Материалдар / "Адамның ішкі ортасы және оның маңызы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Адамның ішкі ортасы және оның маңызы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек ретінде биология пәнінен сабақ жоспарын ұсынып отырмын. Жаңартылған білім мазмұны негізінде құрастырылған.Сабақта оқытудың белсенді әдіс - тәсілдері қолдану оқушылардың ынтасын, пәнге деген қызығушылығын арттырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2018
2022
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Мектеп: КММ «Шал ақын ауданының 8.2.Заттардың тасымалдануы қазақ орта мектебі»


Күні: Мұғалімнің аты – жөні: Нурмагамбетова

Арайлым Каршигиевна


Сынып:8 Қатысқандар: 22 Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:


Адамның ішкі ортасы және оның маңызы

Осы сабақта қол

жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


8.1.3.5. Лимфа жүйесі мен оның қан, ұлпа сұйықтығы мен лимфа арасындағы өзара байланысты сипаттау

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Адамның ішкі ортасы қан, ұлпа сұйықтығы және лимфа түрлерін біледі

Көптеген оқушылар: Қан, лимфа және ұлпа сұйықтығының құрылысы мен қызметінің негізгі ерекшеліктерін ажырата алады. Гомеостаз түрлерін сипаттайды

Кейбір оқушылар: Лимфа жүйесі және қан, ұлпа сұйықтығы мен лимфа арасындағы өзара ерекшеліктерін анықтайды.

Бағалау критерийлері

Қан, ұлпа сұйықтығы, лимфа бір – бірінен ажырата алады және олардың арасындағы байланысы мен атқаратын қызметтерін сипаттайды

Тілдік мақсат

Пәндік лексика және терминология

Гомеостаз, ұлпа сұйықтығы, лимфа, қан, лимфоциттер

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Физиологиялық гомеостаз, лимфа түйіндері, лимфа айналымы

Диалог жүргізу /жазу үшін сөздердің пайдалы жағы:

Сөйлемді толықтыр:

Адам ағзасының ішкі ортасы негізгі үш сұйықтықтан: .............. , ............ ...................., ....................... тұрады.

Қанның басты қызметі - .......... ......................... .

Лимфа қанмен салыстырғанда едәуір .................. ағады.

Ұлпа сұйықтығының ағзадағы орташа мөлшері ................ .

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын басшылыққа ала отырып, жауапкершілік пен ынтымақтастық, жеке және топпен жұмыс істей білу, оқу, салауатты өмір салтын дұрыс ұстануға баулу

Пәнаралық байланыс

Химия, медицина

Алдыңғы білім

7.1.3.4. Сабақ және тамырдың құрылысы мен қызметтердің өзара байланысы

Сабақтық барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал: шаттық шеңбер құру арқылы оқушылар бір – біріне сәттілік тілейді

«Smart beidg» әдісімен оқушыларды топқа бөлу

«Пікір алмасу» әдісі арқылы оқушылар өз топтарында алдыңғы өтілген тақырып бойынша не білетіндерін жазып, соңында постер қорғайды.

Бағалау – топтар «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бойынша бағалайды




Топ аттары жазылған парақшалар


Сабақтың ортасы

10мин




























10 мин





























5 мин




















Сабақтың соңы


5 мин

ДЖИГСО әдісімен топтар өзара мәтінді талдайды, бір-біріне түсіндіреді.Топтық жұмыс:

І топ: Адамның ішкі ортасы –қан,ұлпа сұйықтығы, лимфаның түзілетін орны және мөлшері

ІІ топ: Гомеостаз және оның түрлері

ІІІ топ: Лимфа құрамы және қызметі, лимфа айналымы.

IV топ: Қан, ұлпа сұйықтығы және лимфа арасындағы байланыс

Мәтін туралы ұғынғандарын бірге отырып постерге түсіреді. Топта оқушы шығып басқа топтарға өз мәтінін постер қорғау арқылы түсіндіреді. Постерді қабырғаға іледі, басқа оқушылар «галереяға саяхат» жасау арқылы танысады.

Бағалау – «Қолтаңба қалтыру» бойынша топтар бір – бірін бағалайды.

Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Адамның ішкі ортасы қан, ұлпа сұйықтығы және лимфа түрлерін анықтайды


қан, лимфа және ұлпа сұйықтығының құрылысы мен қызметінің негізгі ерекшеліктерін ажырата алады. Гомеостаз түрлерін сипаттай алады



1 минуттық сергіту сәті – «қыдырып қайтайық» әнге билеу

Жұптық жұмыс: «Көршіңмен ақылдас» әдісі Тапсырма №1. Ағзаның ішкі ортасына арналған кестені толтырыңдар

Ішкі ортаның ерекшеліктері

Қан

Ұлпа сұйықтығы

Лимфа

Мөлшері




Түсі




Ұлпасы




Құрамы




Түзілетін орны




Атқаратын қызметі




Айырмашылығы




Кері байланыс барлығы дұрыс болса

«Қол шапалақтау»




Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Ағзаның ішкі ортасының түзілетін орнын, мөлшерін,құрамын,түсі мен қызметін анықтайды

Ағзаның сұйық орталары қашан және қандай құрылымдар арқылы бір-біріне айнала алатынын түсінеді;

-Қан, ұлпа сұйықтығы және лимфа қызметі арасындағы айырмашылықтарды ажырата алады.


Жеке жұмыс:«Жоғалған сөздердің орнын тап» әдісі. Тапсырма №2. Биологиялық диктант:

........................ – қоршаған ортаның өзгеруіне қарамастан ағзаның өз көрсеткіштерінің тұрақтылығын сақтайтын жалпы қасиеті. Қан – сұйық .................. ұлпасы. Барлық ұлпалар мен мүшелерде болатын, жасушалар арасындағы қуысты толтырып тұратын түссіз және мөлдір сұйықтық - ............. ................. . ............................ ұлпа сұйықтығын қанайналым жүйесіне кері қайтарады. Лимфа ағзаға түскен ................. .................... мен басқа да ..................... заттарды сүзіп қалады. Ада,мда лимфа түйіндері ................. , ................ , ................. , ................, ................. орналасқан.

Кері байланыс жұптық бағалау смайликтер арқылы


Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Ағзаның ішкі ортасының маңызын анықтайды


Қан, ұлпа сұйықтығы және лимфаның адам ағзасы үшін маңызын біледі

Жинақтау

«Филворд» сабақта кездескен терминдік сөздерді тауып, дәптерге жазу

Сабақта жиі кездескен сөздерді көбірек тап


л

и

м

ф

о

ц

и

т

а

қ

и

ұ

б

ю

к

л

м

р

с

а

м

л

х

з

т

ч

ы

ф

а

н

ф

п

у

ц

п

д

ж

э

и

ь

а

а

р

у

х

к

с

в

а

э

ж

с

ұ

й

ы

қ

т

ы

ғ

ы

о

л

н

г

ғ

е

ж

з

и

к

г

о

м

е

о

с

т

а

з

е

Жауабы: лимфоцит, қан, лимфа, гомеостаз, ұлпа сұйықтығы

Кері байланыстоптық бағалау фишка арқылы оқушылар сабақта көп кездескен термин сөздерді анықтайды

Рефлексия «Сэндвич»

1.Бүгінгі сабақ маған ұнады, себебі .......................... білдім.

2.Маған ..................................... қиын болып көрінді.

3.Мен енді .................................. үйренгім келеді

Постер




Интербелсенді тақта

АКТ

















Интербелсенді тақта












































смайликтер










«Филворд» әдісі










«Сэндвич» суретте бейнеленген қағаз



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақта сыныптағы әрбір оқушының қажеттіліктерін ескере отырып, сабақтың бағалау критерийлеріне сай тапсырмалар беріліп саралау жүргіздім. «Пікір алмасу»әдісі арқылы тапсырманы орындауда оқушылар жауаптарын жұпта, топта салыстырады. Алдынғы алған білімдерін еске түсіреді.Бұл әдісті қолдану арқылы ойлау логикасы дамиды, өз ойларын талдайды, сараптайды. «ДЖИГСО» әдісі арқылы топпен жұмыс жасалып, сыныптағы барлық оқушылар адамның ішкі ортасы қан, ұлпа сұйықтығы, лимфа түрлерін анықтап, олардың құрылысы мен қызметінің негізгі ерекшеліктерін ажыратады. Бір-бірін тындап, ойларын тұжырымдап, ортақ шешім қабылдайды. Ойларымен бөлісе отырып бір-бірін толықтырады.«Көршіңмен ақылдас» әдісі арқылы жұппен жұмыс жасалып қабілеті орташа оқушылар қан, ұлпа сұйықтығы және лимфаның түсін, мөлшерін, түзілетін орнын және айырмашылығын анықтайды. Қабілеті жоғары оқушылар« Биологиялық диктант» әдісі арқылы жеке жұмыс жасап, лимфа жүйесі және қан, ұлпа сұйықтығы мен лимфа арасындағы өзара байланысты талдайды.



Сабағымды жоспарлау барысында сабақ мақсаттарына қол жеткізуде әрбір тапсырмадан кейін тиімді кері байланыс жасалып, критериалды бағалау жүйесінде қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыруда мынадай бағалау түрлерін енгіздім: үй тапсырмасын тексеру кезінде «екі жұлдыз,бір ұсыныс»; жаңа сабақты өту барысында «қолтаңба қалтыру», қол шапалақтау, смайликтер, фишкалар арқылы бірін-бірі бағалау, жұптардың бірін бірі бағалауы , топтар бір-бірін бағалау, өзара бағалау жүзеге асырылды.Сабақ соңында «Сэндвич» арқылы рефлексия жасады.

Сергіту тапсырмалары, топтық тапсырмалары оқушылардың денсаулықтарын сақтау ісінде көмекші болып табылады.

АКТ–мен жұмыс барысында оқушылардың қауіпсіздік техникасын сақтауын қадағалау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға байланысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!