«М.Төлебаев атындағы орта
мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің оқу саласы бойынша біртұтас педагогикалық
келелі мәселесі:
2017-2020 жж жүзеге асыру
жоспары
Мектептің біртұтас педагогикалық келелі
мәселесі:
Оқу-тәрбие үдерісіне сындарлы оқытудыенгізу арқылы
оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.Білім мазмұнын
жаңарту жағдайында әдістемелік қолдау көрсету арқылы мұғалімнің
кәсіби құзыреттілігін
арттыру
|
Диагностикалық 2017-2018
оқу жылы
Қиыншылықтарды анықтау, оқу
тәрбие жоспарын талдау
Қиыншылықтарды анықтау, оқу
тәрбие жоспарын талдау
қорытынды
М
Материалдарды
жинақтау
Ұжыммен тақырыпты
зерттеу:
әселені теориялық жағынан
зерттеу 2018-2019 оқу жылы
қорытынды
М
әселені практика жағынан зерттеу
2019-2020 оқу
жылы
қорытынды
М
қорытынды
әселені қорытындылау 2020-2021 оқу жылы
Әдістемелік жұмыстың
тақырыбы
Деңгейлік тапсырмалар беру
арқылы оқушыларға жаңартылған білім бойынша білім беру жүйесін
түсіндіріп, белсенді әдістер арқылы оқушылардың шығармашылық
мүмкіндігін арттыру және оқушыларды сауатты оқумен , жазуға үйрете
отырып, қарым-қатынас мәдениетін
қалыптастыру;
Аннотация
Мектеп қабырғасында
оқушылардың тәрбиесі мен білім деңгейін жоғарлатудың қайнар көзі
оқыту әдісін жетілдіру.
Тиімді әдісі оқушыларды
алғырлыққа, байқампаздыққа баулып, олардың ойлау қабілетінің
жетілуіне, ең маңыздысы- оқушылардың ақпараттық сауаттылығын,
дамытуға мүмкіндік туғызады.
Оқушылардың ой-өрісін,
ақпараттық сауаттылығын дамытып, танымдық құштарлығын арттыруға,
география пәні сабағында әр түрлі шығармашылық қабілеттерін
пайдалана білуді маңызы зор. Мұндағы басты мақсат: оқушылардың
ойлау қабілетін жан-жақты дамуын, есте сақтау, шығармашылық
қабілетін дамыту,заман ағымына бейімдеу, сауаттылығын дамытып,
оларды еңбектенуге, ізденуге, белсенділігін арттыруға жәрдем ету
болып табылады.
География пәні сабағы үстінде
оқушы ақпараттық сауаттылығы дамиды, дұрыс ойлау, компьютерлік
сауаттылығы дұрыс қалыптасады, шыдамдылыққа, төзімділікке, өз
бетінше шешім қабылдауға тәрбиеленеді, бір-бірімен қарым-қатынасы
жақсарады. Жаңа материалды меңгеріп, бекітуге, қорытындылауға
үйренеді. Оқушыларды белсенділікке шақырады, қиындықты жеңуге,
төзімділікке баулиды. Сабаққа деген ынта-ықыласые оятып,
белсенділігін оятып отырады.
Зерттеу тақырыбымның
болжамы:
Менің зерттеу жұмысым үш
жылға алынып отыр.
2017-2020 оқу жылдары
аралығы.
2016-2017 оқу
жылдары дайындық кезеңі. Бұл кезеңде
жаңартылған білім беру жүйесі бойынша деңгейлік тапсырмаларды
жинақтап, деңгейлік тапсырмалар арқылы тапсырмалар жинағын
жасау,жаңартылған білім беру жүйесіне толықтай
енуге дайындалу. Белсенді
әдістерді оқып үйрену.
2017-2018 оқу
жылдарында практикалық кезеңі. Мұнда
география пәні сабағында жаңартылған білім беру жүйесі бойынша
белсенді әдістерді біріктіріп сабақта
қолдану.
2018-2019 оқу
жылдарында қорытындылау кезеңі. Мақсаттар
мен міндеттердің орындалу барысын қорытындылау арқылы оқушылардың
білім сапасының өзгерісін бақылау.
Зерттеу
сыныбы:
5
сынып
КҮТІЛЕТІН
НӘТИЖЕ
Бұл жұмыс оқушылардың білім
деңгейін, өз бетімен ізденуге қабілетін көтеруге арналған.Оқушы
басынан бастап өз бетімен білім алуға және алған білімін іс жүзінде
қолдана білуге, шығармашылық қабілеті дамыған, оқушының жаңашыл
ойлау қабілеті мен ақпараттық сауаттылығы, компьютерлік сауаттылығы
жоғары оқушы шығуы қажет.
Жұмыстың жүргізілу
кезеңдері
№
|
Кезеңдер
|
Түрлері
|
Мерзімі
|
1
|
І
кезең
|
Дайындық
|
2017-2018 жж
|
2
|
ІІ
кезең
|
Практикалық
|
2018-2019 ж
|
3
|
ІІІ
кезең
|
Қорытынды
|
2019-2020
ж
|
Менің зерттеу жұмысым үш жылға
алынып отыр
2017-2020 жылдар
аралығы
2017-2018 оқу
жылдары дайындық
кезеңі.
Бұл кезеңде әр түрлі теориялық
материалдарды жинақтау оларды сабақта қолданудың әдіс-тәсілдерін
меңгеру.
2018-2019 оқу
жылдары практикалық
кезең.
Бұл кезеңде информатика
сабағында жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша белсенді
әдіс-тәсілдерді қолдану, тәжірибелер
жүргізу.
2019-2020 оқу
жылдары қорытынды
кезең.
Мақсаттар мен міндеттердің
орындалғандығын қорытындылау. (мониторинг, география сабағын
жүргізу гистограммаларын жүргізіп білім сапасын
бақылау)
Зерттеу
объектім:5
сынып
КҮТІЛЕТІН
НӘТИЖЕ
Бұл жұмыс оқушылардың білім
деңгейін, өз бетімен ізденуге қабілетін көтеруге арналған.Оқушы
басынан бастап өз бетімен білім алуға және алған білімін іс жүзінде
қолдана білуге, шығармашылық қабілеті дамыған, оқушының жаңашыл
ойлау қабілеті мен ақпараттық сауаттылығы, компьютерлік сауаттылығы
жоғары оқушы шығуы қажет.
І.Даярлық
кезең 2017-2018 оқу
жылы
№
|
Атқарылатын
жұмыстар
|
Мерзімі
|
Нәтиже
|
Зерттеу
әдісі
|
Жауапты
адам
|
Ескерту
|
1
|
География сабағында қолданатын
белсенді әдіс-тәсілдерді оқып
үйрену
|
Жыл
бойы
|
Тәжірибе
жинақтау
|
Жоспар
құру
|
Б.Н.Канагатов
|
|
2
|
Әдістемелік құралдар арқылы өз
білімін жетілдіру
|
Қыркүйек
Қазан
|
Озық тәжірибені тиімді
пайдалану
|
Оқу,
іздену,
жинақтау
|
Б.Н.Канагатов
|
|
3
|
Жаңартылған оқу
бағдарламасының ұтымдылығын оқу,үйрену,
жинақтау
|
Жыл
бойы
|
Тәжірибе жинақтау, тиімді
пайдалану
|
Оқу, іздену,
танысу
|
Б.Н.Канагатов
|
|
4
|
География сабағының әдістемесі
туралы, жазған еңбектермен, практикалық жұмыстың жинақтарымен
танысу
|
Жыл
бойы
|
Тәжірибе жинақтау, тиімді
пайдалану
|
Оқу, іздену,
танысу
|
Б.Н.Канагатов
|
|
5
|
Білім стандартының негізігі
талаптарымен танысу
|
Жыл
бойы
|
Тәжірибе жинақтау, тиімді
пайдалану
|
Оқу, іздену,
танысу
|
Б.Н.Канагатов
|
|
6
|
Жаңартылған білім беру жүйесі
туралы әдебиеттер, материалдар
жинақтау
|
Жыл
бойы
|
Тәжірибе жинақтау, тиімді
пайдалану
|
Оқу, іздену,
танысу
|
Б.Н.Канагатов
|
|
ІІ.Практикалық кезең
2018-2019 оқу жылы
№
|
Атқарылатын
жұмыстар
|
Мерзімі
|
Нәтиже
|
Зерттеу
әдісі
|
Жауапты
адам
|
Ескерту
|
1
|
Белсенді әдістерді сабақта
қолдану
|
Үнемі
|
Оқушылардың сөздік қорын
молайту
|
Іздену
пайдалану
|
Б.Н.Канагатов
|
|
2
|
Оқушылардың өз бетімен жұмыс
істеу қабілетін дамыту
|
Үнемі
|
Оқушылардың ойлау қабілетін
жоғарылату
|
Қолдану
пайдалану
|
Б.Н.Канагатов
|
|
3
|
Өз тәжірибемді ашық сабақтарда
көрсету, бөлісу
|
Кезінде
|
Оқушылардың қызығушылығын
арттыру
|
Пікірталас,ой
бөлісу
|
Б.Н.Канагатов
|
|
4
|
Жаңа әдістерді қолдана отырып,
пән апталығында ашық сабақ
беру
|
Кезінде
|
Оқушыларды тапқырлыққа,
ізденімпаздыққа жетелеу
|
Тапсырмаларды жинақтау,
қолдану
|
Б.Н.Канагатов
|
|
5
|
Жоспар бойынша құрылған
деңгейлік тапсырмаларды сабақ барысында
қолдану
|
Жыл
бойы
|
Өз ойын еркін жеткізе білуге
дағдаландыру
|
Қолдану,
пайдалану
|
Б.Н.Канагатов
|
|
6
|
Әр түрлі тақырыпта тест,
деңгейлік тапсырмалар құрастыру, оны сабақта ұтымды
пайдалану.
|
Жыл
бойы
|
Оқушылардың пәнге деген
қызығушылығы аратады, логикалық ойлауы
дамиды
|
Тапсырмаларды жинақтау,
пайдалану
|
Б.Н.Канагатов
|
|
ІІІ.Қорытынды
кезең 2019-2020 оқу
жылы
№
|
Атқарылатын
жұмыстар
|
Мерзімі
|
Нәтиже
|
Зерттеу
әдісі
|
Жауапты
адам
|
Ескерту
|
|
Деңгейлік тапсырмаларды
сабақта қолдану
|
Үнемі
|
Оқушылардың сөздік қорын
молайту
|
Іздену
пайдалану
|
Б.Н.Канагатов
|
|
|
Өз тәжірибемді ашық сабақтарда
көрсету, бөлісу.
|
Үнемі
|
Оқушылардың қызығушылығын
арттыру
|
Пікірталас ой
бөлісу
|
Б.Н.Канагатов
|
|
|
Пән апталығында, семинарларда
география сабағынан ашық сабақтар
өткізу
|
Кезінде
|
Оқушыларды
тапқырлыққа,ізденімпаздыққа
жетелеу
|
Тапсырмалар жинақтау
қолдану
|
Б.Н.Канагатов
|
|
|
Жоспар бойынша құрылған
деңгейлік тапсырмаларды сабақ барысында
қолдану
|
Үнемі
|
Өз ойын еркін жеткізе білуге
дағдыландыру
|
Қолдану
пайдалану
|
Б.Н.Канагатов
|
|
|
«Белсенді әдістерді,
деңгейлеп оқыту технологиясын» сабақта
пайдалану
(хабарлама)
|
Кезінде
|
Бірлестік
отырысында
|
|
Б.Н.Канагатов
|
|
|
Оқушылардың білім сапасына
талдау жасау
|
Жыл
бойы
|
Сараптау
|
Талдау
|
Б.Н.Канагатов
|
|