Материалдар / Адамдар жануарлардан не алады?

Адамдар жануарлардан не алады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта оқушылар жануарлар мен өсімдік әлемін қорғаудың қаншалықты қажет екендігімен танысады. Жануарлардын жабайы мен үй жауарлардын айырмашылығын анықтап ажыратады. Тапсырмалар жас ерекшеліктеріне сәйкес берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1632
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар 2-бөлімі. Тірі табиғат: Жануарлар Күні:Сынып: 1-сыныпМектеп: Қербұлақ ауданы Сарыөзек ауылы № 49 орта мектепМұғалімнің аты –жөні: Балабекова Сауле Жаксылыкбаевна

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Адамдар жануарлардан не алады?
Оқу мақсаты:1.2.2.1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау;1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату;
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: жануарлар мен өсімдіктерді салыстыра алады Көптеген оқушылар: жабайы және үй жануарларын ажыратадыКейбір оқушылар: үй жануарларынан қандай өнімдер алынатынын және пайдасын айта алады.
Бағалау критерийлеріЖабайы, үй жануарларын ажыратады. Жануарлардан, өсімдіктерден қандай өнім алатынын біледі. Үй құстарынан алынатын өнімді анықтайды. Жануарларды зерттейді, бақылайды, салыстырады, шешім қабылдайды.
Тілдік мақсаттарОқушылар: академиялық тілді пайдалана отырып, жануарлардың негізгі белгілерін тұжырымдап түсіндіреді. Тері, жүн, сүт, жұмыртқа, ет.
Құндылықтарды дарытуЖануарларды қорғауға, оқушылардың бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстарДүниетану, көркем еңбек, күнделікті өмірмен байланыс
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба-тыңдайды, естейді, қайталайды
Бастапқы білімКейбір жануарларды атай алады. Үй жануарларын күтуді біледі.
Сабақ барысы
Сабақ жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы 1. Психалогикалық ахуал-Сәлеметсің бе, табиғат! /тізе бүгіп , иіліп сәлем беру/-Сәлеметсіңдер ме ормандар, өзен мен көлдер , теңіздер мен таулар!/Тұрып екі қолын бұлғалайды/Сәлеметсіңдер ме құстар! /Қолдары екі жанында, құс сияқты қанат қағады/Сәлеметсіңдер ме аңдар ! /Орындарында тұрып, аю сияқты жүреді,қоян сияқты секіреді/2. Топқа бөлу мақсатында сабақ тақырыбын ашу. Оқушылар партадағы дайындалған қима қағаздарды алады. (үй жануарлары, жабайы жануарлар, құстар, өсімдіктер)















қима қағаздар





Сабақтың ортасы

(Ұ) Талқылауға арналған сұрақтар: Төрт түлік малга қай жануарлар жатады? Қандай үй жануарларын білесіңдер? Адамға жануарлардың қандай пайдасы бар? Қандай жабайы жануарларды білесіңдер? Жабайы жануарлар қайда тіршілік етеді?------------------------------------------Не себепті ... деп ойлайсыңЖабайы жануарлар қалай қоректенеді?Не себепті жабайы жануарлар дейміз? 3.1 тапсырма1 -топ: Үй жануарлардан қандай өнімдер алынады? (ет, сүт, жүн, тері)2- топ: Жабайы жануарлардың қандай пайдасы бар? (тері)3- топ: Құстардан не аламыз?(жұмыртқа, ет, жүн)4-топ: Өсімдіктер нені тазартады? (ауаны)ҚБ Ұжымдық бағалау «От шашу»

Жануарлар тірі табиғаттың негізгі бөлігі. Жануарлар екіге бөлінеді: Үй жануарлары және жабайы жануарлар. Жануардың табиғаттағы тіршілігі ерекше әрі қызықты.Олардың адам үшін пайдасы да өте зор. Жылқы, түйе, сиыр, қой, ешкі, ит, мысық, тауық адамның үйінің маңайында тіршілік етеді.Сол үшін үй жануарлары деп аталады.Жабайы аңдар-табиғи жағдайда өз бетімен тамақ тауып, тіршілік ететін жануарлар. Жабайы жануарлардың түрлері өте көп. 4. «Дүкенге саяхат» ойыны арқылы жаңа сабақты меңгертуМақсаты: Сурет бойынша үй жануарларынан, өсімдіктерден алынатын өнімдерді, заттарды білу, айту(МК) Үй жануарларынан, өсімдіктерден азық-түліктің қандай өнімдері алынады? Терісі мен жүнінен қандай киім-кешек тігіледі?

Нәтижесі: Үй жануарларынан, өсімдіктен алынатын өнімдері мен тігілетін киім-кешекті айта алады ҚБ Өзін-өзі бағалау «Бағдаршам»

4. (Ж) Диалог 1. Қандай үй құстарын білесің? 2.Жұмыртқаны қайдан алады? 3.Құстардан тағы не алынады?4.Сен жұмыртқа қосылған тағамдарды ұнатасың ба?ҚБ Жұптық бағалау «Бас бармақ» әр топ жұпты бағалайды

5. (Ө) «Адасқан жануарлар»Мақсаты: Жануарлардың суреттерін қиып алып, тиісті бағанға желімдеу

Дескриптор:- жабайы жануарларды анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады; - үй жануарларын анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады. Жеке бағалау «Мадақтау»6. Саралау жұмыстарын ұйымдастыру мақсатындаКүнделікті қолданылып жүрген азық-түлікпен және керекті киімдерді тиісті жануарлармен сәйкестендіредіТоптастыруЖануарлар мен құстардан алынатын өнімдерді топтастыр



Нәтижесі:-азық-түліктерді, киімдерді жануарлармен сәйкестендіреді-сусындарды ажыратады 7. Сергіту сәті«Үй жануарларының хоры мен өсімдіктің биі»1.Тек сүт беретін үй жануарлар әндетеді (мө-мө, бө- бө, мә-мә) – 1 топ2.Жабайы жануарлар (қасқырлар) әндетеді (ұлиды) -2 топ3.Әтештер әндетеді (ку-ка-ре-ку)- 3 топ4.Өсімдіктер билейді, майысады- 4 топ 8. (Т) Зерттеу жұмысыМақсаты: Қажетті сөздерді пайдаланып, кестені толтыру. Жануардың тұратын мекенін, содан соң одан алынатын өнім түрін таңдап алу. МК Кейбір сөздердің қайталануы мүмкін екенін айтуҚажетті сөздер:Атқора күрке сүтМамық қойқора жүнҚымыз сиырқора жұмыртқаЕт түйеқора шұбатНәтижесі:
  • Үй жануарларын мекенің анықтайды
  • Үй жануарларын күтуі туралы әңгімелейді
  • ҚБ Топтық бағалау «Жұлдызша»




































    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы



























    суреттер топтамасы







































    аудиожазба











































    Сабақтың соңы9. Жинақтау «Сұрақты қағып ал» Жақсы, балалар.Сонымен  бүгінгі  сабағымызда  не  туралы айттық? Біз осы сабақтан не үйрендік?- Қандай жаңа мәліметтер алдық?- Мені не таңғалдырды?-Үй  жануарларын  атайықшы.-Қандай  үй  құстарын  білесіңдер?-Үй  құстары  мен  үй  жануарларының  пайдасы  бар  ма?Сабақты  қорыта  келе  сендерге  айтарым,  үй, жабайы жануарлары мен  үй  құстарына және өсімдіктерге үнемі қамқор болып жүруіміз керек. Олар  үнемі  бізден қамқорлықты күтеді.

    Рефлексия «Сиқырлы сызғыш» білім алушылар жаңа сабақты меңгеру барысында өздерінің сабақта алған білімін нәтижесін сызғышта қай деңгейде екенін қанат белгісімен көрсетеді






















    Саралау Үлестірме тапсырма жазу арқылы оқушының қабілетін ескере отырып ойлау дағдысын қалыптастыру:-киімдерді, азық-түліктерді, жануарлармен сәйкестендіреді-сусындарды ажыратады.Үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсетемін Бағалау
  • От шашу
  • Бағдаршам
  • Бас бармақ
  • Жұлдызша


  • Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыАудиожазбасергіту сәті
    Сабақ бойынша рефлексияБұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңызтуралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы ненібілдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ