Материалдар / Әдебиеттік оқу пәнінен ашық сабақ "Көлеңкелер еліндегі оқиға" 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әдебиеттік оқу пәнінен ашық сабақ "Көлеңкелер еліндегі оқиға" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2020
2435
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектеп: Әсет Бейсеуов атындағы орта мектеп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Табиғат құбылыстары

Пәні: әдебиеттік оқу

Сабақ тақырыбы Көлеңкелер еліндегі оқиға

Күні: 20.01 2020ж

Мұғалімнің есімі: Уралбаева Ж С

Сынып: 4 «Б»

Қатысқандар саны: 28

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

4.1.4.2 Сөйлеу барысында иллюстрациялар,көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, таныстырылым, бейнежазба жасау

4.2.4.1 Аңыз, шешендік сөз, батырлар жыры, фантастикалық әңгімелердің жанрлық ерекшеліктерін анықтау.

Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар: Тақырыпқа сәйкес бейнежазба тамашалап, ерекшелігіне назар аударады. Суреттер мен фотосуреттерді қолдану арқылы ертегі құрастырып, тақырыппен байланыстырады. Тақырыпқа қатысты шығарманың композициясын анықтайды. Ертегінің жанрлық ерекшелігіне тоқталады.

Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпқа қатысты бейнежазба түсіреді.

Кейбір оқушылар: Өзіндік ойын тақырыппен байланыстырады.

Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже деп те атайды)

Сөйлеу барысында иллюстрациялар қолданады. Мәтіннің жанрлық ерекшелігін анықтайды

Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар: айтылым, оқылым, жазылым, тыңдалым

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Қызыл щұнақ,ұщан –теңіз,жалп-жалп,бұрқ-бұрқ.

Талқылауға арналған сұрақтар:



Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-бірін бағалауға, өз іс-әрекетіне жауап беруге үйрету. Бір-бірінің жағымсыз жағын емес, жақсы жақтарын көре білуге ұмтылдыру

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Алдыңғы оқу/Бастапқы білім

Мәтіннің түйінді ойын өмірмен байланыстыра алады.

Саралау: Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Ақын суреттеген қыс мінезі қандай?

Бағалау: Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Мұғалімнің кері байланысы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы


3минут









2минут

Жағымды ынтымақтастықты орта орнату:

Шырылдады қоңырау

Сабақты біз бастаймыз

Партамызға отырып

Өз ара қөз тастаймыз

Табыс тілеп достарға

Жаңа білім алуға

Алға қадам тастаймыз

Үй тапсырмасын сұрау

Қүн райын қабарлаймыз

Ендеше, бүгінгі сабаққа мақсат қояйық.

Сөйлеу барысында иллюстрациялар қолданамын..

Мәтіннің жанрлық ерекшелігін анықтаймын


Ортасы

3 минут









4 минут








5 минут
















2 минут







5 минут













8 минут










4 минут

Көлеңке театрының қойылымын бейнежазбадан тамашалатып, бұл өнердің өзіндік ерекшелігіне тоқталуға болады. Көлеңке театрының өнері мен бүгінгі сабақтың арасындағы байланыс жайлы болжам жасату.

(Т Ж) «Ойыңмен бөліс» айдары бойынша оқулықтағы суреттер тізбесі бойынша әр топ өз мультфильмін құрастырады.

Дескрипторы:

1. Суреттер тізбесін пайдаланады.

2. Сурет сюжетіне сәйкес мультфильм құрастырады.

(ҰЖ) «Түсініп оқы» айдары

«Тізбектей оқу» әдісі бойынша жүзеге асады. Оқушылар кезектесіп «Сатылған көлеңке» атты ұйғыр халқының ертегісін нақышына келтіріп, мәнеріне сай дауыс екпінімен оқиды және мәтіннің жанрлық ерекшелігін анықтайды.


(ҰЖ)«Жаңа сөздер сандығы» айдары бойынша оқушылардың мәтін бойынша түсінбеген сөздерінің мағынасын топ ішінде талдап, түсініктеме жасауларына ықпал ету. Сөздердің мағынасын ашу

Қышлақ – ауыл, қыстау

Ағаттық – қателік

Мұралық – иелік ету


«Салыстыр» айдары бойынша Ертегі мазмұнын өздері құрастырған ертегімен салыстырады

Дескрипторы:

Ертегілер арасындағы ұқсастықтарды көрсетеді

Айырмашылықтарды көрсетіп, салыстырады


(ЖЖ) «Пікіріңді айт» айдары бойынша «Саған ертегінің осылай аяқталуы ұнайды ма?» деген сұрақ төңірегінде пікірталас ұйымдастырылады.

Дескрипторы:

1.Әр оқушы осы сұраққа қатысты өз пікірлерін білдіреді.

2. Өз көзқарастарын дәлелдейді.


(Т) «Анықта» айдары

Кестедегі жоспардың ретін анықтайды және шығарманың композициясын түсіндіреді


Жоспар

Шығарманың композициясы

Шаруаның ойы

Тұт ағашының көлеңкесіндегі кездесу Көлеңке үшін дауласу Сараң байдың көшуі Қонақтардың келуі Көлеңке саудасы

Сюжеттің: басталуы дамуы дамуы шарықтау шегі шиеленісуі шешімі

Дескрипторы:

Кестедегі жоспардың ретін анықтайды.

Шығарма композициясын түсіндіреді.

Ертегінің түрін анықтайды

(Т) «Қорытындыла» айдары Сараң бай көлеңке оқиғасы арқылы өзі үшін қандай қорытынды шығарды деп ойлайсыңдар? Сараң байдың әрекетін сипаттайтын қандай мақал-мәтел білесіңдер? Осындай тапсырмаларды топта талдап, ортақ қорытындыны ұжымға жариялайды.

Дескрипторы:

1. Сараң байдың ойын болжайды.

2. Сараң байдың әрекетін сипаттайтын мақалды табады.




4-сынып














оқулық










Оқулық


















Салыстыру кестесі

Аяқталуы

2 минут









2 минут

Үйге тапсырма

Кері байланыс:«Блум түймедағы» әдісі бойынша сабақты қорытындылау. Блум түймедағының төрт күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.

1. Қарапайым сұрақтар. Мәтін несімен ұнады?

2. Анықтаушы сұрақ.Мәтінде жағымсыз кейіпкер бар ма?

3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ.Мәтіннен қандай ой түйдің?

4. Тәжірибелік сұрақтар. Мәтінге басқаша қандай тақырып қоюға болады?


«Венн диаграммасы» арқылы шаруа мен байды салыстыру




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.





Тексерілді:


















56

... анаң ... Отан қымбат ... ұстаз ...мектеп 1. ... 2. Кейбір оқушылар өлең мазмұны бойынша көп нүктенің орнына тиісті сөзді жазу арқылы құрастырады. Қажетті сөздер: алтын ұяң, білім берген, еркелеткен, туыпөскен. ТЖ «Не қиын?» өлеңі бойынша жұмыс жасайды. - Шешендік сөздегі қиындықтардың қайсысын өмірде байқадың? - Шешеннің «Тентек болса ұл қиын» деген сөзін қалай түсінесің? (Ұ) «Салыстыр» айдары бойынша Қазыбек бидің «қымбат» деген ойын өз тұжырымдарымен салыстырады. «Ойыңмен бөліс» айдары Бұл айдармен барлық топ жұмыс істеп, жауабын стикерге жазып, сабақ соңында өткізіп, уақытты үнемдеуге болады. - Өз бетіңмен қиындықты жеңу дегенді қалай түсінесің? Өлеңді қайталау әдісімен еске түсіру. Ақын өлеңде бір нәрсені, құбылысты бірнеше рет қайталап, сөз әсерін күшейте түседі. Бұл – өлеңдегі қайталау әдісі. Дескриптор: Қазыбек би өлеңдеріндегі қайталау сөздерді тауып оқиды (Мысалы, «қиын» сөзі барлық жолда қайталанады). ҚБ: дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау. Саралау. «Ассоциация» әдісі Өлеңдер ішіндегі сөздерден «Құндылықтарға» ассоциация құрастыру Татулық Бауырмал .......

Құндылықтар

Дескриптор: Өз ойы тарапынан сұрақтарға жауап береді. ҚБ: терең мағынада жауап берген оқушыларды мадақтау. Түсініп оқы Әйтеке шешен Әйтеке би (1667 – 1700) – қазақ халқының бірлігін нығайтуға үлкен үлес қосқан атақты үш бидің бірі. Қазақ елінің бірлікте, тату өмір сүруінің қамын ойлаған қамқоршы, кеңесші би болды. Әйтеке бидің кесенесі Ташкенттен 75 шақырым жердегі





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!