Материалдар / әдебиетті оқу "Абайдың қара сөз" 3 сынып

әдебиетті оқу "Абайдың қара сөз" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
1700
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Әдебиеттік оқуМектеп: №22 орта мектеп
СЫНЫП: 3 «А»

Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: 0
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Тұмарбекова Д.Ж
Сабақтың тақырыбы:

19-сабақАбайдың қарасөзі
Сабақ негізделген оқу мақсаттары3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану.
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: шығармадағы мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді табады.көбісі мынаны орындай алады:. негізгі ойды анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: шығарма бойынша вербальды емес тілдік құралдарды қолдана алады.
Тілдік мақсатНегізгі терминдер мен сөз тіркестер:ҚарасөзСабақта диалог үшін қолданылатын тіл:



Жетістік критерийішығармадағы мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді табады.
Құндылықтарды дарытуСөз құдіретін түсіну, сезіну
АКТ қолдануImektep сайты
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы білімШ. Құдайбердіұлы. «Адамдық – борышың»
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Ресурстар
Басталуы5 минутСәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сыныпты қалыпқа келтіру. Ойсергек: Бір, екі, үш Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз бастаймыз. «Даналық ағашы» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.



Жаңа білім10 минут











Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру. 1-тапсырма. Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы тіркестер тауып жаз. Әр бағанға ат қой. Білімсіз – Өнерсіз – Жалқау – Сараң – Өтірікші – Әдепсіз – Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі). Мағынаны ажырату. Тақырыпты болжау. Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.







Оқулық,мәтіндер.
Ортасы 10 минут











Түсіну. «Галереяны шарлау» әдісі. Оқылым. 2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. Мәтіндегі түсініксіз сөздерді галереядан іздейді (надандық, еріншектік, залымдық). Абайдың отыз сегізінші қарасөзінен Хисабына – б ұ л же рд е: қатарына, есебіне деген мағынада. Автор туралы мәліметті тереңдету. Жеке жұмыс. 3-тапсырма. Абай ата атаған жат қылықтарды санамалап айт. Оларға қандай ортақ ат берер едің? Оларды көрсете аласың ба (ым-ишара арқылы көрсету)? Қолдану.

Сергіту сәті2 минутБи билеу

Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутТоптық жұмыс. 4-тапсырма. Абай атаның сөзі неліктен осы бөлімде берілген деп ойлайсың? Түсіндіріп көріңдер. Жұптық жұмыс. 5-тапсырма. Абай ата сөзін кесте түрінде қысқаша дәптеріңе түсір. Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады.

Бағалау

5 минут

Кері байланыс3 минут
Үй тапсырмасы. 6-тапсырма. Абай Құнанбаевтың шығармашылығы туралы сөйлеудің жобасын жаса. Тақырыбы: Жоспары: Көрнекіліктер:Кері байланыс. Ауызша. Рефлексия. Абай ата атаған жат қылықтарды санамалап айт. Оларға қандай ортақ атау берер едің? Кері байланыс «Алмаағашы» әдісі Жасыл түсті алма – бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл күйім көтеріңкі. Сары түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл күйім жоқ.



Үйге тапсырма:
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?





Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ