Материалдар / Агрессивті балалармен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыстар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Агрессивті балалармен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамның өзіндік агрессиялы күйлерін реттеп, бақылау жасау арқылы ол, көптеген жетістіктерге жетуі даусыз. Балаларға неғүрлым көбірек психологиялық көмек көрсетіп. ойындар ұйымдастыру арқылы, олардың сеніміне кіріп, кері әсерден жеңілдетуге көп мүмкіншілік жасауға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
3315
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Агрессивті балалармен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыстар

Соңғы жылдары мектеп жасына дейінгі және мектеп қабырғасындағы балаларда агрессивтілік мінез және әрекет бой көрсетіп келуде.

К.Лоренцтің тұжырымы бойынша: агрессияны жеңілдетіп, кейбір әрекеттерді бақылауға алуға болады дейді.

Адамның өзіндік агрессиялы күйлерін реттеп, бақылау жасау арқылы ол, көптеген жетістіктерге жетуі даусыз.

Балаларға неғүрлым көбірек психологиялық көмек көрсетіп. ойындар ұйымдастыру арқылы, олардың сеніміне кіріп, кері әсерден жеңілдетуге көп мүмкіншілік жасауға болады.

Ойындар мен психожаттығуларды балалармен бірлесе ойнай отырып, тек оның кері әсерден жеңілдеуіне көмектесіп қана қоймай, өзіне сенімділігін арттырып, танымдық сферасының дамуына көмектеседі, сондай ақ достык жылы қарым-қатынасты қалыптастырады.

Психокоррекциялық жұмыстарды жүргізу барысында, ата-аналарга және педагогтерге әрдәйім кеңес беріліп, бала бойында туындаған проблемалар бойынша оларды да. психокоррекциялык жұмыстарға катыстыру кажет. Бала тәрбиесіне қатысы бар ересектермен жеткілікті жұмыс жасағанда ғана біз өз еңбегіміздің нәтижесін көреміз.

Ұсынылып отырған әлеуметтік-эмоциялық күй-жағдайын дамытуға бағыттылған бағдарлама бойынша жүргізілетін психокор­рекциялык жұмыс жеткіншек және одан жоғары жастағы балалармен, олардың ата-аналарымен, педагогтермен жүргізуге қолайлы. Жеткіншек жастағы балалардың негізгі қажеттілігі қарым-катынас болып табылады, сондықтан да бұл бағдарлама осы жастағы балалар үшін өте тиімді.

Лонгитюдтің зерттеу нәтижесінің көрсеткіші бойынша агрессивтілікті білдіруге мүмкіндік берілсе, бала кезіндегі агрессия біртіндеп жеткіншек жас кезеңінде антиәлеуметтік әрекетке ауысуы мүмкін.

Ұсынылып отырған бағдарлама қатысушылардың іс-қимылдарындағы және дамуындағы ауытқуларын түзетуге, өзінің ішкі кедергілері мен күйзелуін оңалтуға көмектеседі, сондай-ақ оның алдын алуға мол септігін тигізеді.


Бағдарламаның мақсаты:

Бала дамуындагы әлеуметтік-эмоциялық күй-жағдайдың жағымсыз тенденцияларын түзету, оңалту болып табылады.


Бағдарламаның міндеттері:

- Баланың әр түрлі жағдайда өзін-өзі бақылап, ұстап, өзін дұрыс бағыттай білуге үйрету.

- «Жақсы сөз - жарым ырыс» мақаланың мағынасын калыптастыру.

- Өз бойындағы тұлғалык оң кұндылыктарын дамытуға үйрету.


















  1. сабақ

Мақсаты: Бір-біріне жылулық пен қайырымдылықты сыйлау; өзін жағымды қабылдай білу; ептілік, жылдамдықты, зейінділікті дамыту; тыныш сенімділік атмосферасын түзу.

Қажетті кұрал-жабдықтар: ұнтаспа, кассеталар.

І.жаттығу «Қатынас».

Нұскау: барлығы дөңгелене отырып, көзін жұмып, қолдарын ұстасып, өз сезіміне зейін қояды.

Жүргізуші баяу үнмен: өз сезімдеріңізге зейін қойып, өз қолдарыңыздың жылулығын сезініңіздер (1,5 минут тыныштық). Көзімізді ашып әрқайсымыз өз сезімімізбен бөлісеміз.

2.жаттығу «Өз атын қабылдауы».

Нұсқау: барлығы дөңгелене отырады. Жүргізуші әр қатысушы кезекпенен өз атын анық, ұзарта айтуын өтінеді. Атын айтқанда екпін түсетін әріпке көңіл бөлуін ұсынады. Екпін түскен әріпті атын ойша - иісімен, дәмімен және түсімен баламалап қабылдап айту қажет.

-Ой толғанысы-,

З.ойын «Адам, үй, жер сілкінді».

Нұсқау: дөңгелене тұрады. Жүргізушінің белгісі бойынша: «үй» дегенде - екі-екеуден екі қолын көтеріп, түйістіріп шатырға ұқсап тура қалады. «адам» дегенде, үшеуден турады, екеуі шатыр, біреуі сол шатырдың астына барып тура қалады. «жер сілкінді» дегенде, барлығы жан-жаққа қаша жөнеледі. Жалғыз қалған қатысушы жүргізушінің ролінде болады.

4.жаттығу «Өзендегі ағаш кесіндісі».

Нұсқау: қатысушылар бір-біріне қарап үзын екі қатарға тұрады - бұл жағалаулар. Қатысушылардың біреуі «ағаш кесіндісінің» ролінде болады. Ағаш кесіндісі көзін жұмып баяу қозғалады.

Ойынға қатысушылар (жағалаулар) қолдарымен нәзік жанасып ағаш кесіндісінің жылжуына көмектеседі. Ағаш кесіндісі соңына ағыспен ағып жеткеннен кейін, ол жағалауға айналады, ал келесі бастапқы ойыншы ағаш кесіндісі болады. Осылай ойын жалғаса береді.

5. Рефлексия - әрбір қатысушы өз сезімімен бөліседі.

  1. сабак


Кіші топтардағы пікір - сайыс

Мақсаты: «агрессия» жайында ақпаратты бекіту. Өткізу техникасы: қатысушылар 4кіші топқа бөлініп, спикерді, таймерді, төрайым немесе төрағаны таңдайды.

- төрайым немесе терағаның міндеті: топтың тақырыптың аясынан шықпауын «ми шабуылы» ұхтанымын сақтауын қадағалау, әрбір қатысушыны қолдау;

- спикер міндеті: топтың көтерген жауаптары мен ұсыныстарын анық, қысқа және нұсқа етіп жеткізу;

- таймер міндеті: пікір-сайысқа кеткен уакытты қадағалау. Жүргізуші топқа «ми шабуылы» түсінігінің және оның ұстанымдарының мағанасын түсіндіреді:

- (уақытты үнемдеу үшін дайын материал беруге болады)

- берілген сұрақтың жауабтарының бәрі жазылып, тиімділері сурет немесе схема түрінде көпшілікке жеткізеді;

- ешқандай жауап терістелмейді;

- жүргізуші толықтырып отырады.

Қажетті кұрал-жабдықтар: 4 жайма қағаз, фломастерлер.

Нұсқау: біздің пікір-сайыс клубына келуіңізбен.

Жұмыс істеу үшін 4 кіші топқа бөлінулеріңізді ұсынамын. Топқа құру кезінде келесі бөлу техникасын қолданамыз: таңертең, күн, кеш, түн.

Талқылауға арналған тапсырмалар:

1-ші топқа тапсырма: Агрессияның табиги шығу көздері.

2-ші топка тапсырма: Агрессиялы әрекеттің түрлері.

3-ші топқа тапсырма: Агрессивтіліктен жеңілдету жолдары, бағыттары.

4-ші топқа тапсырма: Агрессивтіліктің алдын алу.

Бір-біріңізді зейін салып тыңдағандарыңызға рахмет!



  1. сабак


Мақсаты: І.жағымды қарым-қатынас түзу;

2. ішкі кері әсерлерден жеңілдету, қиялын дамыту:

3. зейінін тұрақтау;

4. Мен бағасын көтеру (жақсы сөз жарым ырыс);

5. өзгеге сенімін арттыру.

Қажетті құрал-жабдықтар: үнтаспа, кассета, ақ қағаздар, турлі-түсті қалам немесе фломастер.


1.жаттығу «Күлкі».

Бір-бірімізге қарап әсемде, әдемі күлкімізді сыйлаймыз.


2.сурет «Шимайлар»

Нұсқау: жүргізуші өзімізге ұнайтын екі түсті таңдап алып, көзімізді жұмып, екі қолымызбен «каракуле» сызамыз. Сызып болғаннан кейін, сол бүйра сызықтардың ішінен бейне суреттер тауып, оны басқа түспен белгілеп анық етіп бөліп сызады.


З.ойын «Аралас салат».

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!