Материалдар / Адам нәсілдері. Нәсілшілдікті және әлеуметтік дарвинизмді сынау

Адам нәсілдері. Нәсілшілдікті және әлеуметтік дарвинизмді сынау

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныпқа арналған сабақ жоспары қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
920
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚМЖ Пән мұғалімі: Акмалаева М.Е. 23.02.2018ж 11 классСабақтың тақырыбы Адам нәсілдері. Нәсілшілдікті және әлеуметтік дарвинизмді сынауСабақтың мақсаттары.Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, тірек – сызбалар, слайдтар, Дүниежүзілік картаСабақтың  пәнараалық байланысы: тарих, география, әдебиет, медицина саласыСабақтың типі. Білім мен дағдыны қалыптастыруСабақтың түрі: дәстүрлі сабақСабақтың әдісі: эвристикалық және түсіндірмелі қозғау салу, сұрақ- жауап әдістеріСабақтың түйіні. «Адамды адам еткен – еңбек» Сабақтың барысы:І. ҰйымдастыруОқушылардың сабаққа қатысымын тексеріп, зейіннін сабаққа аударуСабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіруКласс оқушыларын топқа бөлуІІ. «Ой сергіту» шарты бойынша үй тапсырмасын сұрауІ – топқа берілген «ежелгі адамдар» тақырыбын талдауІІ – топқа берілген «Ертедегі адамдар» тақырыбын талдауІІІ – топқа берілген «Осы заманғы адамдар» тақырыбын талдауБерілген тапсырмаларды орындағаннан кейін, 3- топқа сұрақтар беріледі.І – топқа: 1.Адамның сүтқоректілерге ұқсас белгілерін ата?2.Рудиментті мүшелер деген не?ІІ- топқа: 1.Атавизм деген не?2.Адам эволюциясында қандай кезеңдерді ажыратады?ІІІ – топқа: 1.Адам эволюциясындағы әрбір кезеңнің адамдарының тұрмыссалт ерекшеліктерін ата?2. Адам эволюциясы кезеңдерін ретімен атап, дене құрлысындағы ерекшеліктерді ата?Үй тапсырмасын пысықтағаннан кейінжаңа сабақтың жоспары мен мақсатымен таныстыру.Жаңа сабақтың жоспары:
  • Адам нәсілдері
  • Нәсілтану ғылымы
  • Әлеуметтік дарвинизм
Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларға проблемалық сұрақтар беріледі.Үш нәсілдің суреттерін көрсетіп, сол туралы не білетіндіктерін сұрау арқылы жаңа сабақты түсіндіру.Мұғалімнің кіріспе сөзі: Жер бетінде қазіргі кезде өмір сүріп жатқан адамдардың бәрі де бір ғана түрге жатады. Оны биологиялық жүйелеуде саналы адам деп аталады. Бұз атаудан адамның басқа организмдерден ақыл – ой, сана арқылы ажыратылатыны айқын байқалады.Француз ғалымы Ф. Бернье 1684 жылы «нәсілдер» терминін енгізді.
  • Негроидтық нәсіл : шашатары бұйра, қара түсті, терісінің түсі де қара, сақал – мұрты баяу өседі. Мұрны жалпақ, бет пішіні сопақша, көздері үлкен, еріндерінің қалыңдығы айқын байқалады.
  • Европоидтық нәсіл: Ұзын бойлы, шашы ұзын салалы, әрі ,ашық терісі ақшыл түсті. Олардың бет пішіні сопақша, мұрты мен сақалы тез өскіш, қыр мұрынды, жұқа ерінді болып келеді.
  • Монголоидтық нәсіл. Шаштары қатты әрі ұзын салалы, терісінің түсі қоңырқай, сақал мұрты баяу өседі. Көбіне орта бойлы, жалпақ бетті, мұрын пішіні де жалпақ, көздері қысықтау, еріндерінің қалыңдығы орташа болып келеді.
Моноцентризмдік тұжырым.Гректің «monos» «бір» деген мағынаны біліреді.Латынның «Centrum»  «орталық» деген сөзді білдіреді.Полицентризмдік тұжырым Гректің  «Polys» деген мағынаны біліреді.Әлеуметтік дарвинизмге байланысты сұрақ беріледі.
  • Матералистік көзқарас деген не?
  • Идалистік көзқарас деген не?
Жаңа сабақты қорытындылау үшін кесте толтырылады:

НәсілдерЕрекше белгілеріТаралған жерлері
 





  
Сабақ қорытындыланады.ІҮ. Сабақтағы оқушыларды бағалау.Ү.Үйге тапсырма: А,Б, С деңгейлік тапсырмаларды орындау.











































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ