Материалдар / Агротехнологияның дамуындағы ғылымның рөлі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Агротехнологияның дамуындағы ғылымның рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріме тәжірибе алмасу мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2019
4603
82 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Көркем еңбек

Қысқы мерзімді жоспар бөлімі:

Сәндік қолданбалы өнер

Мектеп: Абай атындағы республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп - интернат

Күні:

Мұғалімнің аты - жөні:

Алимханова Көркем Бақытқызы

Сынып: 8 а,ә,б,в

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Агротехнологияның дамуындағы ғылымның рөлі (өздігінен ізденіс зерттеулері)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.5.1- Ауылшаруашылық өндірісінің дамуындағы әдіс-тәсілдерді талқылау және бағалау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Ауылшаруашылығының дамуын білу.

Көптеген оқушылар: Тұрмыстық техника мен электр жабдықтарының эстетикалық, эргономикалық

және эксплуатациялық сапаларын салыстру мен бағалау, зерделеу.

Кейбір оқушылар: Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда өз бетінше

таңдаған ақпарат көздерін қолдану,көрсету.


Бағалау критерийлері

Агротехниканың, түрлерін тарихын және

мәдениетін біледі. Агротехниканың өнерін,

ауылшаруашылық түрлерінің

орындалу техникасын үйреніп,туындыларының

ерекшеліктерін айтады.

Тілдік мақсаттар


Дизайн /design/

Құндылықтарға баулу




"Мәңгілік ел" -

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

Пәнаралық байланыстар

Биология,сызу.


АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, ноутбук

Алдыңғы білім


Агротехнологияның түрлерін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық ахуал -1 минут

"Қара жорға" биі арқылы көңілін көтеріп, белсенділігін аттыру.


Топтасу - 1 минут

"Бағдаршам " әдісі



Алдыңғы білімді қайталау - 3 минут




Видео




Түрлі түсті қағаз

Қызыл

Сары

Жасыл





Тақта


Сабақтың ортасы






"Агротехнология ауылшаруашылық дамуын орындалу техникасы мен материалдарын зерделеу" атты тақырыпқа тапсырмалар беріледі.

Тапсырма - 20 минут
Агротехнологияның (постер немесе таныстырылым) арқылы көрсетіңіз.
Мысалы
:



Дескриптор

Білім алушы

- тұрмыстық заттың бірін атайды;

- шығу тарихын анықтайды;

- ерекшеліктерін анықтайды.

"Ауыз екібаға"әдісі

(топтар бірін - бірі бағалайды)

2 тапсырма: 10 минут

Бағалау критерийі

Білім алушы
Конструкциялық, табиғи, жасанды материалдар мен
әдістері негізінде таңдаған объекті жобасын жасайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
- қолданатын материалын анықтайды;

- топырақтың ерекшелігін анықтайды;

"Ыстық орындық" әдісі























суреттер

плакаттар

карандаштар

қайшы

маркер































Сурет

Сабақтың соңы

Рефлекция

Үйге тапсырма: 5 минут

Жұмысты аяқтау

Бағалау: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Кері байланыс:

"Көңілді паровоз"

Оқушылар сабақ бойында өзіне ұнаған, қызықтырған сәттерін жазып, тақтаға барып, қолындағы стикерді жабыстырады.


Смайликтер арқылы кері байланыс орнату (топтар бірін - бірі бағалайды)











"Көңілді паровоз"

Стикер

(түрлі түсті стикер)

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өзпікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралыда, оқу туралыда ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!