ДЖИГСО әдісімен топтар өзара мәтінді
талдайды, бір-біріне түсіндіреді.Топтық
жұмыс:
І
топ: Адамның ішкі ортасы –қан,ұлпа
сұйықтығы, лимфаның түзілетін орны және
мөлшері
ІІ
топ: Гомеостаз және оның
түрлері
ІІІ
топ: Лимфа құрамы және қызметі,
лимфа айналымы.
IV
топ: Қан, ұлпа сұйықтығы және лимфа
арасындағы байланыс
Мәтін туралы
ұғынғандарын бірге отырып постерге түсіреді. Топта оқушы шығып
басқа топтарға өз мәтінін постер қорғау арқылы түсіндіреді.
Постерді қабырғаға іледі, басқа оқушылар «галереяға саяхат» жасау
арқылы танысады.
Бағалау –
«Қолтаңба қалтыру» бойынша топтар бір – бірін
бағалайды.
Бағалау
критерийі
|
Дескрипторлар
|
Адамның ішкі ортасы
қан, ұлпа сұйықтығы және лимфа түрлерін
анықтайды
|
қан, лимфа және ұлпа
сұйықтығының құрылысы мен қызметінің негізгі ерекшеліктерін ажырата
алады. Гомеостаз түрлерін сипаттай
алады
|
1 минуттық сергіту
сәті – «қыдырып қайтайық» әнге
билеу
Жұптық жұмыс:
«Көршіңмен ақылдас» әдісі Тапсырма №1. Ағзаның ішкі ортасына
арналған кестені
толтырыңдар
Ішкі ортаның
ерекшеліктері
|
Қан
|
Ұлпа
сұйықтығы
|
Лимфа
|
Мөлшері
|
|
|
|
Түсі
|
|
|
|
Ұлпасы
|
|
|
|
Құрамы
|
|
|
|
Түзілетін
орны
|
|
|
|
Атқаратын
қызметі
|
|
|
|
Айырмашылығы
|
|
|
|
Кері байланыс
барлығы дұрыс болса
«Қол
шапалақтау»
Бағалау
критерийі
|
Дескрипторлар
|
Ағзаның ішкі ортасының
түзілетін орнын, мөлшерін,құрамын,түсі мен қызметін
анықтайды
|
Ағзаның сұйық
орталары қашан және қандай құрылымдар арқылы бір-біріне айнала
алатынын түсінеді;
-Қан, ұлпа сұйықтығы
және лимфа қызметі арасындағы айырмашылықтарды ажырата
алады.
|
Жеке
жұмыс:«Жоғалған сөздердің орнын тап» әдісі. Тапсырма №2.
Биологиялық диктант:
........................ – қоршаған ортаның өзгеруіне
қарамастан ағзаның өз көрсеткіштерінің тұрақтылығын сақтайтын жалпы
қасиеті. Қан – сұйық .................. ұлпасы. Барлық ұлпалар мен
мүшелерде болатын, жасушалар арасындағы қуысты толтырып тұратын
түссіз және мөлдір сұйықтық - ............. ................. .
............................ ұлпа сұйықтығын қанайналым жүйесіне
кері қайтарады. Лимфа ағзаға түскен .................
.................... мен басқа да ..................... заттарды
сүзіп қалады. Ада,мда лимфа түйіндері ................. ,
................ , ................. , ................,
.................
орналасқан.
Кері байланыс
жұптық бағалау смайликтер
арқылы
Бағалау
критерийі
|
Дескрипторлар
|
Ағзаның ішкі
ортасының маңызын анықтайды
|
Қан, ұлпа сұйықтығы және
лимфаның адам ағзасы үшін маңызын
біледі
|
Жинақтау
«Филворд» сабақта кездескен терминдік
сөздерді тауып, дәптерге
жазу
Сабақта жиі
кездескен сөздерді көбірек
тап
л
|
и
|
м
|
ф
|
о
|
ц
|
и
|
т
|
а
|
қ
|
и
|
ұ
|
б
|
ю
|
к
|
л
|
м
|
р
|
с
|
а
|
м
|
л
|
х
|
з
|
т
|
ч
|
ы
|
ф
|
а
|
н
|
ф
|
п
|
у
|
ц
|
п
|
д
|
ж
|
э
|
и
|
ь
|
а
|
а
|
р
|
у
|
х
|
к
|
с
|
в
|
а
|
э
|
ж
|
с
|
ұ
|
й
|
ы
|
қ
|
т
|
ы
|
ғ
|
ы
|
о
|
л
|
н
|
г
|
ғ
|
е
|
ж
|
з
|
и
|
к
|
г
|
о
|
м
|
е
|
о
|
с
|
т
|
а
|
з
|
е
|
Жауабы: лимфоцит, қан, лимфа,
гомеостаз, ұлпа сұйықтығы
Кері
байланыстоптық бағалау фишка арқылы
оқушылар сабақта көп кездескен
термин сөздерді анықтайды
Рефлексия
«Сэндвич»
1.Бүгінгі сабақ
маған ұнады, себебі ..........................
білдім.
2.Маған
..................................... қиын болып
көрінді.
3.Мен енді
.................................. үйренгім
келеді
|