Батыс қазақстан облысыТеректі ауданыЖаңа өмір ауылыШаған жалпы орта білім беретін мектебіпилоттық сыныптар бойынша жоғары санатты бастауыш сынып мұғаліміМусагалиева Жанаргул ШмитовнаҚысқа мерзімді жоспар Әдебиеттік оқу |
Сабақтың тақырыбы: Асыл мұрам-салт дәстүрім |
Күні:16.11. | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып 4б | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны |
Оқу мақсаты | 4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру4.2.2.1 шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба,диафильм, презентация түрінде ұсыну |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Шығарманы тыңдап, қорытынды бөлімін болжайды, болжау себептерін түсіндіреді. Шығарманың композициялық құрылымын анықтап, кестеге түсіреді. Мәтінді бөлімдерге бөліп, жоспар құрады.Көпшілік оқушылар: Сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты талдайды.Кейбір оқушылар: Тақырыпқа қатысты жаңа ой, идея ұсынады. |
Бағалау критерийлері:
| Шығармадағы оқиғаны болжаймын.Мұғалім көмегімен шығарма құрылымын анықтаймын.Оқиға жүйесіне жоспар құрастырамын. |
Құндылықтарды дарыту | Жауапкершілік,белсенді азаматтық ұстаным таныту және өз елінің дамуына үлес қосу. |
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану, Тарих |
АКТ қолдану дағдылары | |
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | Ескерткіштер жайлы |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Сабақтың басы | І. Психологиялық ахуал:Әр адам-туысым, досым, жұрағатӘр сабақ-үйрену, ұғу,ұлағатӘр ісің-тірлік,тірек, адамдықӘр сөзің-шындық, бірлік, адалдық. Қызығушылығын ояту:Мәдени мұра дегенді қалай түсінесіңдер? |
|
Сабақтың ортасы | «Ойқозғау» әдісі.Ескерткіш деген не деп ойлайсыңдар?Адам өміріндегі оқиғаларды, белгілі біреудің, халықтың басынан кешкен тарихи кезеңін еске түсіретін құндылықтарды, қастерлі мұраларды ескерткіш деп атау қалыптасқан. Оларды шартты түрде ауыз әдебиеті ескерткіші, жазба ескерткіші, өнер ескерткіші, сәулет ескерткіші, ұлттық дәстүрлі қол өнер ескерткіші, діни ескерткіш, т.б. депте түрліше жеткізуге болады. Мәселен, Сақдәуірінен, Көне түркі кезеңінен жеткен тасмүсіндер, құлпытас, қойтас, сағана, төртқұлақ, кесене, т.б. археологиялық және сәулет ескерткіштері ең алғашқы ескерткіш түрлері қатарына жатады.(Ж) «Мен білетін аңыздар» айдарымен сыныптың әр жеріне ескерткіштердің суреттері ілінеді. Оқушылар ескерткішке қатысты аңыз білсе, сол суреттің қасына барып, өз айналасындағыларға әңгімелеп айтып береді. Басқалар тыңдап «Қол шапалақ» әдісі бойынша бағалайды. Мақсат қою( шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру)Ұжымдық жұмыс Тыңдалым.Тыңдалым картасына өздерінің не туралы естігендерін жазады.(Әр топ өз жұмыстарын қорғайды) Мәтінде кім туралы айтылған?Қандай мәліметтер айтылған?Оқулықпен жұмыс «Алтын Адам туралы аңыз» мәтінін оқу1-топ .Мәтіннің .бір бөлігін оқиды.Сұрақтарға жауап береді.1..Халық батыр жігітті неліктен Алтын Адам деп атады?2.Ата-анасы неге әзірленді?3.Алтын Адам қайда аттанды?2-топ.Мәтіннің екінші бөлігін оқиды.Сұрақтарға жауап береді.1.Зергер досы тойға киетін киімдерін қалай әзірледі?2.Зергер салған бейнелер нені білдіреді, қалай түсіндірер едің?3..Зергер дайындаған киім туралы Алтын Адамның сөзі қалай ?3-топ.Мәтіннің үшінші бөлігін оқиды.Сұрақтарға жауап беру.1.Алтын адам достарын ілестіріп қайда барды?2.Олар қандай жағдайға тап болды?3.Алтын Адам Айдай қызға қандай ұсыныс айтты?Болжау.(Әрі қарай қандай оқиға болуы мүмкін)Оқушылар өз ойларын айтады(Ұ) «Жаңа сөздер сандығы» айдары бойынша сақ, қосын, қолқалау, арулап сөздерінің мағынасын ашады.Сақ – көне тайпа атауы. Қосын – жауынгер, сарбаздар тобы.Қолқалау– жалыну, өтіну.Арулап – қадірлеп.
(Т) Топтық жұмыс. Сәйкестендір. Кестенің оң және сол жағын сәйкестендіреді. Дұрыс жауап беріледі. Жұмыстарын карусель әдісі арқылы тесереді. Алтын Адам киімінің сипатын суретпен салыстыр. 5.«Айдай қыз да – батыр» дегенге келісесің бе?Жұптық жұмысАңызда айтылған жер атауларын картадан тап . Хрестоматиядан оқы.Дәптермен жұмыс«Алтын Адам» киімін суреттеген сөздерді тауып жаз Алтын Адам киімінің сипатын суретпен салыстыр. .«Айдай қыз да – батыр» дегенге келісесің бе? |
https://www.youtube.com/watch?v=ykW0C4CCDOA
|
Сабақтың соңы | Рефлексия. «Өз миыңды сал» әдісі. Оқушыларға мидың суреті салынған қағаздар беріледі де, оқушылар сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен мидың ішін толтырады. Қағаздарын сынып қабырғасына іледі. |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? | Қорытынды: Мұғалім тапсырма береді, бірақ жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі оқушылар өздерінің мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді. |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау парақтары |
Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|