Пәні: Әдебиеттік оқу | Мектеп: №22 орта мектеп |
СЫНЫП: 3 «А»
| Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Тұмарбекова Д.Ж |
Сабақтың тақырыбы:
| 18-сабақАдамдық борышың
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу. |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: шығарманың тақырыбын, бөліктерін табады.көбісі мынаны орындай алады:. негізгі ойды білдіріп тұрған бөлігін анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: шығарма бойынша проблемалық сұрақтар құрайды. |
Тілдік мақсат | Негізгі терминдер мен сөз тіркестер:Сабақта диалог үшін қолданылатын тіл:
|
Жетістік критерийі | шығарманың тақырыбын анықтайды және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табады. |
Құндылықтарды дарыту | Адамдық борышты түсіну, сезіну |
АКТ қолдану | Imektep сайты |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы білім | Малды пайдаға жарату |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар |
Басталуы5 минут | Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Ойсергек. «Сөз ойла, тез ойла» ойыны. Дөңгелектер ішінде орналасқан буындардан сөз құрастыр. «Сиқырлы себет» әдісі. Жақсы мен жаман қасиеттер туралы сұрақтар арқылы үй жұмысын сұрау. |
|
Жаңа білім10 минут
| Ойқозғау. – Ата-анаңа көмек, үлкенді сыйлау, кішіге қамқор дегенді қалай түсінесің? Сабақтың тақырыбын айту. Мақсатын айқындау. Бағалау критерийімен таныстыру. Мағынаны ажырату. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Үлгі бойынша сөйлеуге жаттық. «Борышым» сөзін «парызым, міндетім» деп айтып көр. Ата-ананы қадірлеу менің Отанды қорғау борышым Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі). «Балалар философиясы» әдісі. Тақырыпты болжау. Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту. |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут
| Түсіну. Оқылым. 2-тапсырма. Өлеңді түсініп оқы. Адамдық – борышың Тұл – б ұл же рд е: жемiссiз, өнiмсiз. Автормен танысу айдары. Жеке жұмыс. 4-тапсырма. Оқулықта берілген мәліметті пайдаланып, өлеңнің авторы жөнінде әңгімеле. Қолдану. Сергіту сәті. Жұптық жұмыс. 3-тапсырма. Өлеңге сүйеніп, кестені толтыруды жалғастыр. Жақсы деген немене? Жаман деген немене? ар сақтау ... өнерсіз ... ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Бос торкөзге қажетті сөздерді жаз және олардың мағынасын түсіндір.
|
|
Сергіту сәті2 минут |
|
|
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Адамдық – борышың ____________ – борышың: Халқыңа еңбек қыл. ____________ айнымай, _____ сақта, оны бiл. Талаптан да, бiлiм мен өнер үйрен, ____________, өнерсiз Болады ақыл _______. Шәкәрiм Құдайбердiұлы қайсысы сәйкес келеді? Тұсына жаз. Ар, талап, білім, өнер Өз үйінде ою оймаған кісі үйінде сызу сызар. Ерді намыс өлтірер, қоянды қамыс өлтірер. Оқығаныңды айтпа, тоқығаныңды айт. Іздеген жетер мұратқа. Топтық жұмыс. Ойтолғау. Жазылым. Менің адамдық борышым... |
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | Үй тапсырмасы. 5-тапсырма. Ақын өсиетін жаттап ал. Кері байланыс. Ауызша. Рефлексия. |
|
Үйге тапсырма: |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |