Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Шынығу» әдісіБелгілі қозғалыстарды орындау арқылы рефлексиялық баға беруді ұсынамыз. Келесі қозғалыстар ұсынылуы мүмкін:- Жүресінен отыру – өте төмен баға, келеңсіз көзқарас;- Аяғын тізесінебіршама бүгіпотыру, - жоғары емес баға, немқұрайлы көзқарас; - Әдеттегі тұрған бағыты, жымболып тұру – қанағаттанарлық баға, қалыпты көзқарас; - Қолын шынтағымен көтеру – жақсы баға, оң көзқарас; - Қолын жоғары көтеріп, алақанын соғып, аяқтың ұшымен тұру – өте жоғары баға, масаттанған көзқарас.
«Алғыс білдіремін» әдісіСабақтың соңында мұғалім әр оқушыға ынтымақтастық үшін рахмет айтқысы келетін балалардың бірін таңдауды және осы ынтымақтастық нақты неден байқалғанын түсіндіруді сұрайды. Таңдалатындар санынан мұғалімді алыптастаукерек. Педагогтің алғыс айту сөзі соңғы болады. Бұл реттеол қошеметтің ең төмен мөлшері тиген оқушыларды таңдап, оқиғаның осы қатысушысына да ризашылық сөздерін табуға тырысады.
Парталас көршіңе 1 пікір таңдаңыз:
Жарайсың!
Мен сабақтағы сенің жұмысыңа ризамын.
Сен жақсырақ жұмыс істей алар едің.
«Қосу-алу-қызықты» әдісіОсы жаттығуды уақыттың болуынабайланыстыауызша да, жазбаша да орындауға болады. Жазбашаорындау үшін үш бағаннан тұратын кестенітолтыру ұсынылады. «Қ» бағанына – «қосу» - сабақта ұнағанның барлығы жазылады, жағымды эмоция тудырған немесе оқушының пікірібойынша оған қандай да бір мақсатқа жету үшін пайдалы болған ақпарат және жұмыс нысандары. «А» бағанына – «алу» – сабақта ұнамағанның барлығы, жалықтырғыш көрінген, жақтырмаған, түсініксіз болған немесе оқушының пікірібойынша оған қажетсіз, пайдасызболып көрінген ақпарат жазылады. «Қыз» бағанына – «қызықты» – оқушылар сабақта солартуралыбілген барлық қызықты фактілерді, осы проблема бойынша тағы ненібілгісікелетінін, мұғалімге қоятын сұрақтарын жазады.
Қосу
Алу
Қызықты
«SMS»Оқушыларға қағаз ұялы телефондарға сабақтың қалай өткендігі туралы, ол қалай жемісті жұмыс істегені туралы бір-біріне қысқа хабарлама (SMS) жазу ұсынылады
«Менің есімімнің тарихы» әдісіА.Ж.Егізбаев бойыншаОқушыларды бір-бірімен таныстыру, олардың бойында құндылықтарды қалыптастыру, адамның туылған кезде есімін қоюға үлкен мән беруге бағыттау, тәрбиелік аспектісін дамыту.Оқушыларды бір-бірімен жақынырақ танысады, олардың бойында ұлттық құндылықтар қалыптасады, адамның
туылған кезде есімін қоюға үлкен мән беру керектігін түсінеді, зерттеушілік дағдыларын дамытады.1 күн бұрын өзінің есімінің тарихы, кім және қашан қандай жағадайда қойғаны туралы зерттеу тапсырма беріледі.Сабақта жеке-жеке сұралады. Сонда әрбір оқушы өзінің есімінің тарихы туралы айтып береді«Қар кесегі»Ұжымдасып өз ойларымен бөлісе алады. Нақтылыққа үйренеді.Оқушылардың айтылым, жазылым, тындалым дағдылары қалыптасады. Ынтымақтастық қарым-қатынас түзеді.Әрбір топ окушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтармен кезек-кезекалмасады.
«Заряд алу» (сергіту сәті )А.Ж.Егізбаев бойыншаОқушыны ұқыптылыққа, мұқияттылыққа, сезімталдыққа үйрету.Ресурс қажет етпейді. Оқушылар ынтымақтасады. Көңілдерін көтереді.Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз