Сабақтың басы
|
«Қозғалыс түрлерін
қайтала» ойыны
Төмендегі қозғалыс түрлерін
қандай дене мүшелерінің көмегімен атқардың?
Осы қозғалыс түрлерін қандай
дене мүшелерінің көмегімен атқардыңдар?
Әртүрлі дене жаттықтыру
құралдарымен қозғалыс жасау тапсырмасын ұсынуға болады.
«Кім жылдам?» ойнын
ойыны
Адам денесі қандай
бөліктерден тұрады?
|
Оқушылар нұсқаулыққа сәйкес
қимыл-қозғалыс түрлерін орындайды. Олар қай қозғалыста қандай дене
мүшесінің қызметін қолданғанын анықтайды.
Оқушылар тақтадағы адам сұлбасы бойынша дене
мүшелерінің атауларын айтады.
|
Нұсқаулық бойынша қимыл-
қозғалысты қаншалықты дұрыс жасағандарын бақылайды.
|
Секіртпе, доп.
|
Сабақтың ортасы
|
Проблемалық
сұрақ
« Арманның
түсі»
Бірде Арман
түс көреді. Түсінде оның дене мүшелері дауласады. Бас бірінші болып
былай дейді.
Бас: - Мен бәрін басқарамын, менде
көз, ауыз, құлақ, мұрын бар. Мен болмасам, адам ештеңені көрмейді,
естімейді, иісті де сезбейді, сөйлей де алмайды, тіпті аштан өлер
еді.
Мойын:- Егер мен болмасам, сені ары-
бері кім бұрар еді?- деді
Мойын.
Осы кезде қызу
таласқа Қол араласты:
Қол: - Егер мен болмасам, жүк тасу,
тамақ дайындау, кір жуу,үтіктеу, жазу, сурет салу, әртүрлі аспапта
ойнау да қиынға соғар еді.
Бір кезде
Кеуденің де шыдамы
таусылып:
Кеуде: Егер мен болмасам, адам болар
ма едің?- деді
Аяқ:-
Ал сендер біздің арқамызда
мектепке, дүкенге, киноға барасыңдар. Күні бойы жүгіреміз, сонда да
рахмет айтпайсыңдар,- деді
Аяқ.
- Бұл дауласқан
нелер?
-Қалай ойлайсыңдар
адамға ең керегі қай дене
мүшесі?
Бейнебаян жіберу «Жан
жылуы»
Мүмкіндіктері шектеулі
адамдар
жайлы бейнежазба
көрсетіледі.
-
Оқушылардың өз ойланын
ортаға
салуын
сұраймыз.
-
Осындай адамдарға
қандай
көмектер мен іс-шаралар
жүргізіледі?
|
-Әрине, дене
мүшелері.
-
- Әрине барлық дене
мүшелері адамға керек.
Мысалы:
1. Мұрынмен дем
аламыз. (барлығы дем алады)
2. Аяқпен жүреміз,
секіреміз.(көрсетеді)
3.Сонымен, құлақпен не
істейміз? (естиміз)
4.Көзбен
не
істейміз? (көреміз)
|
ҚБ: «Екі жұлдыз,
бір тілек» әдісі бойынша сыныптастарын бағалау кезінде
оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды
сұраңыз.
Дескриптор
Оқушылар
дене
мүшелерін
ажырата
алады.
Дене
мүшелерінің
қызметін
біледі.
|
Дене мүшелерінің
суреті
|