Материалдар / әдебиетті оқу "Адамдық борышың" 3 сынып

әдебиетті оқу "Адамдық борышың" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
2447
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Әдебиеттік оқуМектеп: №22 орта мектеп
СЫНЫП: 3 «А»

Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: 0
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Тұмарбекова Д.Ж
Сабақтың тақырыбы:

18-сабақАдамдық борышың

Сабақ негізделген оқу мақсаттары3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу.
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: шығарманың тақырыбын, бөліктерін табады.көбісі мынаны орындай алады:. негізгі ойды білдіріп тұрған бөлігін анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: шығарма бойынша проблемалық сұрақтар құрайды.
Тілдік мақсатНегізгі терминдер мен сөз тіркестер:Сабақта диалог үшін қолданылатын тіл:

Жетістік критерийішығарманың тақырыбын анықтайды және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табады.
Құндылықтарды дарытуАдамдық борышты түсіну, сезіну
АКТ қолдануImektep сайты
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы білімМалды пайдаға жарату
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Ресурстар
Басталуы5 минутСәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Ойсергек. «Сөз ойла, тез ойла» ойыны. Дөңгелектер ішінде орналасқан буындардан сөз құрастыр. «Сиқырлы себет» әдісі. Жақсы мен жаман қасиеттер туралы сұрақтар арқылы үй жұмысын сұрау.



Жаңа білім10 минут











Ойқозғау. – Ата-анаңа көмек, үлкенді сыйлау, кішіге қамқор дегенді қалай түсінесің? Сабақтың тақырыбын айту. Мақсатын айқындау. Бағалау критерийімен таныстыру. Мағынаны ажырату. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Үлгі бойынша сөйлеуге жаттық. «Борышым» сөзін «парызым, міндетім» деп айтып көр. Ата-ананы қадірлеу менің Отанды қорғау борышым Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі). «Балалар философиясы» әдісі. Тақырыпты болжау. Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.







Оқулық,мәтіндер.
Ортасы 10 минут











Түсіну. Оқылым. 2-тапсырма. Өлеңді түсініп оқы. Адамдық – борышың Тұл – б ұл же рд е: жемiссiз, өнiмсiз. Автормен танысу айдары. Жеке жұмыс. 4-тапсырма. Оқулықта берілген мәліметті пайдаланып, өлеңнің авторы жөнінде әңгімеле. Қолдану. Сергіту сәті. Жұптық жұмыс. 3-тапсырма. Өлеңге сүйеніп, кестені толтыруды жалғастыр. Жақсы деген немене? Жаман деген немене? ар сақтау ... өнерсіз ... ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Бос торкөзге қажетті сөздерді жаз және олардың мағынасын түсіндір.



Сергіту сәті2 минут



Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутАдамдық – борышың ____________ – борышың: Халқыңа еңбек қыл. ____________ айнымай, _____ сақта, оны бiл. Талаптан да, бiлiм мен өнер үйрен, ____________, өнерсiз Болады ақыл _______. Шәкәрiм Құдайбердiұлы қайсысы сәйкес келеді? Тұсына жаз. Ар, талап, білім, өнер Өз үйінде ою оймаған кісі үйінде сызу сызар. Ерді намыс өлтірер, қоянды қамыс өлтірер. Оқығаныңды айтпа, тоқығаныңды айт. Іздеген жетер мұратқа. Топтық жұмыс. Ойтолғау. Жазылым. Менің адамдық борышым...

Бағалау

5 минут

Кері байланыс3 минут
Үй тапсырмасы. 5-тапсырма. Ақын өсиетін жаттап ал. Кері байланыс. Ауызша. Рефлексия.

Үйге тапсырма:
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?





Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ