Тақырыбы: Жыл басы кім болады? Қойдың
әні
Музыкасы: Ш. Құлманова Сөзі:
Р.Наурызбаева
Мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларды
опера және олардың кейіпкерлері мен таныстыра отырып, жануарлардың
музыкалық бейнесі арқылы адамның жағымды, жағымсыз жақтарын
көрсету.
2. Дамытушылық
:Музыкалық сауаттылығын
арттыру.
3.
Тәрбиелік: Адамгершілікке, бірлікке,
достыққа тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: Музыкалық ертегі
сабағы.
Сабақтың
әдісі: Сыни тұрғысынан ойлау
технологиясы, сұрақ жауап, әңгімелеу, музыкалық мінездеме беру,
салыстыру, іздену.
Сабақтың
көрнекілігі: күй табақ, суреттер, сызба,
сырнай.
Сабақтың
барысы:
I.
Ұйымдастыру
а/ Оқушылардың сабаққа
қатысымы
ә/ Жаттығулар арқылы
оқушылардың дауысын келтіру.
Қазақсатан Республикасының
Мемлекеттік Гимнін орындау
II. Үй тапсырмасын
сұрау
а/ Жылан мен маймылдың
биі
ә/ Ән "Жау-жау , жаңбыр" жатқа
орындау
Үй тапсырмасы бойынша
сұрақтар:
1/ Полька дегеніміз
не?
2/ Вальс пен польканың
айырмашылығы неде?
( вальс-жай, бірқалыпты
орындалатын би болса, ал полька- керісінше жылдам орындалатын
би)
3/ Вальс дегеніміз
не?
( Вальс – жай, бірқалыпты
орындалатын бидің түрі)
III. Жаңа
сабақ:
I. Жаңа сабаққа
даярлық: оқушылар бастарына әр түрлі
жануарлар
бейнеленген бас киім киеді
.
және қойдың әнін
үйрену.
II. Жыл басы кім
болады? музыкалық ертегісі музыка
тілінде қалай аталады? (опера)
Опера дегеніміз не? (опера-
сахнада қойылу үшін жазылған музыкалы – драмалық
шығарма)
Ертегіні кім айтып
береді?
( Оқушылар әр жануардың жыл
басына таласқаны туралы әңгімелеп береді.
)
-
Жарайды балалар, ертегіні
жақсы біледі екенсіңдер.
-
Төрт түлік айтысқа шықпас
бұрын, қойдың әнін айтып үйренейік.
1. Қойдың әні мұғалімнің
орындауында тыңдау.
2. Күй табақта
тыңдау.
3. Әнді оқушылармен айтып
үйрену.
4. Қойдың әнін дыбыс биіктігін
дәптерге жазамыз.
IV. Төрт-түлік шықты
айтысқа.
1-оқушы: Сиырдың
әні
2-оқушы: Жылқының
әні
3-оқушы: Түйенің
әні
4-оқушы: Барыстың
әні
5-оқушы: Қойдың
әні
6-оқушы: Тауықтың
әні
7- 8-Оқушы: Жылан мен
маймылдың биі.
- Өте жақсы балалар, сонымен
жыл басы қай жануар болады?
Қазақша жыл санаудың ретін
білесіңдер ме?
(Оқушылар айтып
береді)
Тышқан, барыс,
қоян,
Ұлу, жылан,
жылқы,қой.
Мешін, тауық, ит,
доңызды,
Санап , жаттап, біліп
қой!
V. Ойын
ойнайық! Сергіту
сәті
-Балалар келесі мына ойынға
көңіл бөлейік.
Жайылымда жайылып жүрген мына
қойларды қамыстың арасынан шыққан қасқыр жеп қоймақшы, қойларды
қасқырдан құтқарғыларың келсе, жасырынған тапсырмаларды дұрыс
орындауларың керек.
1. Жыл қайыруды білесің
бе?
2. Иір-иір
денесі,
Сахараның
кемесі
Ащы шөптер
тамағы,
Шөлге шыдап бағады.
(Түйе)
3. Мақалдың жалғасын
тап.
Мал өсірсең қой
өсір,
Өнімі
.........................
5. Хор дегеніміз
не?
\6. Фермата дегеніміз
не?
7.
Жұмбақ.
Адамға
серік,
Күзетке берік .
(Ит)
8. Жалғасын
тап.
Қойшы көп
болса.
Қой арам
.............
9. Ақсақ қой түстен кейін
..........
VI. Музыка
тыңдау. Халық күйі " Нар
идірген"
а/ Шығу тарихы туралы
әңгімелеу
ә/ Күйді домбыра аспабында,
мұғалімнің орындауында тыңдау.
VII. Сабақты
қорытындылау.
Сұрақ: -Неліктен жыл басы түйе
болмай, тышқан болды?
Тышқан
қандай?
ақылды
Тышқан
қ у
кішкентай
тапқыр алғыр
еңбекқор
Түйеге қандай мінездеме берер
едіңдер?
киелі
Түйе
сабырлы шыдамды
маңғаз
ұзын
байсалды
аңқау
VIII. Оқушылар білімін
бағалау.
IX. Үйге
тапсырма: Қойдың әнін
жаттау.
Қойға музыкалық мінездеме беру
(жуас, момын т.с.).