Материалдар / Адамның көпұлтты қоғамдағы өзара әрекеттесуі

Адамның көпұлтты қоғамдағы өзара әрекеттесуі

Материал туралы қысқаша түсінік
өзін өзі тану пәні интеграция сабақ 10-сынып Құқық мұғаліміне қажетт
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қырқүйек 2018
920
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 12. 12. 2017ж Адам,қоғам,құқық сынып: 10 «А»
Тақырыбы Адамның көпұлтты қоғамдағы өзара әрекеттесуі
Сабақтың мақсаты

Оқушыларға этникалық қауымдастықтар ,әлуметтік қауымдастық ,этнос сөздерін түсіндіріп көпұлтты қоғам жайлы мағлұмат беру арқылы танымдық білім беру.Қазақстанға өзге ұлттардың келу себебін,татуластықтарын меңгереді,
Күтілетін нәтижеОқушылардың құқықтық білімге өз бетінше тұжырым жасауға.логикалық ойлау қабілетін артыру ,ойын еркін айтып жеткізе білуге дағдыландыру.

Пән аралық байланысӘдебиет пен өзін-өзі тану
КөрнекілікАкт.слайд,музыка,маркер;кима қағаз
Қолданылатын әдіс-тәсілдермиға шабуыл «ғажайып сандар», «сөз маржан»,«күн көзін ашу».
Сабақ барысыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі2мин1.Оқушылармен сәлемдесу2.Оқушыларды түгендеп, 3.сабаққа назарын аудару.4.тыныштық сәтОқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

БілуМиға шабуыл5мин«Ғажайып сандар»1.отбасы дегеніміз?2.отбасы түрлері?3.неке дегеніміз?4.нуклеарлық отбасы дегеніміз?5.отбасы мерекесі қай күні тойланады?6.Некеге арыз беру жас мөлшері қанша жас?7.Отбасы және неке заңы ҚР конституциясының нешінші бабында жазылған?

Топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.

Түсіну

4мин
«Сөз маржаны»Өлең оқу бірлікке,ынтымаққа ,татулыққа байланысты .Өлең мағынасын ашу арқылы жаңа сабаққа ену.Нәсілдерге нәсіл болған нұрлы күн,Ынтымақтың шертсем деймін бір жырынТатулығын жырға қосам ұлтардыңМақтан қылып ұлыстардың білрігін.Оқушылар өз ойларын ортаға қосып пікірлесіп тақырыпты ашады..
Қолдану12минТоппен жұмыс,топқа тапсырма,зерттеу жұмысы беріледі.1-«бірлік» топ Этнос сөзінің шығу тарихы?2-«ынтымақ»топ Қазақстандағы ұлт өкілдері?3-«татулық» топ Өзге ұлттардың қазақстанға қоныстану себебі?4-«достық»топ Қазақстандағы ұлт аралық келісім және ұлттық бірлік?Берілген тапсырманы уақытылы орындау, өзара пікір алмасады.



Дәйек сөз3минут
Бірлік болмай – тірлік болмас!Оқушылар топпен айту


Талдау10минут



Мұғалім сиы: «Бақытты отбасы » аңыз әңгімеТоппен ән : Көк тудың желбірегеніТыңдайды,пікірлеседі,ән салады.
Жинақтау







Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін сұрақтар беремін«Күн көзін ашу» 11.Қазақстанда тұратын ұлтардың саны қанша?2.Әлемде қанша ұлттар бар?3.Қазақстан мен салыстыратын әлемдік мемлекеттерді ата4.Этнос сөзі қай тілден аударылған?

Әр топ қойылған сұрақтарға жауап береді.

Бағалау

Сабаққа белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.Бағалау парақшасын толтыртамынӨзін-өзі бағалау
Кері байланысЕкі жұлдыз біртілекТілектерін жазады
















Мұнайлы ауданы«№11 жалпы білім беру КММ»









Тарих-өткенге сабақ,келешекке-өнеге атты тарих,құқық пәндер апталығыҚұқық пәні мен өзін-өзі тану пәнімен бірлескен интеграция сабақТақырып: «Адамдардың көпұлтты қоғамдағы өзара әрекеттестігі»











Құқық пән мұғалімі: Туляева ЖанарӨзін-өзі тану пән мұғалімі: Балымбетова Айгерім













2017-2018 оқу жылы
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ