Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ САБАҚТАРЫНДА ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Материал туралы қысқаша түсінік
- әдебиеттік оқу сабақтарында интерактивті әдістерін пайдаланудың тиімділігін көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1527
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігіАқмола облысы білім басқармасы жанындағы«Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын)Ж.Мусин атындағы педагогикалық колледжі» МКҚК
Педагогика, психология және жеке пәндер әдістемесі кафедрасы
КУРСТЫҚ ЖҰМЫСӘДЕБИЕТТІК ОҚУ САБАҚТАРЫНДА ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Мамандық атауы: 0101000«Мектепке дейінгі білім беру»Пәні: Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Орындаған: Бекболат Г.Ғылыми жетекшісі: Мұқышева Қ.С.Курстық жұмысты қорғаған бағасы ______________
Кафедра меңгерушісі ________________п.ғ.м. Б.БатанасоваХаттама № ____ ____ ____________ 20___ ж.
Көкшетау – 2016
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ……………………………….........………………………………….....3
І НЕГІЗГІ БӨЛІМ1.1 Бастауыш сынып сабақтарында интерактивті әдістерін пайдаланудың тиімділігі.................................................................................................................61.2 Әдебиеттік оқу сабақтарында интерактивті әдістерін пайдаланудың тиімділігі...............................................................................................................14
ҚОРЫТЫНДЫ…………………………....………..………....…………...........24ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...................................................…………………………....…………....25
КіріспеКурстық жұмыстың өзектілігі
Егеменді еліміздің бүгінгі таңдағы ең басты мақсаты: жан-жақты дамыған алдыңғы қатарлы елдермен теңдесу, ал оған жетудің басты жолдарының бірі- әлемдік білім кеңістігінен орын алу болып табылады. Осыған орай Қазақтан Республикасының «Білім туралы» Заңының 8-бабында: «Білім беру жүйесінің басты міндеті- ұлттық және азаматтық құндылықтар мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желіге шығу» -деп, білім беру жүйесін одан әрі дамыту көзделеді. Жалпы білім берудің мақсаты- терең білімнің, кәсіби дағдылардың негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі дамытудағы адамгершілік тұрғысынан жауапты шешімдерді қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру, ақпаратты технологияны терең меңгерген, жылдам өзгеріп жататын бүгінгі заманға лайықты, жаңашыл тұлғаны қалыптастыру. Осыған орай, бүгінгі ұстаздардың алдында оқушыға білім, білік дағдыларын игертіп қана қоймай, қабылдауын, ойлауын, қиялын, сезімдерін яғни, жан-жақты озат, шығармашыл, өз бетімен жұмыс жасай білетін бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны дамыту міндеттері тұр. Бұл міндеттерді шешу үшін мектеп ұжымдарының, әр мұғалімнің күнделікті ізденіс арқылы барлық жаналықтар мен қайта құру өзгерістерге батыл жол ашарлық жаңа қарым-қатынасқа ену қажеттігі туындайды. Оқушы тұлғасы мен санасының қарқынды дамитын құнды, қайталанбайтын кезеңі- бастауыш саты. Сондықтан, бастауыш мектеп- оқушыны тұлға етіп қалыптастырудың алғащқы баспалдағы. Жоғарыда аталған міндеттерге байланысты бастауыш мектептің де оқыту мен тәрбие беру процесінде ізденістер артты. Бұл оқу-тәрбие процесіндегі өзгерістерден байқалады. Онда қазіргі білім беру бейімдейтін жаңа оқыту әдістері кеңінен қолданыс табуда. Бұл оқыту әдістер жалпы білім берудің стандартына сай әр оқушыны жеке тұлға ретінде дамыту шарттарын бағытқа ұстайды.Жеке тұлғаны дамытуға бағытталған сондай оқыту әдістерінің бірі- интерактивті оқыту әдістері. Интерактив сөзі ағылшынның «inter» өзара «act» әрекет ету-деген сөзінен шыққан. Интерактивті оқытудың басты мақсаты- білім алушылардың өз бетінше ой қорытып жауап таба білуге үйрету.Ұстаздар өз тәжірбиелерінде оқытудың әртүрлі формалары мен әдістерін пайдаланады: пассивті, активті және интерактивті. Пассивті әдістерді пайдаланғанда, басты орында мұғалім болады. Мұнда монологті қарым-қатынас орнайды. Мұғалім алдын ала құрылған жоспар бойынша керекті ақпаратпен таныстырып, тапсырманы бөліп береді. Оқушылар бір-бірімен ынтымақтастыққа болмайды. Оқушылар оқу әрекетінің обьектісі ғана болады. Оқытудың активті әдістерін пайдаланғанда, мәселені диалогтік қарым-қатынас орнатып талқылау әдісі жүзеге асады, бірақ, басты рөлде мұғалім қала береді.Үйреншікті әдіс-тәсілдер баланы қызықтырмайды. Сондықтан, қайткенде баланың ойына, сезіміне серпіліс өндіруді мақсат етіп қою керек. Сан алуан әрекет арқылы ақыл-ойды ұштау, жетілдіру жеке тұлғаның өзіндік идеясын, көзқарасын, сенімділігін, жауапкершілігін біртіндеп дамыту жолдарын іздестіру қажет. Осы мақсаттарды жүзеге асыруда ұстаздар оқыту үрдісінде интерактивті әдістерді пайдаланады. Интерактивті оқыту- таным белсенділігін ұйымдастырудың арнайы түрі, онда барлық оқушы таным процесіне тартылып өздері білетін және ойлағанын түсінуге және толғануға мүмкіндік алады. Интерактивті оқытуда сабақ өткізу кезеңінде мұғалім кеңесші серіктес рөлін атқарады.Ғылыми деректерге сүйенсек, К.К. Платонованың зерттеулері төмендегідей көрініс береді: есту арқылы- он, көру арқылы – отыз, қарапайым әрекет ету арқылы – тоқсан пайыз есте сақтау пәрменділігін көрсетеді. Интерактивті әдіс кезінде:-сабақ үстінде білім алушылар мен мұғалімдер арасында тығыз қарым- қатынас орнайды;-ондай қарым- қатынас білім алушылар әлдебір мәселені талқылап, соның шешімін табуға тырысқан кезде қалыптасады;- онда білім алушылардың жауабынан гөрі мәселенің шешімін табуға талпынғаны маңызды болады. Себебі, интерактивті әдістеме өзара қарым- қатынастың мол ауқымын қамтиды. Мұнда балалардың бұған дейін алған өмірлік тәжірбиелері білім берудің негізгі көзі болып табылады. Бұл әдісте оқушы мынадай қарым-қатынасқа түседі:1) мұғаліммен ( сұраққа жауап берген кезде);2) өзге балалармен ( қосақталып жұмыс істеген кезде);3) шағын топтармен ( топпен жұмыс істеген кезде);4 ) белгілі бер топпен, аудиториямен ( сауалнама алғанда);5) кейбір техника түрлерімен ( компьютермен интернетке шыққанда, т.б.).Интерактивті әдістің ерекшелігі – бала өзгелермен араласу барысында ашыла түседі, көбірек оқып, тәжірбие жинақтай білуі керек. Тәжірбие интеллектуалдық тәуелсіздіктің негізі болып табылады. Және барлық өркениетті азаматтың қажетті құралы десек те болады.Бастауыш сынып қолдануға тиімді интерактивті оқыту тәсілдері:
Зерттеу жұмысының мақсаты.
Қазіргі дидактикада әлеуметтік, педагогикалық-психологиялық оқыту әдістерінің екі түрлі тобы бар: дәстүрлі оқыту және белсенді (активті) оқыту әдістері. Бұлар ең алдымен, бір-бірінен алдына қоятын мақсаттарына қарай ажыратылады. [1].Интерактивті және дәстүрлі оқыту әдістері ретінде бөлу тек шартты түрде болуы қажет. Өйткені, дәстүрлі әдістер де оқыту үдерісінде белсенділікті қолдануы тиіс. Дегенмен, дәстүрлі әдістер ең алдымен, білімнің белгілі бір қорын жеткізу және практикалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұлар білім алушыларға үлгі ретінде дайын шешімдерді ұсынудан тұрады.Дәстүрлі әдіс арқылы оқытуда білім алушының мақсаты берілгенді жаттап алып, тексерген кезде соны қайталап беру. Бұл тапсырманы орындауда әрине, білім алушылар белсенді болуы керек. Бірақ, бұл белсенділік өзінің мазмұны мен бағытталуына қарай негізінен репродуктивті сипатта болады. Сондықтан, осы жағдай дәстүрлі әдіспен оқытуда есте сақтауға басым рөл беріп, шығармашылық ойлау дамуының басқарылуына жеткілікті назар аударылмауын анықтайды.Білім алушылардың дербес ойлауы мен тұтқиылдан, төтенше кәсіби тапсырмаларды маман ретінде шеше алу қабілетін дамытуға бағытталған оқыту түрін активті оқыту әдістері (латын тілінен aktivus - әрекетшіл, іскер) деп атайды. Активті оқытудың мақсаты – кәсіби тапсырмаларды шеше алуды білу, білік-дағдылар ғана емес, сонымен қатар, сараптау, ойлай білу, өз әрекетін бағдарлай алу іскерліктері болып табылады. Игерілетін білімдер «тек қор үшін» ғана емес, орындаушылық пен іс-әрекет мәдениетін ғана үйрету емес, жағдайлар мен тапсырмалар өзгеріп отыруына қарай, шығармашылық іс-әрекеттің мәдениетіне де үйрету ретінде алға шығады. Интерактивтік оқыту технологиясының негізгілеріне және кең тарағанына төмендегілер жатады:
Педагогика, психология және жеке пәндер әдістемесі кафедрасы
КУРСТЫҚ ЖҰМЫСӘДЕБИЕТТІК ОҚУ САБАҚТАРЫНДА ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Мамандық атауы: 0101000«Мектепке дейінгі білім беру»Пәні: Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Орындаған: Бекболат Г.Ғылыми жетекшісі: Мұқышева Қ.С.Курстық жұмысты қорғаған бағасы ______________
Кафедра меңгерушісі ________________п.ғ.м. Б.БатанасоваХаттама № ____ ____ ____________ 20___ ж.
Көкшетау – 2016
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ……………………………….........………………………………….....3
І НЕГІЗГІ БӨЛІМ1.1 Бастауыш сынып сабақтарында интерактивті әдістерін пайдаланудың тиімділігі.................................................................................................................61.2 Әдебиеттік оқу сабақтарында интерактивті әдістерін пайдаланудың тиімділігі...............................................................................................................14
ҚОРЫТЫНДЫ…………………………....………..………....…………...........24ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...................................................…………………………....…………....25
КіріспеКурстық жұмыстың өзектілігі
Егеменді еліміздің бүгінгі таңдағы ең басты мақсаты: жан-жақты дамыған алдыңғы қатарлы елдермен теңдесу, ал оған жетудің басты жолдарының бірі- әлемдік білім кеңістігінен орын алу болып табылады. Осыған орай Қазақтан Республикасының «Білім туралы» Заңының 8-бабында: «Білім беру жүйесінің басты міндеті- ұлттық және азаматтық құндылықтар мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желіге шығу» -деп, білім беру жүйесін одан әрі дамыту көзделеді. Жалпы білім берудің мақсаты- терең білімнің, кәсіби дағдылардың негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі дамытудағы адамгершілік тұрғысынан жауапты шешімдерді қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру, ақпаратты технологияны терең меңгерген, жылдам өзгеріп жататын бүгінгі заманға лайықты, жаңашыл тұлғаны қалыптастыру. Осыған орай, бүгінгі ұстаздардың алдында оқушыға білім, білік дағдыларын игертіп қана қоймай, қабылдауын, ойлауын, қиялын, сезімдерін яғни, жан-жақты озат, шығармашыл, өз бетімен жұмыс жасай білетін бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны дамыту міндеттері тұр. Бұл міндеттерді шешу үшін мектеп ұжымдарының, әр мұғалімнің күнделікті ізденіс арқылы барлық жаналықтар мен қайта құру өзгерістерге батыл жол ашарлық жаңа қарым-қатынасқа ену қажеттігі туындайды. Оқушы тұлғасы мен санасының қарқынды дамитын құнды, қайталанбайтын кезеңі- бастауыш саты. Сондықтан, бастауыш мектеп- оқушыны тұлға етіп қалыптастырудың алғащқы баспалдағы. Жоғарыда аталған міндеттерге байланысты бастауыш мектептің де оқыту мен тәрбие беру процесінде ізденістер артты. Бұл оқу-тәрбие процесіндегі өзгерістерден байқалады. Онда қазіргі білім беру бейімдейтін жаңа оқыту әдістері кеңінен қолданыс табуда. Бұл оқыту әдістер жалпы білім берудің стандартына сай әр оқушыны жеке тұлға ретінде дамыту шарттарын бағытқа ұстайды.Жеке тұлғаны дамытуға бағытталған сондай оқыту әдістерінің бірі- интерактивті оқыту әдістері. Интерактив сөзі ағылшынның «inter» өзара «act» әрекет ету-деген сөзінен шыққан. Интерактивті оқытудың басты мақсаты- білім алушылардың өз бетінше ой қорытып жауап таба білуге үйрету.Ұстаздар өз тәжірбиелерінде оқытудың әртүрлі формалары мен әдістерін пайдаланады: пассивті, активті және интерактивті. Пассивті әдістерді пайдаланғанда, басты орында мұғалім болады. Мұнда монологті қарым-қатынас орнайды. Мұғалім алдын ала құрылған жоспар бойынша керекті ақпаратпен таныстырып, тапсырманы бөліп береді. Оқушылар бір-бірімен ынтымақтастыққа болмайды. Оқушылар оқу әрекетінің обьектісі ғана болады. Оқытудың активті әдістерін пайдаланғанда, мәселені диалогтік қарым-қатынас орнатып талқылау әдісі жүзеге асады, бірақ, басты рөлде мұғалім қала береді.Үйреншікті әдіс-тәсілдер баланы қызықтырмайды. Сондықтан, қайткенде баланың ойына, сезіміне серпіліс өндіруді мақсат етіп қою керек. Сан алуан әрекет арқылы ақыл-ойды ұштау, жетілдіру жеке тұлғаның өзіндік идеясын, көзқарасын, сенімділігін, жауапкершілігін біртіндеп дамыту жолдарын іздестіру қажет. Осы мақсаттарды жүзеге асыруда ұстаздар оқыту үрдісінде интерактивті әдістерді пайдаланады. Интерактивті оқыту- таным белсенділігін ұйымдастырудың арнайы түрі, онда барлық оқушы таным процесіне тартылып өздері білетін және ойлағанын түсінуге және толғануға мүмкіндік алады. Интерактивті оқытуда сабақ өткізу кезеңінде мұғалім кеңесші серіктес рөлін атқарады.Ғылыми деректерге сүйенсек, К.К. Платонованың зерттеулері төмендегідей көрініс береді: есту арқылы- он, көру арқылы – отыз, қарапайым әрекет ету арқылы – тоқсан пайыз есте сақтау пәрменділігін көрсетеді. Интерактивті әдіс кезінде:-сабақ үстінде білім алушылар мен мұғалімдер арасында тығыз қарым- қатынас орнайды;-ондай қарым- қатынас білім алушылар әлдебір мәселені талқылап, соның шешімін табуға тырысқан кезде қалыптасады;- онда білім алушылардың жауабынан гөрі мәселенің шешімін табуға талпынғаны маңызды болады. Себебі, интерактивті әдістеме өзара қарым- қатынастың мол ауқымын қамтиды. Мұнда балалардың бұған дейін алған өмірлік тәжірбиелері білім берудің негізгі көзі болып табылады. Бұл әдісте оқушы мынадай қарым-қатынасқа түседі:1) мұғаліммен ( сұраққа жауап берген кезде);2) өзге балалармен ( қосақталып жұмыс істеген кезде);3) шағын топтармен ( топпен жұмыс істеген кезде);4 ) белгілі бер топпен, аудиториямен ( сауалнама алғанда);5) кейбір техника түрлерімен ( компьютермен интернетке шыққанда, т.б.).Интерактивті әдістің ерекшелігі – бала өзгелермен араласу барысында ашыла түседі, көбірек оқып, тәжірбие жинақтай білуі керек. Тәжірбие интеллектуалдық тәуелсіздіктің негізі болып табылады. Және барлық өркениетті азаматтың қажетті құралы десек те болады.Бастауыш сынып қолдануға тиімді интерактивті оқыту тәсілдері:
- Ой қозғау;
- Кластерлер; ойлан; жұптас, пікірлес; Т-кестесі;
- Оңай және қиын сұрақтар кестесі; болжау;
- Білемін, білгім келеді;
- Белгі қойып оқу; Жигсо; үш қадамды сұхбат; Венн көрсетуі; Пікірталас; рөлдік ойындар; топтық зерттеу; үлкен шеңбер; қос шеңбер, аквариум; эссе, галереяны шарлау.
- Өзіне деген сенімділікке тәрбиелейді;
- Шешендік өнері дағдылары қалыптасады;
- Тыңдай білуге үйретеді;
- Сыни ойлауға дағдыланады;
- Өз пікірінің айту құқығының бар екенін түсінеді;
- Пікірлердің сан алуан болатындығын жақсырақ түсінеді;
- Бірлесіп жұмыс жасай білуге үйретеді.
- әр оқушының жеке қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді;
- пәнге деген қызығушылықтарын арттыруға септігін тигізеді;
- сабақта оқушылардың белсенділігін көтеруге ықпал етеді;
- оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеуге көмектеседі;
- уақытты тиімді пайдалануға мүмкіндік береді;
- оқушыларды шығармашылыққа ізденіске тәрбиелеуге жағдай жасайды.
- тұлғаның еркіндігі мен құқықтары сақталуы керек;
- тұлғаның өзін көрсете алуына жағдай жасау керек;
- оған өзіндік даралығын көрсетуге мүмкіндік жасау керек;
- педагогикалық қолдау көрсету.
Зерттеу жұмысының мақсаты.
- әдебиеттік оқу сабақтарында интерактивті әдістерін пайдаланудың тиімділігін көрсету.
- интерактивті әдістер туралы ақпарат беру;
- бастауыш сынып сабақтарында интерактивті әдістерін пайдаланудың тиімділігін анықтау;
- әдебиеттік оқу сабақтарындағы интерактивті әдістердің түрлерімен танысу.
Қазіргі дидактикада әлеуметтік, педагогикалық-психологиялық оқыту әдістерінің екі түрлі тобы бар: дәстүрлі оқыту және белсенді (активті) оқыту әдістері. Бұлар ең алдымен, бір-бірінен алдына қоятын мақсаттарына қарай ажыратылады. [1].Интерактивті және дәстүрлі оқыту әдістері ретінде бөлу тек шартты түрде болуы қажет. Өйткені, дәстүрлі әдістер де оқыту үдерісінде белсенділікті қолдануы тиіс. Дегенмен, дәстүрлі әдістер ең алдымен, білімнің белгілі бір қорын жеткізу және практикалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұлар білім алушыларға үлгі ретінде дайын шешімдерді ұсынудан тұрады.Дәстүрлі әдіс арқылы оқытуда білім алушының мақсаты берілгенді жаттап алып, тексерген кезде соны қайталап беру. Бұл тапсырманы орындауда әрине, білім алушылар белсенді болуы керек. Бірақ, бұл белсенділік өзінің мазмұны мен бағытталуына қарай негізінен репродуктивті сипатта болады. Сондықтан, осы жағдай дәстүрлі әдіспен оқытуда есте сақтауға басым рөл беріп, шығармашылық ойлау дамуының басқарылуына жеткілікті назар аударылмауын анықтайды.Білім алушылардың дербес ойлауы мен тұтқиылдан, төтенше кәсіби тапсырмаларды маман ретінде шеше алу қабілетін дамытуға бағытталған оқыту түрін активті оқыту әдістері (латын тілінен aktivus - әрекетшіл, іскер) деп атайды. Активті оқытудың мақсаты – кәсіби тапсырмаларды шеше алуды білу, білік-дағдылар ғана емес, сонымен қатар, сараптау, ойлай білу, өз әрекетін бағдарлай алу іскерліктері болып табылады. Игерілетін білімдер «тек қор үшін» ғана емес, орындаушылық пен іс-әрекет мәдениетін ғана үйрету емес, жағдайлар мен тапсырмалар өзгеріп отыруына қарай, шығармашылық іс-әрекеттің мәдениетіне де үйрету ретінде алға шығады. Интерактивтік оқыту технологиясының негізгілеріне және кең тарағанына төмендегілер жатады:
- Жұптасып жұмыс жасау;
- Ротациялық (ауыспалы) үштік;
- Карусель;
- Шағын топтармен жұмыс;
- Рөлдік (іскерлік) ойын;
- Дискуссия;
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ