Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Агротехнологияның дамуындағы ғылымның рөлі
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пән: Көркем
еңбек
Қысқы мерзімді жоспар
бөлімі:
Сәндік қолданбалы
өнер
Мектеп:Абай атындағы республикалық
мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен
әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп -
интернат
Күні:
Мұғалімнің аты -
жөні:
Алимханова Көркем
Бақытқызы
Сынып:8
а,ә,б,в
Қатысқандарсаны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтақырыбы
Агротехнологияның дамуындағы
ғылымның рөлі (өздігінен ізденіс
зерттеулері)
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
8.2.5.1-
Ауылшаруашылық өндірісінің дамуындағы әдіс-тәсілдерді талқылау және
бағалау.
Сабақ
мақсаттары
Барлық
оқушылар: Ауылшаруашылығының дамуын
білу.
Көптеген
оқушылар:Тұрмыстық техника мен электр
жабдықтарының эстетикалық, эргономикалық
және эксплуатациялық сапаларын
салыстру мен бағалау, зерделеу.
Кейбір
оқушылар:Шығармашылық идеяларды дамыту
мен іске асыруда өз бетінше
таңдаған ақпарат көздерін
қолдану,көрсету.
Бағалау
критерийлері
Агротехниканың,
түрлерінтарихын
және
мәдениетін
біледі.Агротехниканың
өнерін,
ауылшаруашылық
түрлерінің
орындалу техникасын
үйреніп,туындыларының
ерекшеліктерін
айтады.
Тілдікмақсаттар
Дизайн/design/
Құндылықтарға
баулу
"Мәңгілік ел"
-
Тарихтың, мәдениет пен тілдің
біртұтастығы.
Пәнаралықбайланыстар
Биология,сызу.
АКТ
қолданудағдылары
Интербелсенді тақта,
ноутбук
Алдыңғы
білім
Агротехнологияның түрлерін
біледі.
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
Ресурстар
Сабақтыңбасы
Психологиялық
ахуал-1
минут
"Қара жорға" биі арқылы
көңілін көтеріп, белсенділігін
аттыру.
Топтасу - 1
минут
"Бағдаршам "
әдісі
Алдыңғы білімді
қайталау - 3 минут
Видео
Түрлі түсті
қағаз
Қызыл
Сары
Жасыл
Тақта
Сабақтыңортасы
"Агротехнология ауылшаруашылық
дамуын орындалу техникасы мен материалдарын зерделеу" атты
тақырыпқа тапсырмалар беріледі.
Тапсырма - 20
минут
Агротехнологияның (постер немесе таныстырылым) арқылы
көрсетіңіз.
Мысалы:
Дескриптор
Білім
алушы
- тұрмыстық заттың бірін
атайды;
- шығу тарихын
анықтайды;
- ерекшеліктерін
анықтайды.
"Ауыз
екібаға"әдісі
(топтар бірін - бірі
бағалайды)
2 тапсырма: 10
минут
Бағалау
критерийі
Білім
алушы •Конструкциялық,
табиғи, жасанды материалдар мен
әдістері негізінде таңдаған объекті жобасын
жасайды Ойлау
дағдыларыныңдеңгейі Қолдану -қолданатын материалын
анықтайды;
Оқушылар сабақ бойында
өзіне ұнаған, қызықтырған сәттерін жазып, тақтаға барып, қолындағы
стикерді жабыстырады.
Смайликтер арқылы кері
байланыс орнату (топтар бірін - бірі
бағалайды)
"Көңілді
паровоз"
Стикер
(түрлі түсті
стикер)
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
рефлексия
Сабақ /оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары тиімді болдыма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы
өзпікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол
жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралыда, оқу туралыда
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген
оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі
сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз