Пәні: Әдебиеттік оқу | Мектеп: №22 орта мектеп |
СЫНЫП: 3 «А»
| Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Тұмарбекова Д.Ж |
Сабақтың тақырыбы:
| 19-сабақАбайдың қарасөзі |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану. |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: шығармадағы мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді табады.көбісі мынаны орындай алады:. негізгі ойды анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: шығарма бойынша вербальды емес тілдік құралдарды қолдана алады. |
Тілдік мақсат | Негізгі терминдер мен сөз тіркестер:ҚарасөзСабақта диалог үшін қолданылатын тіл:
|
Жетістік критерийі | шығармадағы мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді табады. |
Құндылықтарды дарыту | Сөз құдіретін түсіну, сезіну |
АКТ қолдану | Imektep сайты |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы білім | Ш. Құдайбердіұлы. «Адамдық – борышың» |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар |
Басталуы5 минут | Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сыныпты қалыпқа келтіру. Ойсергек: Бір, екі, үш Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз бастаймыз. «Даналық ағашы» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау. |
|
Жаңа білім10 минут
| Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру. 1-тапсырма. Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы тіркестер тауып жаз. Әр бағанға ат қой. Білімсіз – Өнерсіз – Жалқау – Сараң – Өтірікші – Әдепсіз – Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі). Мағынаны ажырату. Тақырыпты болжау. Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту. |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут
| Түсіну. «Галереяны шарлау» әдісі. Оқылым. 2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. Мәтіндегі түсініксіз сөздерді галереядан іздейді (надандық, еріншектік, залымдық). Абайдың отыз сегізінші қарасөзінен Хисабына – б ұ л же рд е: қатарына, есебіне деген мағынада. Автор туралы мәліметті тереңдету. Жеке жұмыс. 3-тапсырма. Абай ата атаған жат қылықтарды санамалап айт. Оларға қандай ортақ ат берер едің? Оларды көрсете аласың ба (ым-ишара арқылы көрсету)? Қолдану. |
|
Сергіту сәті2 минут | Би билеу |
|
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Топтық жұмыс. 4-тапсырма. Абай атаның сөзі неліктен осы бөлімде берілген деп ойлайсың? Түсіндіріп көріңдер. Жұптық жұмыс. 5-тапсырма. Абай ата сөзін кесте түрінде қысқаша дәптеріңе түсір. Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады. |
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | Үй тапсырмасы. 6-тапсырма. Абай Құнанбаевтың шығармашылығы туралы сөйлеудің жобасын жаса. Тақырыбы: Жоспары: Көрнекіліктер:Кері байланыс. Ауызша. Рефлексия. Абай ата атаған жат қылықтарды санамалап айт. Оларға қандай ортақ атау берер едің? Кері байланыс «Алмаағашы» әдісі Жасыл түсті алма – бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл күйім көтеріңкі. Сары түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл күйім жоқ.
|
|
Үйге тапсырма: |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |