Материалдар / Адамдық диқаншысы Ахмет Байтұрсынұлы 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адамдық диқаншысы Ахмет Байтұрсынұлы 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жалпы қазақ тілі мен қазақ әдебиетінен сабақ беретін ұстаздарға арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2018
7123
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



САБАҚ: Қазақ әдебиеті. «Адамдық диқаншысы»

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5

Қатысқандар:


Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/Ж.5.4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді жатқа айту.

А/И.5.3 Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу,эпитет,ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрлысы) мағынасын анықтау.



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады;

Өлеңді мәнерлеп оқи отырып мазмұнын түсіне алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады;

Өлеңге қатысты сұрақтар құрастыра алады.

Кейбір оқушылар орындай алады;

Өлеңнен ауыспалы мағынадағы сөздерді немесе сөз тіркестерін таба алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Өлеңнің мазмұнын түсіне алады.

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Диқаншы, тұқым, ет, қамыт кию, адамгершілік.


Диалог құруға / шығарма жазыуға арналған пайдалы тіркестер:

Егін бастары, қамыт кию,адамдықтың тұқымы,қор болған еңбек,таяқа еті үйренген.


Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Адамдық диканшысы дегеніміз не?

2. А.Байтұрсынов туралы не білесіңдер?

3. «Адамдық диқаншысы» бұл қай жанрдағы өлең?

Не себепті …. деп ойлайсыз?

Өлеңнің тақырыбын не себепті «Адамдық диқаншысы деп алды?

Ишара:

Алдыңғы оқу:


Ахмет Байтұрсынов жайлы деректер қарастырып келу.

Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар




Басы











1.Оқушылармен амандасу;

2.Жағымды психологиялық ахуал туғызу;

Шаттық шеңберін құру:

«Жүректен-жүрекке» әдісі арқылы оқуышыларды топқа біріктіріу.


1-топ-«Оқырмандар»


2-топ «Зерттеушілер»


3-топ «Сарапшылар»


Үй тапсырмасын сұрау «Ыстық орындық» әдісі.




Оқулық,түрлі-түсті қағаздар

Ортасы























Жаңа сабақ: «ЖИГСО» әдісі.А.Байтұрсынов өмірі жайлы интербелсенді тақтадан көрсетемін..

Т.Ж

1-тапсырма. «Ақыл-ой картасы» әдісі.

Әр топ өлең шумақтарын оқып, өлеңнің идеясын табыңыздар.Сұрақтар төңірегінде ойланыңыздар.

  • Автор бейнесі мысалдан көріне ме?

  • Автордың идеясы не?

Дескриптор:

Шумақтарды бөліп оқи алады және идеясын табады.

Т.Ж

«Ромбтық жіктелім» әдісі 2-тапсырма.

Өлеңді оқи отырып ондағы ең маңызды элемент және жеткілікті элементін,маңызды емес элементтерді жазыңызар.

Дескриптор:

1.Өлеңді оқиды жалпы мазмұндық жағына толық талдау жасайды.

ЖЖ.3-тапсырама «Сағат дос» әдісі.Өлең жолдарын оқи отырып ондағы көркемдегіш құралдарды таба отырып сол жолдарды жатқа айтыңыздар.

Дескриптор:

Көркемдік сөз айшықтарын табады және мысалмен дәлелдейді.



ТЖ

4. Деңгейлік тапсырма. «Үштік » әдісі арқылы.

1.Өлеңге қатысты нақты сұрақтар құрастырыңыз.

2.Троп түрлерін табыңыз , мысал келтіріңіз

3Равнобедренный треугольник 2 .Өлең шумақтарын қара сөзге айналдырып жазыңыз.





Дескриптор:

1. Нақты сұрақтар құрастырады

2.Троп түрлерін табады,мысал келтіреді.

3. Өлең шумақтарын қара сөзге айналдырады.





«Қол шапалақтау» әдісі














«Бас бармақ» әдіс



Рисунок 1

«Жетондар» әдісі .






Соңы
















Кері байланыс «3-2-1» әдісі.

Үй тапсырмасы: 9-тапсырма, 93-бет «Мен адамдық диқаншысымын» деген тақырып аясында эссе жазады.

Рефлексия.

«Шыршалар»әдісі






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!