Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Агрессивті балалармен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыстар
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Агрессивті балалармен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыстар
Материал туралы қысқаша түсінік
Адамның өзіндік агрессиялы күйлерін реттеп, бақылау жасау арқылы ол, көптеген жетістіктерге жетуі даусыз.
Балаларға неғүрлым көбірек психологиялық көмек көрсетіп. ойындар ұйымдастыру арқылы, олардың сеніміне кіріп, кері әсерден жеңілдетуге көп мүмкіншілік жасауға болады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Агрессивті балалармен жүргізілетін
психокоррекциялық жұмыстар
Соңғы жылдары мектеп жасына
дейінгі және мектеп қабырғасындағы балаларда агрессивтілік мінез
және
әрекет бой көрсетіп
келуде.
К.Лоренцтің тұжырымы бойынша:
агрессияны жеңілдетіп, кейбірәрекеттерді бақылауға алуға
болады дейді.
Адамның өзіндік агрессиялы
күйлерін реттеп, бақылау жасау арқылы ол, көптеген жетістіктерге
жетуі даусыз.
Балаларға неғүрлым көбірек
психологиялық көмек көрсетіп. ойындарұйымдастыру арқылы, олардың
сеніміне кіріп, керіәсерден жеңілдетуге көп
мүмкіншілік жасауға болады.
Ойындар мен
психожаттығуларды балалармен бірлесе
ойнай отырып, тек оның
керіәсерден жеңілдеуіне көмектесіп
қана қоймай, өзіне сенімділігін арттырып, танымдық сферасының
дамуына көмектеседі, сондай ақ достык жылы қарым-қатынасты
қалыптастырады.
Психокоррекциялық жұмыстарды
жүргізу барысында, ата-аналарга және педагогтерге
әрдәйім кеңес
беріліп, бала бойында туындаған проблемалар
бойынша оларды да. психокоррекциялык
жұмыстарға катыстыру
кажет. Бала тәрбиесіне
қатысы бар ересектермен жеткілікті жұмыс
жасағанда ғана біз өз еңбегіміздің нәтижесін
көреміз.
Ұсынылып отырған
әлеуметтік-эмоциялық күй-жағдайын дамытуға бағыттылған бағдарлама
бойынша жүргізілетін психокоррекциялык
жұмыс жеткіншек
және одан жоғары жастағы
балалармен,олардың
ата-аналарымен,педагогтермен жүргізуге
қолайлы. Жеткіншекжастағыбалалардыңнегізгіқажеттілігіқарым-катынасболыптабылады,сондықтан да бұлбағдарлама осы жастағыбалаларүшінөтетиімді.
Лонгитюдтіңзерттеунәтижесініңкөрсеткіші бойынша агрессивтіліктібілдіругемүмкіндікберілсе,
бала кезіндегі агрессия біртіндепжеткіншекжаскезеңіндеантиәлеуметтікәрекеткеауысуымүмкін.
Ұсынылыпотырғанбағдарламақатысушылардыңіс-қимылдарындағыжәнедамуындағыауытқуларынтүзетуге,өзініңішкікедергілеріменкүйзелуіноңалтуғакөмектеседі,сондай-ақоныңалдыналуға мол септігінтигізеді.
Бағдарламаның
мақсаты:
Баладамуындагы
әлеуметтік-эмоциялық күй-жағдайдың жағымсыз тенденцияларын түзету,
оңалтуболып
табылады.
Нұскау:барлығы дөңгелене отырып,
көзін жұмып, қолдарын ұстасып, өз сезіміне зейін
қояды.
Жүргізуші баяу үнмен: өз
сезімдеріңізге зейін қойып, өз қолдарыңыздың жылулығын
сезініңіздер(1,5
минуттыныштық). Көзімізді ашып
әрқайсымыз өз сезімімізбен
бөлісеміз.
2.жаттығу «Өз атын
қабылдауы».
Нұсқау:барлығы дөңгелене отырады.
Жүргізуші әр қатысушы кезекпенен өз атын анық, ұзарта айтуын
өтінеді. Атын айтқанда екпін түсетін әріпке көңіл бөлуін ұсынады.
Екпін түскен әріпті атын ойша-иісімен, дәмімен және түсімен
баламалап қабылдап айту қажет.
-Ой толғанысы-,
З.ойын «Адам, үй, жер
сілкінді».
Нұсқау:дөңгелене тұрады. Жүргізушінің
белгісі бойынша: «үй» дегенде-екі-екеуден екі қолын көтеріп,
түйістіріп шатырға ұқсаптурақалады.«адам»дегенде, үшеуден турады, екеуі
шатыр, біреуі сол шатырдың астына барып тура қалады. «жер
сілкінді»дегенде,барлығы жан-жаққа қаша
жөнеледі. Жалғыз қалған қатысушы жүргізушінің ролінде
болады.
4.жаттығу «Өзендегі ағаш
кесіндісі».
Нұсқау:қатысушылар бір-біріне қарап
үзын екі қатарға тұрады-бұл жағалаулар. Қатысушылардың
біреуі «ағаш кесіндісінің» ролінде болады. Ағаш кесіндісі көзін
жұмып баяу қозғалады.
Ойынға қатысушылар
(жағалаулар) қолдарымен нәзік жанасып ағаш кесіндісінің жылжуына
көмектеседі. Ағаш кесіндісі соңына ағыспен ағып жеткеннен кейін, ол
жағалауға айналады, ал келесі бастапқы ойыншы ағаш
кесіндісіболады.Осылай ойын жалғаса
береді.
5.Рефлексия-әрбір қатысушы өз сезімімен
бөліседі.
сабак
Кіші топтардағы
пікір-сайыс
Мақсаты:«агрессия»жайында ақпаратты бекіту.
Өткізу техникасы: қатысушылар 4кіші топқа бөлініп, спикерді,
таймерді, төрайым немесе төрағаны
таңдайды.
-төрайым немесе терағаның
міндеті: топтың тақырыптың аясынан шықпауын «ми шабуылы» ұхтанымын
сақтауын қадағалау, әрбір қатысушыны
қолдау;
-спикерміндеті: топтың көтерген
жауаптары мен ұсыныстарын анық, қысқа және нұсқа етіп
жеткізу;
-таймерміндеті: пікір-сайысқа кеткен
уакытты қадағалау. Жүргізуші топқа«мишабуылы» түсінігінің және оның
ұстанымдарының мағанасын
түсіндіреді:
-(уақытты үнемдеу үшін
дайынматериалберуге
болады)
-берілген сұрақтың жауабтарының
бәрі жазылып, тиімділері суретнемесе
схематүрінде көпшілікке
жеткізеді;
-ешқандай жауап
терістелмейді;
-жүргізуші толықтырып
отырады.
Қажетті
кұрал-жабдықтар:4жайма қағаз,
фломастерлер.
Нұсқау:біздің пікір-сайыс клубына
келуіңізбен.
Жұмыс істеу
үшін4кіші топқа бөлінулеріңізді
ұсынамын. Топқа құру кезінде келесі бөлу техникасын қолданамыз:
таңертең, күн, кеш, түн.
Талқылауға арналған
тапсырмалар:
1-ші топқа тапсырма: Агрессияның табиги шығу
көздері.
Бір-біріңізді зейін салып
тыңдағандарыңызға рахмет!
сабак
Мақсаты:І.жағымды қарым-қатынас
түзу;
2.ішкі кері әсерлерден
жеңілдету, қиялын дамыту:
3.зейінін
тұрақтау;
4.Мен бағасын көтеру (жақсы сөз
жарым ырыс);
5.өзгеге сенімін
арттыру.
Қажетті
құрал-жабдықтар:үнтаспа,кассета,ақ қағаздар, турлі-түсті қалам
немесефломастер.
1.жаттығу
«Күлкі».
Бір-бірімізге қарап әсемде, әдемі күлкімізді
сыйлаймыз.
2.сурет «Шимайлар»
Нұсқау:жүргізуші өзімізге ұнайтын екі
түсті таңдап алып, көзімізді жұмып, екі
қолымызбен«каракуле»сызамыз. Сызып болғаннан
кейін, сол бүйра сызықтардың ішінен бейне суреттер тауып, оны басқа
түспен белгілеп анық етіп бөліп
сызады.
З.ойын «Аралас салат».
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады