Материалдар / Әдебиеттік оқу " Кәусар бұлақ" 4 - сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әдебиеттік оқу " Кәусар бұлақ" 4 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауышка
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2018
612
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлары

АЛМАТЫКІТАП БАСПАСЫ


Оқу ісінің меңгерушісі: ___________


Қысқа мерзімді жоспар

Пәні:


Сабақ тақырыбы: КӘУСАР БҰЛАҚ
Насихат Ш.Құдайбердіұлы

Мектеп:

Күні :

Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 4-сынып

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Автор туралы мәлімет алады, өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын ұғынады. Тақырыпты түсінеді. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Өлең мазмұнын өмірмен байланыстыра әңгімелеуге үйренеді.

Оқушылардың басым бөлігі:.

Өлеңді мәнерлеп оқуға үйренеді.

Кейбір оқушылар

Насихат өлеңін жаттап алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Автор туралы мәлімет алады, өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын ұғынады..

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Насихат Ш.Құдайбердіұлы

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Ш.Құдайбердіұлы кім?

Қандай шығармаларын білесіңдер?















Жазылым бойынша ұсыныстар:

Дәптермен жұмыс.

Алдыңғы тақырып

3-сыныпта өткенді қайталау.

Жоспар :

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығұлар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қалыптастыру

шы бағалау

Басталуы

І.Ұйымдастыру кезеңі

а) Оқушылармен сәлемдесу;

б) оқушыларды түгендеу;

в) жұмыс орнының сабаққа дайындығын тексеру;

г) оқушылардың көңілін сабаққа аудару.

Топқа бөлу.



2. Қызығушылықты ояту:

Топтастыру

«Ш.Құдайбердіұлы»




«Білікті тізбек» ойыны


Психологиялық ахуалды қалыптастыру №5. Сергіту сәті Әлқисса Оқушылармен бірге аталған биді билейміз.

Шарлардың түстері бойынша:

  1. Сары

  2. Қызыл

  3. Жасыл


Оқушылар «Білім» сөзіне тиісті мағлұматтарды жазады.


«Білікті тізбек» ойыны арқылы оқушылар қол ұстасып тұрып, кезек-кезек білім туралы білетін білімдерімен бөліседі.





Тапсырманы орындаған әр оқушыға тәтті кәмпит беріп отырамын.




Сергіту сәті Әлқисса видео.








Тәтті кәмпиттер үлестіру.



Ортасы

Өлеңді мәнерлеп оқыту.

Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931) – ақынжазушыфилософтарихшыкомпозитор. Абаймен замандас әрі інісі, әрі ол негізін салған реалистік әдебиет дәстүрлерін алға апарушы ізбасары. Өзі өмір сүрген ортаның қоғамдық-саяси және әлеуметтік сыр-сипаттарын керебілуде, қоғам мен адам табиғатындағы кемшіліктерді зерделеуде, туған халқына түзу жол көрсетуде Құдайбердіұлы Абай бағытын ұстанды. Шәкәрімнің әкесі Құдайберді Құнанбайдың Күңке деген бәйбішесінен туған, яғни Абайдың туған ағасы. Шәкәрім бес жасында ауыл молдасына оқуға беріледі де онда жеті жасына дейін оқиды.

Жеті жасында өкеден жетім қалған ол бұдан былайғы кезде Абайдың тікелей тәрбиесінде болады. Өскен ортасының аса бай дәстүрлері мен Абай ағасының төрбиесі табиғатынан зерек Шәкәрімнің жетімдік көрмей өсуіне ғана емес, оның таланты ақын, парасатты ой иесі болуына да зор ықпал жасады. Шәкәрімнің өзі кейінірек былай деп жазады: «Әкеміздің бір шешесінен туған Ибраһим мырза, қазақ ішінде Абай деп атайды, сол кісі мұсылманша Һәм орысша ғылымға жүйрік Һәм алланың берген ақылы да бүл қазақтан белек дана кісі еді, ержеткен соң сол кісіден тағлым алып, әр түрлі кітаптарыноқып, насихатынтыңдап, азғанағылымның сәулесін сездім». Кезінде арнайы оқу орындарында оқып білім алмаса да, ез бетінше ізденіп және Абай ағасының жетекшілігімен жан сарайын байытқан Құдайбердіұлы заманында қазақ арасындағы аса білімдар адамдардың бірі болды. Арабпарсытүрікорыс тілдерін жетік білді.









Мәтінді оқыған, талдаған және сұраққа жауап берген оқушыға тәтті кәмпит беріп отырамын.




Тәтті кәмпиттер үлестіру.


Оқулықпен жұмыс.


«Әлемді шарлау»


1. Сабақтың маған әсері

2. Сабақтағыі негізгі ой

3. Білім не үшін керек?

Тақырыптарында мәліметтер жазады.

Бугінгі сәтті қысқаша сипаттап, тақтада өздері жазған тіркестерді пайдаланып, өлеңмен байланыстыра отырып эссе жазу

Қабырғаға плакаттар ілінеді. Оқушылар берілген тақырыптар бойынша білгендерін жазады.





Мәтінді оқыған, талдаған және сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға тәтті кәмпит беріп отырамын.




Тәтті кәмпиттер үлестіру.


Аяқталуы

Екі жақты күнделік

Бұрыннан білгенім

Бүгін білдім




Үйге тапсырма: Өлеңді түсініп оқы. Жаттап ал. Өлеңді қалай жалғастырар едің? Өз арманыңды қосып жаз.


Оқушылар кестені толтырады. Қалауынша оқып береді.


Кестені оқыған, талдаған және сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға тәтті кәмпит беріп отырамын.


Бағалауға арналған кәмпиттер, Екі жақты күнделік әдісі.

«Венн» диаграммасы арқылы немесе сызба арқылы өлеңдерді салыстыру.

Кестемен жұмыс

Бол,қыл,ұқ

Болма,қылма

Ғылымға ынтық бол




Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйреткенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс

құндылықтардағы байланыс


Дарынды балаларға арналған тапсырмалар

Үлгерімі төмен балаларға арналған тапсырмалар

Екі жақты күнделік әдісі арқылы терең ойлап, көркем жаза білетін оқушыны анықтауға болады.

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы топтағы оқушылар бір-біріне көмек көрсетеді.

Әр оқушының жинаған кәмпиттерін санату. Өзіне талдату. Немесе өз бағаңа қанағаттанасың ба? деген сияқты сұрақтар қоямын.


Дүниетану (қоршаған орта), музыка.

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?


Не ұнады?

Неліктен?








Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.

2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.

2: Екі жақты күнделік.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!