Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Адамдар жануарлардан не алады?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: жаратылыстану Күні:22.10.2020ж. |
Қатысқандар саны: 25 Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Адамдар жануарлардан не алады? |
||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
1.2.2.1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау; 1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату; |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: жануарлар мен өсімдіктерді салыстыра алады Көптеген оқушылар: жабайы және үй жануарларын ажыратады Кейбір оқушылар: үй жануарларынан қандай өнімдер алынатынын және пайдасын айта алады. |
||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Жабайы, үй жануарларын ажыратады. Жануарлардан, өсімдіктерден қандай өнім алатынын біледі. Үй құстарынан алынатын өнімді анықтайды. Жануарларды зерттейді, бақылайды, салыстырады, шешім қабылдайды. |
||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: академиялық тілді пайдалана отырып, жануарлардың негізгі белгілерін тұжырымдап түсіндіреді. Тері, жүн, сүт, жұмыртқа, ет. |
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Жануарларды қорғауға, оқушылардың бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, көркем еңбек, күнделікті өмірмен байланыс |
||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба-тыңдайды, естейді, қайталайды |
||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Кейбір жануарларды атай алады. Үй жануарларын күтуді біледі. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
1. Психалогикалық ахуал -Сәлеметсің бе, табиғат! /тізе бүгіп , иіліп сәлем беру/ -Сәлеметсіңдер ме ормандар, өзен мен көлдер , теңіздер мен таулар!/Тұрып екі қолын бұлғалайды/ Сәлеметсіңдер ме құстар! /Қолдары екі жанында, құс сияқты қанат қағады/ Сәлеметсіңдер ме аңдар ! /Орындарында тұрып, аю сияқты жүреді,қоян сияқты секіреді/ 2. Топқа бөлу мақсатында сабақ тақырыбын ашу. Оқушылар партадағы дайындалған қима қағаздарды алады. (үй жануарлары, жабайы жануарлар, құстар, өсімдіктер) |
қима қағаздар
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
(Ұ) Талқылауға арналған сұрақтар: Төрт түлік малга қай
жануарлар жатады? ------------------------------------------ Не себепті ... деп
ойлайсың 3. №1 тапсырма 1 -топ: Үй жануарлардан қандай өнімдер алынады? (ет, сүт, жүн, тері) 2- топ: Жабайы жануарлардың қандай пайдасы бар? (тері) 3- топ: Құстардан не аламыз?(жұмыртқа, ет, жүн) 4-топ: Өсімдіктер нені тазартады? (ауаны) ҚБ Ұжымдық бағалау «От шашу»
Жабайы аңдар-табиғи жағдайда өз бетімен тамақ тауып, тіршілік ететін жануарлар. Жабайы жануарлардың түрлері өте көп. 4. «Дүкенге саяхат» ойыны арқылы жаңа сабақты меңгерту Мақсаты: Сурет бойынша үй жануарларынан, өсімдіктерден алынатын өнімдерді, заттарды білу, айту (МК) Үй жануарларынан, өсімдіктерден азық-түліктің қандай өнімдері алынады? Терісі мен жүнінен қандай киім-кешек тігіледі? Нәтижесі: Үй жануарларынан, өсімдіктен алынатын өнімдері мен тігілетін киім-кешекті айта алады ҚБ Өзін-өзі бағалау «Бағдаршам» 4. (Ж) Диалог 1. Қандай үй құстарын білесің? 2.Жұмыртқаны қайдан алады? 3.Құстардан тағы не алынады? 4.Сен жұмыртқа қосылған тағамдарды ұнатасың ба? ҚБ Жұптық бағалау «Бас бармақ» әр топ жұпты бағалайды 5. (Ө) «Адасқан жануарлар» Мақсаты: Жануарлардың суреттерін қиып алып, тиісті бағанға желімдеу
- жабайы жануарларды анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады; - үй жануарларын анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады. Жеке бағалау «Мадақтау» 6. Саралау жұмыстарын ұйымдастыру мақсатында Күнделікті қолданылып жүрген азық-түлікпен және керекті киімдерді тиісті жануарлармен сәйкестендіреді Топтастыру Жануарлар мен құстардан алынатын өнімдерді топтастыр Нәтижесі: -азық-түліктерді, киімдерді жануарлармен сәйкестендіреді -сусындарды ажыратады 7. Сергіту сәті «Үй жануарларының хоры мен өсімдіктің биі» 1.Тек сүт беретін үй жануарлар әндетеді (мө-мө, бө- бө, мә-мә) – 1 топ 2.Жабайы жануарлар (қасқырлар) әндетеді (ұлиды) -2 топ 3.Әтештер әндетеді (ку-ка-ре-ку)- 3 топ 4.Өсімдіктер билейді, майысады- 4 топ 8. (Т) Зерттеу жұмысы Мақсаты: Қажетті сөздерді пайдаланып, кестені толтыру. Жануардың тұратын мекенін, содан соң одан алынатын өнім түрін таңдап алу. МК Кейбір сөздердің қайталануы мүмкін екенін айту
Қажетті сөздер: Атқора күрке сүт Мамық қойқора жүн Қымыз сиырқора жұмыртқа Ет түйеқора шұбат Нәтижесі:
ҚБ Топтық бағалау «Жұлдызша» |
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
суреттер топтамасы
аудиожазба
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
9.
Жина< Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |