САБАҚ: Қазақ әдебиеті. «Адамдық диқаншысы» | Мектеп:
|
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:
|
Сынып: 5 | Қатысқандар:
| Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Т/Ж.5.4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді жатқа айту.А/И.5.3 Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу,эпитет,ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрлысы) мағынасын анықтау. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады;Өлеңді мәнерлеп оқи отырып мазмұнын түсіне алады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады;Өлеңге қатысты сұрақтар құрастыра алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады;Өлеңнен ауыспалы мағынадағы сөздерді немесе сөз тіркестерін таба алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады:Өлеңнің мазмұнын түсіне алады. |
| Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Диқаншы, тұқым, ет, қамыт кию, адамгершілік.
|
| Диалог құруға / шығарма жазыуға арналған пайдалы тіркестер: |
| Егін бастары, қамыт кию,адамдықтың тұқымы,қор болған еңбек,таяқа еті үйренген.
|
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| 1.Адамдық диканшысы дегеніміз не? |
| 2. А.Байтұрсынов туралы не білесіңдер?3. «Адамдық диқаншысы» бұл қай жанрдағы өлең? |
| Не себепті …. деп ойлайсыз? |
| Өлеңнің тақырыбын не себепті «Адамдық диқаншысы деп алды? |
| Ишара: |
Алдыңғы оқу:
| Ахмет Байтұрсынов жайлы деректер қарастырып келу. |
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы
| 1.Оқушылармен амандасу;2.Жағымды психологиялық ахуал туғызу;Шаттық шеңберін құру:«Жүректен-жүрекке» әдісі арқылы оқуышыларды топқа біріктіріу.
Үй тапсырмасын сұрау «Ыстық орындық» әдісі. |
Оқулық,түрлі-түсті қағаздар |
Ортасы
|
Жаңа сабақ: «ЖИГСО» әдісі.А.Байтұрсынов өмірі жайлы интербелсенді тақтадан көрсетемін..Т.Ж1-тапсырма. «Ақыл-ой картасы» әдісі. Әр топ өлең шумақтарын оқып, өлеңнің идеясын табыңыздар.Сұрақтар төңірегінде ойланыңыздар.Автор бейнесі мысалдан көріне ме?Автордың идеясы не?Дескриптор:Шумақтарды бөліп оқи алады және идеясын табады.Т.Ж«Ромбтық жіктелім» әдісі 2-тапсырма. Өлеңді оқи отырып ондағы ең маңызды элемент және жеткілікті элементін,маңызды емес элементтерді жазыңызар.Дескриптор:1.Өлеңді оқиды жалпы мазмұндық жағына толық талдау жасайды.ЖЖ.3-тапсырама «Сағат дос» әдісі.Өлең жолдарын оқи отырып ондағы көркемдегіш құралдарды таба отырып сол жолдарды жатқа айтыңыздар.Дескриптор:Көркемдік сөз айшықтарын табады және мысалмен дәлелдейді.
ТЖ4. Деңгейлік тапсырма. «Үштік » әдісі арқылы. 1.Өлеңге қатысты нақты сұрақтар құрастырыңыз.2.Троп түрлерін табыңыз , мысал келтіріңіз3.Өлең шумақтарын қара сөзге айналдырып жазыңыз.
Дескриптор:1. Нақты сұрақтар құрастырады2.Троп түрлерін табады,мысал келтіреді.3. Өлең шумақтарын қара сөзге айналдырады.
|
«Қол шапалақтау» әдісі
«Бас бармақ» әдіс
«Жетондар» әдісі .
|
Соңы
| Кері байланыс «3-2-1» әдісі.Үй тапсырмасы: 9-тапсырма, 93-бет «Мен адамдық диқаншысымын» деген тақырып аясында эссе жазады.Рефлексия.«Шыршалар»әдісі |
|