Материалдар / ағылшын тілі сабағында қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ағылшын тілі сабағында қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
ағылшын тілі пәні мұғалімдері үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
3982
16 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

А. С. Макаренко атындағы жалпы орта мектебі

коммуналдық мемлекеттік мекемесі











ТАҚЫРЫБЫ: Ағылшын тілі сабағында қалыптастырушы

бағалаудың түрлерін қолданудың тиімділігі







Пәні: Ағылшын тілі



Мұғалім: Г. Бесинбаева



2016-2017 оқу жылы











Жоспар

  1. Кіріспе

  2. Негізігі бөлім

    1. Ағылшын тілі сабағында қалыптастырушы бағалауды

қолданудың тиімділігі


3)Қорытынды

4)Пайдаланылған әдебиеттер





































Кіріспе

Бүгінгі білім беру жүйесінің ерекшелігі- білім алушының қандай да бір іс-әрекетке құзіреттілігін дамыту болып табылады. Ұлы педагог Ы.Алтынсарин «Оқытушы бағаланғанда олардың іске қатысы жоқ сөздеріне қарап емес, олардың егістерінің бетіне шыққан жемістеріне қарай бағалау керек» деп айтқандай, оқу жетістігін нақты бағалау мәселесі-білім беру жүйесіндегі өзекті мәселелердің бірі.

Оқушыны критериалды бағалауды негізі қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау барлық тоқсанда күнделікті сабақ беру барысында жүйелі жүргізіледі және сабақтың бөлінбейтін бөлігі болып табылады.

Қалыптастырушы бағалау үнемі жүргізіліп отырады, балл мен баға қойылмайды. Мұғалім мен оқушы арасында кері байланыс әрекеті арқылы оқыту үдерісін уақытында түзетіп отыруға, оның өлшемін анықтауға, сабақты әрі қарай жоспарлауға ықпал етеді. Қалыптастырушы бағалау -мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің және басқа қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қаматамасыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы.


Қалыптастырушы бағалау:

  • Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды

  • Негізі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді

  • Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді.


Қалыптастырушы бағалау –сапалы оқытудың негізі құралы. Оқыту үдерісін басқарудың негізгі кілті бағалауда деп айтуға болады. Көптеген жылдар бойы оқушы жетістігі басқа оқушымен салыстырмалы түрде бағаланып келді. « Бағалау» термині «жақын отыру» латын тіліндегі мағынада. Бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтьып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы болып табылады.

Өз кезегінде, білім беру сапасын жоғарылату оқушылар жетістігін бағалаудың нақты критерийлерін жасауды талап етеді. Бағалаудағы ерекше амал критерий арқылы бағалау болып табылады.





Негізігі бөлім

2.1 Ағылшын тілі сабағында қалыптастырушы бағалаудың түрлерін

қолданудың тиімділігі

Оқыту үшін бағалаудың негізгі идеясының бірі – оқушылар мен мұғалімдерде жұмыстың белгілі бір бөлігінде оқытудағы мақсаттың ортақ түсінігі болуы тиіс. Сонда ғана біз өзіміз қол жеткізген деңгейді бағалай аламыз. Мұғалім тапсырманы орындаудағы жетістіктің , жартылай жетістік немесе жетістікке жетудегі кемшіліктің неден құралатынын анық түрде жеткізсе ғана, оқушылар өздерінің күшті жақтарын және оны жетілдірудің салалары қандай екенін бағалай алады.

Бұрын оқытуда оқушылар тек қана тыңдаушы, орындаушы болып келсе, ал қазіргі оқушы өздігінен білім іздейтін жеке тұлға екендігіне ерекше мән беруіміз керек. Критериалды бағалау жүйесі бұрынғы бұрынғы бағалауға қарағанда қалыптастыршы және жиынтық бағалаумен ерекшеленеді. Қалыптастырушы бағалау оқытуды әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған.

ҚDrawObject3 DrawObject2 DrawObject1 Б КЕСТЕСІ



DrawObject4 DrawObject5



DrawObject7 DrawObject6

DrawObject8





МҰҒАЛІМ НАЗАРЫНА:

  • Сыныптарды және өзін өзі бағалау үшін мүмкіндіктерді ойластырыңыз

  • Нәтижелерді оқу мақсаттарымен байланыстырыңыз

  • Нақты табыс критерийлерін ұсыныңыз

  • Балаларды бағалау бойынша жұмыс барысында тиісті тілді дамыта үйретіңіз

  • Өзін-өзі талдау барысында балаларға бағыт беріңіз

Мен өз сабақтарымда критериалды бағалауды жиі қолданымын, яғни сабақтың басында оқушылар нені білуі тиіс, не нәрсеге қол жеткізу керек деген мақсатпен сабақтың критерийін тақтаға жазып көрсетемін немесе әр қағазға жазылған күйде құрылған критерийлерді таратамын.

Яғни, қалыптастырушы бағалау-

(күнделікті)


  • Оқушының күнделікті білім сапасын

  • Күнделікті жұмыс жасау

  • Білім алудағы олқылықтары күнделікті түзеу

  • Қорытынды бағалауда есепке алынбауы яғни, біз «5» балдық бағалау жүйесінің жақсы қасиеттерін сақтай аламыз.

«Білім саласына қызмет еткеннің бәрі Қазақстанның болашағына қызмет етеді» -деп президентіміз айтқандай мұғалімге осы бағалау жүйесі оқушы білімі үшін үлкен үлес қосады деп сенемін.


Қалыптастырушы бағалаудың түрлері:

  • Үй тапсырмасын тексеру

  • Ауызша сұрау

  • Өзін-өзі бағалау

  • Топпен жұмыс

  • Жұппен жұмыс

  • Жеке жұмыс

  • Әр типтегі не көрнекілік түрдегі сұрақтар мен тапсырмалар

Қалыптастырушы бағалаудың оқушы бойына білім нәрін беруде тигізер көмегі мол екенін айта келе 1 сыныпқа арналған сабақ жоспарын ұсынғалы отырмын



Long term plan module:

Module 5 My Food

School: А. С . Макаренко

Date:

Teacher’s name:Г. Бесинбаева

Class: 1

Number of present:

Absent:-

Learning objective(s) that this lesson is contributing to:

1.L3 recognize with support common names and names of places; recognize the spoken form of a limited range of everyday words

1.S3 pronounce familiar words and expressions intelligibly

1.S5 use words in short exchanges

1.UE9 action verbs and present simple forms I like/I don’t like

Lesson objectives:

All learners will be able to:

point to the picture and say what you like and don’t like.

Most learners will be able to:

say what he/she doesn’t like

Some learners will be able to:

demonstrate food and drink items appropriately to the class

Language objectives:

Learners can:

By the end of the lesson learners will be able to

- says what he/ she likes;

- says what he/she doesn’t like.

Key words and phrases: Food and drink items: milk, cheese, bananas, juice, eggs, chicken, like, don’t like, yum, yuk I’ve got some milk for you. I like milk. Yum! I don’t like milk. Yuk!

Useful classroom language for dialogue/writing: oral

Discussion points:

Can you say why we eat food?


Writing prompts:

Assessment for Teaching

Criteria based assessment

Assessment criteria: Demonstrating food and drink items appropriately to the class

Descriptor: A learner

says what he/ she likes;

says what he/she doesn’t like

Self-assessment: Traffic lights

How to overcome barriers in learning English

Use cartoon

-Use feedback

-Scaffold learners if necessary

-Ask more questions

Previous learning

Checkpoint 4

Plan

Planned timing


Planned activities (replace the notes below with your planned activities)


Resources

Start (Beginning of the lesson)

Greeting: Teacher greets learners; learners respond to greeting and take their places. Dividing into subgroups: Teacher divides learners into subgroups using colorful circles, squares, triangles and rectangular figures. Warming up: “Telephone game” Teacher whispers a sentence to the first learner in a line. Learners must then repeat the sentence to the next learner in line and on down the line. The last learner in line will say out loud the sentence as he/she heard it. The first learner in line will either agree or disagree with the sentence.

How do you think what theme we have for today? Teacher asks the learners to identify today’s theme using interactive slides. Teacher introduces lesson objectives to the learners.




Interactive

board

Middle (of the lesson)



D) Teacher pre-teaches the words milk, cheese, bananas, juice, eggs, chicken, using flashcards, simple mimes and gestures.

W) Teacher elicits from learners first sound of the following words by showing visuals with first sound letter missing [m]ilk [c]hicken [b]anana.

Task

Point to the picture and say what you like and don’t like.

Example: I like juice but I don’t like tea.


Talk with your friend about your likes and dislikes.

Sing “I like milk ” song

Listen and read : I have got some milk for you.

Positive I like milk. Yum!

Negative I don’t like milk. Yuk!

Talk with your friend about your likes and dislikes.

W) Is it a drawing game? The teacher begins to draw on the board. He/She may draw a line, circle, (an orange, an egg) etc., but only part of the drawing. Then the learners guess, “Is it a ….?” After a few guesses the teacher or the learner draws another small part of the drawing and learners guess again. The process continues until the learners guess correctly

Task

Look at the pictures. Say what you like and don’t like.

Example: It is an apple. It’s red. I like milk. I don’t like eggs.

Song: Come on everybody!, CD, DVD players, picture dictionaries, a worksheet with an empty room outline , room object flashcards, notebook, CD, Student’s book1, Activity Book 1


End (of the lesson)

Reflection Self-assessment: Traffic lights

Ask students to look at lesson objectives they set at the beginning of the lesson and think and say what they did well in the lesson and what needs improvement.

Traffic lights cards

Additional information:

Differentiation - how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners?

Assessment - how are you planning to check learners’ learning?

Cross – curricular links health and safety check ICT links

Values links




Reflection

Were the lesson objectives / learning objectives realistic?

What did the learners learn today?

What was the learning atmosphere like?

Did my planned differentiation work well?

Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why?

Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the books on the left about your lesson.








Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)?

1.

2.

What two things would have improved the lessons (consider both teachings and learning)?

1

2

What have learned from his lesson about this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson?





Сонымен бірге, біршама бағалауға берілген тапсырмаларды назарларыңызға ұсынғалы отырмын. (1 сынып)

Grade: 1

Name: ______________

L.O: 1. L2





Grade: 1

Name: ______________

L.O: 1. S3

Grade: 1

Name: ______________

L.O: 1.UE4

In On Under











Қорытынды

Қорыта келе, қалыптастырушы бағалау жүйесі ағылшын тілі сабағы үшін өте тиімді. Мұғалім бұл бағалау әрекеті арқылы пәнді меңгерудің нақты мақсатына жете алады. Оқушының өткен тақырыптарды біртұтас, үйлесімді сурет ретінде, нәтижені бақылаудың сәйкес тәсілдерін өзі анықтай білуіне, жоғары деңгейге жетуге ынталануына ықпал ете алады. Қалыптастырушы бағалаудың ерекшеліктері- оқушының күнделікті білім сапасы, білім алудағы олқылықтарды күнделікті түзеу, оқушының қиындық тудыратын сұрақтарын анықтау және оны жою, оқушының бағалаудан алған жағымсыз әсерлерінің азаюы, психологиялық жайлы ортаның болуы бағалаудың әділдігі, анықтылығы және ашықтығы, өзін-өзі бағалау дағдылары.

Теодор Сайзердің «Баға беру және есепке алу – керемет мақсаттар.білім алу үдерісіне кедергі тигізбейтін және біздің жан салып жасап жатқан ісімізге пайдалы да әділ баға беретін жүйе....» дегендей, қалыптастырушы баға дұрыс ұйымдастырылған жағдайда мұғалімге олардың іс-әрекеттеріне байланысты ұсыныс, түсінік тағы сол сияқты мәліметтер бере отырып, жүйелі түрде кері байланысты қамтамасыз етеді. Кері байланыстың әсерінен мұғалімдер өздерінің оқу үдерісін ұйымдастыруға белсенді түрде қатысады. Ол үшін мұғалім оқушылардың оқу нәтижелерінің өзгеруіне байланысты оқыту және оқудың жаңа әдіс-тәсілдерін, техникасын өзгертіп отыру қажет. Мұндай бағалау жаппай тәжірибеде мұғалімнің қалыптаструшы бағалаудың теориялық негіздерін және оны ұйымдастырудың алгоритімін меңгерген кезде ғана жүзеге асады.















Пайдаланылған әдебиеттер

  1. Нұсқаулық

  2. . Бастауыш мектебі №7-8 2008

  3. Мектептегі  шет тілі  №1.2016

  4. Бастауыш мектебі №1 2015

  5. Психология  астана 2006



































А. С. Макаренко атындағы жалпы орта мектебі, коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Бесінбаева Гүлзаттың «Ағылшын тілі сабағында қалыптастырушы бағалаудың түрлерін қолданудың тиімділігі» атты баяндамасына


РЕЦЕНЗИЯ


Бесінбаева Гулзат Жұматқызы ағылшын тілі пәні мұғалімі. Осы аталған баяндамамен жұмыс жүргізуі қазіргі Қазақстандағы үштұғырлы тіл саясаты – бұл елімізді, оның әлеуетін одан әрі нығайтуға бағытталған тұтас тұжырымдамаға септігі тиері сөзсіз. Жас ұрпақтың жанаша ойлауына, дүниетанымының қалыптасуына, білік негіздерің меңгеруіне ықпал ететін жаңаша білім мазмұнын құру, ағылшын тілін үйретудің нәтижелігі пәннің оқылуы сапасына тікелей байланысты деп ойлаймын. Сондықтан бұл баяндама оқытудың жаңа мазмұны, жаңа технологиялар, инновациялық үрдіс, қазіргі педагогикалық жаңалықтар оқушы өзін-өзі дамыта, жетілдіре бақылай алатын дағды қалыптастыру міндетін алдына қойған деп есептеймін. Қалыптастырушы бағалау түрін пайдалана отырып мұғалім оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын, зейінін арттыру мақсатында әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолданады. Атап айтқанда, мұғалім қалыптастырушы бағалау жүйесін іске асыра отырып, әртүрлі заттарды қолдану арқылы сұрақтар қойып, затты көрсетіп, түрлі тапсырмалар орындата алады.

Түрлі бала қызығушылығын арттыратын тапсырмалар түрлерімен сабақты қызықты өткізуге тырысуы қажет деп ойлайды. Сондықтан бұл баяндама өз нәтижесін көрсете алады деп есептеймін.





Бірлестік жетекшісі: Н. Мухамадаминова















Grade: 1

Name: ______________

L.O: 1.L4

1

2

3

4



Grade: 1

Name: ______________

L.O: 1.L1



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!