Материалдар / Адамның асқорыту жолдарының құрылысы.

Адамның асқорыту жолдарының құрылысы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдеріне қажет. Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
622
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: 8.1D Қоректену Мектеп: №181 ЖББМ

Күні: Мұғалімінің аты жөні: Жумагулова Камал Ерлановна

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыАдамның асқорыту жолдарының құрылысы. Асқорыту бездері. Асқорыту мүшелерінің қызметі. Тамақтану гигиенасы. Асқорыту мүшелерінің жұқпалы аурулары және олардың алдын алу. Тағамнан уланудың алдын алу. Алғашқы жәрдем шаралары. Ішек құрт ауруларының алдын алу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.2.3 адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты түсіндіру8.1.2.4 асқорыту жолы ауруларының себептерін және астан улану себебін анықтау

Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар үшін: асқорыту мүшелерін және қызметін біледі. Тамақтану гигиенасы, тағамнан уланудың алдын алу себептерін анықтай алады.Оқушылардың көпшілігі үшін: асқорыту мүшелерінің бөлімдерін ажыратады және оларға сипаттама бере алады. Кейбір оқушылар үшін: асқорыту мүшелерінің жұқпалы ауруларын біледі. Алғашқы жәрдем шараларын көрсете алады. Ішек құрт ауруларының алдын алу шараларын біледі.

Бағалау критерийлері
  • Асқорыту мүшелерін ажырата алады, салыстырады.
  • Қызметі мен өзара байланысып тұрған мүшелер жүйесінің ерекшеліктерін сипаттайды.
  • Тамақтану гигиенасы мен тағамнан уланудың алдын алу себептерін анықтай алады.
  • Жұқпалы ауру түрлерін ажырата біледі және алғашқы жәрдем керсете алады.


  • Тілдік мақсаттар

    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:Талқылауға арналған сұрақ:
  • Біз не үшін тамақтанамыз?
  • Асқорыту жүйесі не үшін қажет?
  • Асқорыту жүйесінің маңызы қандай?
  • Ас қорыту жүйесінің қызметі қалай жүзеге асады?


  • Пәнге тән лексика мен терминология: ауыз қуысы, сілекей бездері, тамақ, тіл, жұтқыншақ, өңеш, бауыр, ұлтабар, асқазан, тоқ ішек, аш ішек, ұйқы безі.



    Құндылықтарға баулу

    «Ұлттық, қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жахандық тұрғыдан қатысуы.
    Пәнаралық байланысХимия, физика
    Алдыңғы білім

    8.1.2.1 омыртқасыздар, күйіс қайыратын жануарлар мен адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыру


    Сабақ жоспарыСабақтың барасы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар
    Сабақтың басы

    Сәлемдесу

    «Ауа райы әдісі» арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.Мұғалімнің айтқаны бойынша оқушылар оңға немесе солға бұрылу арқылы ауа райы құбылысын бір бірінің арқасына қолмен сипаттайды.

    Топқа бөлу: түрлі-түсті жұлдызшалар арқылы топқа бөлінеді топқа бөлінеді.

    «Доп лақтыру әдісі» арқылы өткенді еске түсіру.Оқушылардың деңгейіне байланысты өткен тақырып бойынша допты лақтыру арқылы бір-біріне сұрақтар қойып жуап береді.Тиімділігі: оқушының ойлау өрісін дамытады, жеке тұлғаның дамуына көмектеседі. ҚБ жұлдызшалар арқылы балау.
  • Қызыл жақсы жауап бере алдым
  • Жасыл жауап беруім орташа
  • Сары жауап бергеніме көңілім толмады


  • Тақыпты ашу: « Төрт сурет бір сөз әдісі» арқылы оқушылар өз ойын айтып тақырыпты ашады.

    Түрлі-түсті жұлдызшалар













    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу. «ДЖИГСО» әдісі мәтінмен жұмыс. Берілген тақырыпты әр түрлі тәсілмен жұмыс жасалады. Басқа топтарға өкілдері жіберіліп өз жұмысын топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.Тиімділігі: ынтымақта бірлікте жұмыс жасауға, білгенін жолдастарымен бөлісуге, тақырыпты ортаға салып талқылауға, түйінді ойды саралауға жетелейді. Ж, ЖЖ, ТЖ қалыптасады.ҚБ смайликтер арқылы бағалау.

    «Конветтегі » әдісі Ж жұмыс.Оқушылардың деңгейіне байланысты 2сұрақтан беріледі. Тиімділігі оқушының ойлау қабілеті артады, қатемен жұмыс жасалды, бірін –бірі бағалай алады.



    ҚБ бірін-бір әр түрлі фигуралар арқылы бағалау 5-толық жауап берсе4-орташа жауап берсе3-жауап толық емес болса

    «Пазлдар әдісі» жаңа материалдарды пысықтауға дағдылану, түйінді ойларды бекіту. Әр топқа осы өткен тақырып бойынша қиынды суреттер мен сөздер үлестіріліп беріледі. Сол арқылы мазайка құрайды, өз ойларын тиянақты пысықтайды.Тиімділігі: Меңгерілген материалды пысықтау мақсатында кезең кезеңімен пысықтауға және өз ойларын толық жеткізуге жетелейді.

    Оқулық































































    Конверт
    Сабақтың соңы

    Кері байланыс «Бес саусақ әдісі» арқылы бүгінгі сабақта қандай ой түйгендерін жазу. Оқушылар жеке парақ беріледі әр қайсысы өзінің қолының суретін салады. Салған саусақтардың арасына осы сұрақтарға жакп береді.
  • Бүгін не үйрендім?
  • Бүгінгі сабақ ұнады ма?
  • Бүгін көңіл күйім қалай болды?
  • Басқаларға көмегім тиді ма?
  • Өзімді қалай сезіндім, маған ұнадыма?
  • Әр сабақта белсене бола алдым ба?


  • Саралау – Сіз қандай тәсіл мен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғаҚандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсызДенсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
















    Сабақ бойынша рефлекция

    Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?






















































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ