Материалдар / Адамның көпұлтты қоғамдағы өзара әрекеттесуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адамның көпұлтты қоғамдағы өзара әрекеттесуі

Материал туралы қысқаша түсінік
өзін өзі тану пәні интеграция сабақ 10-сынып Құқық мұғаліміне қажетт
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қырқүйек 2018
933
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 12. 12. 2017ж Адам,қоғам,құқық сынып: 10 «А»

Тақырыбы

Адамның көпұлтты қоғамдағы өзара әрекеттесуі

Сабақтың мақсаты


Оқушыларға этникалық қауымдастықтар ,әлуметтік қауымдастық ,этнос сөздерін түсіндіріп көпұлтты қоғам жайлы мағлұмат беру арқылы танымдық білім беру.
Қазақстанға өзге ұлттардың келу себебін,татуластықтарын меңгереді,

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың құқықтық білімге өз бетінше тұжырым жасауға.логикалық ойлау қабілетін артыру ,ойын еркін айтып жеткізе білуге дағдыландыру.


Пән аралық байланыс

Әдебиет пен өзін-өзі тану

Көрнекілік

Акт.слайд,музыка,маркер;кима қағаз

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

миға шабуыл «ғажайып сандар», «сөз маржан»,«күн көзін ашу».

Сабақ барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Ұйымдастыру кезеңі

2мин

1.Оқушылармен сәлемдесу

2.Оқушыларды түгендеп,

3.сабаққа назарын аудару.

4.тыныштық сәт

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.


Білу

Миға шабуыл

5мин

«Ғажайып сандар»

1

7

3

9

5

6

2

8

4

10

1.отбасы дегеніміз?

2.отбасы түрлері?

3.неке дегеніміз?

4.нуклеарлық отбасы дегеніміз?

5.отбасы мерекесі қай күні тойланады?

6.Некеге арыз беру жас мөлшері қанша жас?

7.Отбасы және неке заңы ҚР конституциясының нешінші бабында жазылған?


Топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.


Түсіну


4мин

«Сөз маржаны»

Өлең оқу бірлікке,ынтымаққа ,татулыққа байланысты .

Өлең мағынасын ашу арқылы жаңа сабаққа ену.

Нәсілдерге нәсіл болған нұрлы күн,

Ынтымақтың шертсем деймін бір жырын

Татулығын жырға қосам ұлтардың

Мақтан қылып ұлыстардың білрігін.

Оқушылар өз ойларын ортаға қосып пікірлесіп тақырыпты ашады..

Қолдану

12мин

Топпен жұмыс,топқа тапсырма,зерттеу жұмысы беріледі.

1-«бірлік» топ Этнос сөзінің шығу тарихы?

2-«ынтымақ»топ Қазақстандағы ұлт өкілдері?

3-«татулық» топ Өзге ұлттардың қазақстанға қоныстану себебі?

4-«достық»топ Қазақстандағы ұлт аралық келісім және ұлттық бірлік?

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, өзара пікір алмасады.



Дәйек сөз

3минут

Бірлік болмай – тірлік болмас!

Оқушылар топпен айту


Талдау

10минут



Мұғалім сиы: «Бақытты отбасы »

аңыз әңгіме

Топпен ән : Көк тудың желбірегені

Тыңдайды,пікірлеседі,

ән салады.

Жинақтау





ТShape3 Shape1 Shape2 оп бойынша тақырыпты жинақтау үшін сұрақтар беремін

«Shape4 Күн көзін ашу»

Shape5

1

1.Қазақстанда тұратын ұлтардың саны қанша?

2.Әлемде қанша ұлттар бар?

3.Қазақстан мен салыстыратын әлемдік мемлекеттерді ата

4.Этнос сөзі қай тілден аударылған?


Әр топ қойылған сұрақтарға жауап береді.


Бағалау


Сабаққа белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Бағалау парақшасын толтыртамын

Өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Екі жұлдыз біртілек

Тілектерін жазады













Мұнайлы ауданы

«№11 жалпы білім беру КММ»











Тарих-өткенге сабақ,келешекке-өнеге атты тарих,құқық пәндер апталығы

Құқық пәні мен өзін-өзі тану пәнімен бірлескен интеграция сабақ

Тақырып: «Адамдардың көпұлтты қоғамдағы өзара әрекеттестігі»













Құқық пән мұғалімі: Туляева Жанар

Өзін-өзі тану пән мұғалімі: Балымбетова Айгерім















2017-2018 оқу жылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!