Материалдар / Әдебиеттік оқу " Кәусар бұлақ" 4 - сынып

Әдебиеттік оқу " Кәусар бұлақ" 4 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауышка
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2018
601
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлары АЛМАТЫКІТАП БАСПАСЫ

Оқу ісінің меңгерушісі: ___________

Қысқа мерзімді жоспарПәні:

Сабақ тақырыбы: КӘУСАР БҰЛАҚНасихат Ш.ҚұдайбердіұлыМектеп:
Күні : Мұғалімнің есімі:
СЫНЫП: 4-сыныпҚатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Автор туралы мәлімет алады, өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын ұғынады. Тақырыпты түсінеді. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Өлең мазмұнын өмірмен байланыстыра әңгімелеуге үйренеді.


Оқушылардың басым бөлігі:.


Өлеңді мәнерлеп оқуға үйренеді.


Кейбір оқушылар


Насихат өлеңін жаттап алады.
Тілдік мақсатОқушылар: Автор туралы мәлімет алады, өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын ұғынады..


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Насихат Ш.Құдайбердіұлы


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Ш.Құдайбердіұлы кім?


Қандай шығармаларын білесіңдер?






Жазылым бойынша ұсыныстар:


Дәптермен жұмыс.
Алдыңғы тақырып 3-сыныпта өткенді қайталау.
Жоспар :
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығұлар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар


Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіҚалыптастырушы бағалау

Басталуы І.Ұйымдастыру кезеңіа) Оқушылармен сәлемдесу;б) оқушыларды түгендеу;в) жұмыс орнының сабаққа дайындығын тексеру; г) оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Топқа бөлу.



2. Қызығушылықты ояту: Топтастыру«Ш.Құдайбердіұлы»





«Білікті тізбек» ойыны


Психологиялық ахуалды қалыптастыру №5. Сергіту сәті Әлқисса Оқушылармен бірге аталған биді билейміз.Шарлардың түстері бойынша:
  • Сары
  • Қызыл
  • Жасыл


  • Оқушылар «Білім» сөзіне тиісті мағлұматтарды жазады.

    «Білікті тізбек» ойыны арқылы оқушылар қол ұстасып тұрып, кезек-кезек білім туралы білетін білімдерімен бөліседі.








    Тапсырманы орындаған әр оқушыға тәтті кәмпит беріп отырамын.






    Сергіту сәті Әлқисса видео.













    Тәтті кәмпиттер үлестіру.



    Ортасы Өлеңді мәнерлеп оқыту.













    Мәтінді оқыған, талдаған және сұраққа жауап берген оқушыға тәтті кәмпит беріп отырамын.




    Тәтті кәмпиттер үлестіру.

    Оқулықпен жұмыс.

    «Әлемді шарлау»

    1.Сабақтың маған әсері2.Сабақтағыі негізгі ой3.Білім не үшін керек?Тақырыптарында мәліметтер жазады.Бугінгі сәтті қысқаша сипаттап, тақтада өздері жазған тіркестерді пайдаланып, өлеңмен байланыстыра отырып эссе жазу
    Қабырғаға плакаттар ілінеді. Оқушылар берілген тақырыптар бойынша білгендерін жазады.





    Мәтінді оқыған, талдаған және сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға тәтті кәмпит беріп отырамын.






    Тәтті кәмпиттер үлестіру.

    Аяқталуы Екі жақты күнделікҮйге тапсырма: Өлеңді түсініп оқы. Жаттап ал. Өлеңді қалай жалғастырар едің? Өз арманыңды қосып жаз.

    Оқушылар кестені толтырады. Қалауынша оқып береді.


    Кестені оқыған, талдаған және сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға тәтті кәмпит беріп отырамын.


    Бағалауға арналған кәмпиттер, Екі жақты күнделік әдісі.
    «Венн» диаграммасы арқылы немесе сызба арқылы өлеңдерді салыстыру.Кестемен жұмыс



    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйреткенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс

    Дарынды балаларға арналған тапсырмаларҮлгерімі төмен балаларға арналған тапсырмалар



    Екі жақты күнделік әдісі арқылы терең ойлап, көркем жаза білетін оқушыны анықтауға болады.«Әлемді шарлау» әдісі арқылы топтағы оқушылар бір-біріне көмек көрсетеді.Әр оқушының жинаған кәмпиттерін санату. Өзіне талдату. Немесе өз бағаңа қанағаттанасың ба? деген сияқты сұрақтар қоямын. Дүниетану (қоршаған орта), музыка.
    Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



    Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?







    Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Екі жақты күнделік.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ