ Сұрақтарды жазды. 2-топ Жауаптарды жазды. «Ауадағы сұрақтар» әдісіМәтін бойынша сұрақтар жазып бір –біріне лақтырады Әр топ берілген сұрақтарға жауап береді
Сергіту сәті. Әуен ырғағымен би билеу. « I can» биі.Би билейді.
ІҮ. Талдау

Жұптасып жұмыстарын талқылап, бағалайды. Топ болып бағалап, шарттардың орындалуын тексеріп, үздік деген жұмыстарды анықтайды. Оқушылар жұптарының жұмысын талқылайды, бағалайды. Топпен үздік жұмысты анықтайды.






Ү.Жинақтау







Тақтада жұмыстырды сынып болып бірге тыңдап, оқушылар өз пікірлерін айтады. Оқушылар жұмыстарын посттерде қорғайды.
ҮІ.Бағалау





Табыс критерийлеріне назар аударта отырып, өз-өздерін бағалатамын.«Сиқырлы алаңға» жабыстырған стикерлерін нәтжеге жеткен, жетпеген жаздыртып, оқытамын.Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалаймын.

Критерий арқылы өздерінің бағасын айтады. Табыс критерийлеріне назар аударады.«Сиқырлы алаңға»жабыстырған стикерлерін алып, сабақта қанда мақсатқа жеткен, жетпегендерін жазып, оқиды. Мақтау, мадақтау сөздеді есту арқылы ынталанады.
V. Үйге тапсырмасын беру Жаңа сөздерді жаттау. Әңді жаттауТексті оқу.Оқушылар үй жұмысын күнделікке жазады.
VII. Рефлексия

«Бүгінгі сабақтан менің алғаным...» стикерге өз ойларын жазып, тақтаға іледі. Стикерге ойларын жазып тақтаға іледі.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ