Материалдар / Әбу Насыр әл - Фараби
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әбу Насыр әл - Фараби

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал дүниетану пәніне ашық сабақ ретінде қолданады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
574
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бейнеу ауданы әкімдігінің «Манашы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Бастауыш сынып мұғалімі


Абилова Жумагул

Сабақтың тақырыбы: Әбу Насыр әл-Фараби

Мұғалімнің аты-жөні: Күні: 16.03.2018ж

СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.3.4.1 Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан

үлесі туралы әңгімелеу

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі, математтика

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 мин


Сәлемдесу.

Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Көктем Жаз Күз Қыс

Психологиялық ахуал қалыптастыру : Таң нұрындай арайлап,

Көктем келді арайлап

Табиғатқа жан енді,

Қуанамыз біз енд

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймы

Үй тапсырмасын сұрау

1-топ Ежелгі адамдар алғашында нені пайдаланды?

2-топ Не адам өміріне қиындық туғызды ?

3-топ Әйелдер нені байқады?

4-топ Қандай шаруашылық пайда бола бастады ?

Өтілгенді бекіту Бір сөзбен айқанда адамдардың жағдайы қалай бола бастады ?

Ой қозғау Мына фото суреттер кімдікі деп ойлайсыңдар

1-топ:

«Көктем»


2-топ: «Жаз»


3-топ «Күз»

4-топ «Қыс»


Жаңа білім

10 минут





Жаңа тақырып: Әбу Насыр әл- Фараби

Мақсаты : Әбу Насырдың білім құмарлығы, өмірін ғылымға арнауы туралы түсінік беру.

Әбу Насыр әл - Фараби – ұлы ғалым, ұлы ақын. Аристотельден кейінгі екінші ұстаз, ойшыл.
Мың жылдан артық уақыттың қатыгез сынынан мүдірмей өткен адамзат

ұлдарының бірі.
Әбу Насыр әл - Фараби – қазақ халқының ежелгі мәдени орталықтарының бірі – аты әйгілі Отырарда дүниеге келген.
Отырарды арабтар Фараб деп атаған. Осыдан барып Әбу Насыр әл – Фараби атанып кеткен.
Әбу Насыр әл – Фараби бастауыш білімді туған қаласы Отырарда алды. Одан соң Хорасанға барады. Фараби ғылымды, көбінесе, өз бетімен оқып үйренген. Ол 150 тарта еңбек жазған. Аристотельдің ой - мақсаттарын дамытып отырған.
Әбу Насыр әл – Фарабидің суреттерімен таныстыру
Оқулықпен жұмыс

Әр топ өздерінің оқу деңгейлерін көрсетіп, мәтінді оқып көрсетеді.
Талдау
- Әбу Насыр әл – Фараби қай жерде дүниеге келген?
- Әбу Насыр бастауыш білімді қайда алған?
- Ол қай елдерде болған?

«Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)

Дәптермен жұмыс Ғылымның мақсаты – табиғаттың тылсым жағдайлары мен құпияларын ашу.

Сергіту ән әуенімен






Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут




Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.

Түсіндіру.

Жеке жұмыс «Қалыптастыру парағымен жұмыс жүргізу

Топтық тапсырма

1-топ «Көктем туралы» бір шумақ өлең жаздыру

2-топ «Даналық» сөздер жазу

3-топ «Ана туралы» ән айту

4-топ «Теңдеу» құрап беру

Неүйрендік не білдік?

1-тапсырма: Әбу Насыр әл - Фараби кім?

2-тапсырма: Әбу Насыр әл - Фараби өмірі жайлы әңгімеле.

3-тапсырма: Алғашқы білімін қай қалада, қандай тілде алады?

4-тапсырма: Әбу Насыр әл - Фараби замандастары

Стикер пайдаланып өз білгендерін жазып білім ағашын жеміске толтырады.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер,

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 мин

Ой қорытыу

БББ кестесі

Білгенім

Білдім

Білгім келеді







Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

Бағалау

5 минут



Кері байланыс

5 минут

«Білім қоржыны» кері байланыс

Picture 5

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады

Үйге тапсырма: мәтінді оқып мазмұндау, Әбу Насыр әл- Фараби туралы кеңірек іздену.


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!