Материалдар / Ағылшын тілін қазақ тіліне кіріктіре оқытудағы пайдаланылатын әдіс-тәсілдер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ағылшын тілін қазақ тіліне кіріктіре оқытудағы пайдаланылатын әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілін қазақ тіліне кіріктіре оқытудағы пайдаланылатын әдіс-тәсілдер.Курсовой
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
31
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК

Шығыс Қазақстан облыстық білім басқармасы

КГКП «Педагогический колледж имени М.О.Ауэзова»

Управление образования Восточно-Казахстанской области

Положение

СМК ПП-5.3-91-01

Курстық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау туралы Ереже /

Положение о защите курсовой работы ( проекта)

Издание /басылым

1/2021

Стр/бет.

0 из 22








Ағылшын тілі сабақтарында модульдік оқыту технологиясын пайдаланудың әдістері






Орындаған: Мамырбекова Ақерке

Тобы:ШТ-21-11

Мамандығы: 0111000 «Негізгі орта білім» Біліктілігі: 0111083 «Шет тілі пәнінің мұғалімі» Ғылыми жетекшісі: Сакенова Аяулым Тілеуқабыловна



















Семей 2024


МАЗМҰНЫ


Кіріспе ............................................................................................................


І – тарау. БІЛІМ БЕРУДЕ МОДУЛЬДІК ТЕХНАЛОГИЯНЫ ПАЙДАЛАНУ


    1. Модульдік оқыту техналогиясы және оның мақсаты

    2. Модульдік оқыту техналогиясының тарихы.Педагогикалық технология

ретінде дамуы

    1. Модульдік оқыту баланы дамыта оқыту құралы


ІІ – тарау. МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ТЕХНАЛОГИЯСЫНЫҢ ЖҮЙЕЛІЛІГІ


    1. Модульдік оқытудың стильдерімен тәсілдері

    2. Ағылшын тілін оқытудағы жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану


ІІІ – тарау. Іс – тәжірибе бөлімі...............................................................

Қорытынды..................................................................................................

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі..........................................................


Кіріспе

Қазіргі танда Қазақстанда білім берудің өзіндік ұлттық үлгісі қалыптасқан. Бұл жүйе білім парадигмасының өзгеруімен әркез қатар жүреді. Я.Ф.Коменскийдің, И.Гербарттың дәстүрлі обьект-субьектілі педагогикасының орнын басқасы басты, ол балаға оқу қызметінің субьекттісі ретінде және өзін-өзі өзектіліндіруге, өзін танытуға және өзін –өзі жүзеге асыруға ұмтылатын дамушы тұлға ретінде бағытталған. Мұндай жағдайда педагогикалық процестің маңызды құрамы оқу ісіндегі субьектілер – оқытушы мен оқушының тұлғалықбағытталған өзара әрекеті болып табылады. Жаңа білім парадигмасы бірінші орынға баланың білімін, білігі мен дағдысын емес оның тұлғасын, білім алу арқылы дамуын қойып отыр. Қазіргі танда білім саласында баланың тұлғалық дамуына бағытталған жаңа оқыту технологиялары қарқынды түрде дамыған. Педагогикалық технологиялар – білімнің басымды мақсаттарымен біріктірілген пәндер мен әдістемелерін, оқу- тәрбие процесін ұйымдастырудың өзара ортақ тұжырымдамамен байланысқан міндеттерінің, мазмұнының,формалары мен ідістерінің күрделі және де ашық жүйелері, мұнда әр позиция басқаларына әсер етіп, ақыр аяғында оқушының дамуына жағымды жағдайлар жиынтығын құрайды.

Зерттеу өзектілігі: Жаңа материалды оқу кезінде оқушылардың өзіндік жұмысының көлемін ұлғайту,оқудың жеке қарқының анықтау және міндеті өз бетінше білім алуында. Модульдік оқытуды енгізу арқылы оқыту сапасын айтарлықтай арттыра отырып және оқыту мүмкіндіктерін кеңейтеді.

Модульдік оқыту технологиясы оқушылардың жаңа материалды меңгеру деңгейін анықтауға және білімдегі олқылықтарды жылдам анықтауға мүмкіндік береді.Модульдік оқытудың мәні негізінен оқушылардың өздеріне ұсынылатын іс-әрекетінің мақсатты бағдарламасы,ақпараттық және әдістемелік алға қойылған дидактикалық мақсаттарға жету үшін әдістемелік нұсқауды қамтитын жеке оқу жоспарымен неғұрлым дербес немесе толық өз бетінше жұмыс жасай білуінде

Зерттеу мақсаты: Оқу материалдарын оқудың жеке тісілдерін ескере отырып,оқушылардың дербестігін дамытуға, өз бетінше білім алу дағдыларын және жұмыс істеу қабілетін қалыптастыруға ықпал ету.

Әртүрлі нәтижелерге бағытталған арнайы бағдарламаларды құру негізінде оқыту үдерісінің деңгейі мен сапасын кезең – кезеңімен арттыру.

Модульдік оқыту оқытудың вариативтілік, оқу үрдісін оқушының жеке мүмкіндіктері мен қажеьттіліктеріне бейімдеуді қамтамасыз етеді.



Зерттеу міндеті:Модульдік оқыту оқу мазмұны мен технологияны біріктіріп тұрған мақсатты функцияналды байланыстырушы.

Модульдік оқытудың міндеттері:

Жеке тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыру Танымдық үрдісін дамыту

Танымдылық қабілеттерін дамыту Сөздік қорын дамыту

Өзара көмек және бірге бастан өткізу


Оқу себептілігінің өзгеруі

Модульдік оқыту технологиясы ұстаздың интеллектуалдық, кәсіптік адамгершілік, рухани келбетінің қалыптасуына әсерін береді және өзін-өзі дамытып,оқу тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыра білуге көмек көрсетеді.

Зерттеу обьектісі: мектептін білім беру үрдісі

Зерттеу пәні: модульдік оқыту технологиясы арқылы білім,білік дағдыларын дамыту.

Зерттеу болжамы: мектепте модульдік оқыту тиімді пайдаланылса, оқушылардың білімдері жаңа сапалық нәтижеге жетеді себебі жаңа модульдік оқыту техналогиясын қолдану жеке тұлғаның танымдық қабілеттерін жіне де танымдық процестерін дамуына ықпал етеді.

Зерттеу әдістері: зерттеу әдістері бойынша педагогикалық, психологиялық, философиялық,сұрақ-сауалнамалар,тәжірибелік-эксперименттік жұыстар жүргізу,оның нәтижесін бағалау,өндеу,қорыту.

Зерттеу базасы: Абай облысы,Үржар ауданы,Қаратал ауылы «Жүнісов Бауыржан» атындағы орта мектеп – бақшасы КММ.

Зерттеу жұмысының құрылымы: кіріспе,II – үлкен тараудан,іс-тәжірибе бөлімі,қорытынды мен пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады.

I -Білім беруде модульдік технологияны пайдалану

Модульдік оқыту технологиясы - білім мазмұны, білімді игеру қарқыны, өз бетінше жұмыс істейді алу мүмкіндігі, оқытудың әдістері мен тәсілдері бойынша оқытудың дербестігін қамтамасыз етеді. Ал “модуль” дегеніміз- іс әрекеттің мақсатты бағдарламасы белгіленген деңгейіне жету мақсатында сұрыпталған дидактикалық өңделген білім, білік, дағдының белгілі

мазмұнының бірлігі және оның әдістемелік нұсқауы немесе аяқталған оқу ақпараты болып табылатын модульдік бағдарламаның негізгі құралы.

Басқаша айтқанда, адамның өзіндік дамуының шамасы. Жалпы “модуль сөзі” оқытудың мазмұны мен технологиясын білдіреді. Модуль мазмұны өзіндік мағына беретін оқу материалының көлемі ретінде ұсынылады. Модульдік

оқыту мазмұны мен технологияны біріктіріп тұрған мақсатты функцияналды байланыстырушы. Оқу модулі негізінен үш құрылымды бөліктен тұрады.

Кіріспе, сөйлесу бөлімі және қорытынды бөлімнен тұрады. Әр оқу модулінде сағат саны әртүрлі болады. Бұл оқу бағдарламасы бойынша сол тақырыпқа, тақырыптар тобына немесе тарауға бөлінген сағат санында байланысты.

Зерттеулер нәтижесі 7-12 сағаттан тұратын оқу модулінің неғұрлым тиімді екенін көрсетеді. Оқу модулінің өзгешелік жалпы сағат санына қарамастан, кіріспе және қорытынды бөлімдерге 1-2 сағаттан беріледі. Барлық қалған уақыт сөйлесу бөлімінің меншігінде болады . Кіріспе бөлімінде мұғалім

оқушыларды оқу модулінің жалпы құрылымымен және оның мақсаттары, міндеттерімен таныстырады. Содан соң мұғалім осы оқу модулінің барлық уақытында есептелген оқу материалын қысқаша сызба,кесте және сондай-ақ белгілі үлгілерге сүйене отырып түсіндіреді.

Оқушылардың оқу материалын қайта жаңғырту деңгейін, қарапайым білік пен дағдыларды және білімін іс жүзінде бірнеше рет қайта қолдану сөйлесу бөлігі бөлімі сабақтарында жүзеге асырылады .

Сөйлесу бөлімінде танымдық процесс сыныпты 2-6 адамнан шағын топтарға бөлу арқылы негізінен оқушылардың өзара әрекет етуіне құрылған .

Оқушылар қандайда бір деңгейдегі тапсырмаларды өздері таңдайды . Тапсырмаларды қарапайымнан күрделіге қарай кезең- кезеңімен орындау міндетті емес . Оқу модулінің сөйлесу бөлімінің тағы бір ерекшелігі бар. Зерттеу көрсеткендей оқытудың белсенді және ойын формаларын кеңінен қолдану оқушылардың оқу материалына бірнеше рет 13- тен 24 – ке дейін қайта оралып, жұмыс істеуіне мүмкіндік береді.

Оқу бөлімінің қорытынды бөлімі бақылау . Егер сөйлеу бөлімінің барлық сабақтарында оқушылардың бір- біріне көмегі түрлі ғылыми көздердің

пайдалануы құпталынып келсе ол қорытынды бөлімінде оқушы өзінің

сөйлесу бөлімінде алған білімін білігімен дағдыларын ешкімнің көрсетті тиіс.

Оқушы білімін бақылаудың формалары ретінде тестілік тапсырмалар

бақылау жұмыстары, сынақ , зертханалық жұмыстар немесе эксперименттік есептер оқу пәнінің ерекшелігіне орай, оқу модулінің қорытынды бөлімінде беріледі. Модульдік оқыту технологиясының жеке тұлғаның өзін дамытуға

,шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға қажетті іскерлік тері мен дағдыларын қалыптастыратын бірден бір технология болып табылады .

Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі:

  1. қысқаша сызбалар арқылы түсіндірілуі

  2. оқушылардың әрбір сабақта іс-әрекеттерін бағалау үшін диалогтық қарым- қатынас негізінде танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру

  3. барлық тақырыптар бойынша тест, сынақ жүргізу Оқушыларға:

    1. Өз ойларын толық жеткізе алмауы

    2. Материалды мұғалімнің жеңіледі түсіндіруге қалауы

    3. Нақты фактілерге мән бермеуі

    4. Білімді жинақтауға мән бермеуі

С.И.Ожеговтың пайымдауынша «Модульдегеніміз- белгілі бір тақырып

ішіндегі бөліктердің өзара топтастырылған жүйесі. Ал « технология» гректің

«шеберлік» деген сөзі. Яғни, модуль- тұтас жүйенің бір бөлшегі, пәннің

негізгі заңдылықтарын ашатын ұғымдардың бір-біріне байланысты элементтердің жинағы.

Модульдік технология дегеніміз- білім алушының ішкі

мүмкіншілігіне,қабілетіне қарай өз бетімен ізденуіне , әрекет етуіне

лайықталған дидактикалық құрылым, адамның өзің-өзі дамуының жолы. Оқыту технологиясының бір ерекшелігі оның білімді меңгеруге емес, жеке тұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық процестің яғни жадының алуан түрін ойлау,ынта,қабылдау қабілеттерін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлары арқылы дамытуға, сондай ақ жеке тұлғаның

қауіпсіздігін, өзін -өзі дамыту ,өзін-өзі бекіту, қарым-қатынас жасау, ойын, танымдық жағдайлар арқылы дамытуға ,танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын дамытуға бағыттарында.


1.1 Модульдік оқыту техналогиясы және оның мақсаты


Бұл технологиясының негізгі құрылымдық элемент ақпараттық модуль болып табылады. Модуль теориялық материалды,оқу тапсырмалары қамтитын жеке блок. Модульдің ажыратады элемент бақылау сұрақтары мен тәсілдері сондай-ақ өзін- өзі тексеру немесе өзара тестілеу кілттері болып табылады. Модульдік оқыту арқылы оқушылар нақты дидактикалық немесе педагогикалық мақсатқа жетеді. Оқыту сабағының мазмұны логикалық өзара байланысты бірнеше модульдерден құрастырылған,олардың әрқайсысы белгілі бір білім беру міндетін шешеді. Барлық модульдік блоктар бірге

пәндік және жеке нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған

Модульдік оқыту түрлері. Модульдік бағдарлама. Пәндік,тұлғалық және

нормативтік нәтижелерге қол жеткізуді қамтамасыз ететін мақсатпен өзара байланысты модульдік сабақтар жобасын жоспарлау. Модульдік сабақ. Бұл модульдік бағдарламаның элемент. Модуль форматындағы жоспарлау.

Технологиялық құралдарды пайдалану оқы материалын құрылымдаудың ерекше түрі.

Жалпы білім беретін мектепте модульдік оқытудың қолданудың мақсаттары . Оқушының белсенді әрекеті процесінде оқу материалын меңгеру. Дербестік

пен өзін-өзі бағалау дағдыларын дамыту. Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру. Оқушылардың өз іс-әрекетін жоспарлау қабілетін дамыту.

Принциптер.

Модульдік оқу материалы логикалық өзара байланысты және бір

дидактикалық мақсатпен біріктірілген жеке толық блоктарға бөлінген.

Оқушыларға қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді мақсаттар қойылады. Оқыту білімді меңгеру процесіне салалы қатынасқа негізделген. Мұғалімнің рөлі мұғалім оқу материалын блоктарға бөліп, модульдік бағдарлама

құрастырады, модуььдік сабақтары құрастырады.

Негізгі модульдік оқыту технологиясының мақсаты оқушылардың өзіндік іс- әрекетін ұйымдастыру. Ол үшін сабақ барысында мұғалім оқу- тәрбие

процесін бақылап, консультациялық көмек көрсетеді. Әрбір оқу элементінің аяқталу уақытын қадағалайды және оқушыларға уақыт шегі туралы

хабарлайды.

Модульдік жүйе - оқу бағдарламасы модульдерден тұратын білім беру жүйесі. Модульдердің бөліктердің бір – бірін толықтыратындай етіп

орналастырылған. Әрбір модуль саладағы біліктілікке бағытталған білім мен дағдыларды береді. Берілген тапсырмаларды ойдағыдай орындау үшін мен үшін ең қолайлы технология модульдік оқыту болып табылады, ол басқа білім беру технологияларымен біріктірілген икемді технология мұғалімнің өз бетінше білім алу деңгейін арттыруға, сабақ формасын әртараптандыруға, дамытуға мүмкіндік береді. мектеп оқушыларының денсаулығына зиян келтірместен шығармашылық әлеуеті. Модульдік оқыту 60-жылдардың

аяғында ағылшын тілінде сөйлейтін елдерде пайда болды және тез танымал болды. Біздің елімізде модульдік оқыту педагогикалық тәжірибеге 80-20 ғасырларда және негізінен жоғары оқу орындарында және кадрларды қайта даярлау жүйесінде енгізіле бастады. Бірақ соңғы жылдары бұл

педагогикалық технология жалпы білім беретін мектептерде жиі қолданыла бастады. Біріншіден, бұл әдіске мені қызықтырғаны, әр оқушы білім алып қана қоймай, оны өзі алуды үйренуі, өзін және мүмкіндіктерін объективті бағалауы, өз бетімен жұмыс істеуі, досына көмектесуі, сыныптастарымен тіл табысып, жауапкершілікті сезінуі қажет. жұмысының нәтижелері үшін. [1]

Модульдік оқыту технологиясын пайдалану кезінде «өзіндік» студенттердің барлық дағдылары іске асырылады: өзін-өзі оқу, өзін-өзі анықтау, өзін-өзі бақылау, өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі бағалау, бұл Федералды мемлекеттік білім беру стандарттарына көшу кезінде өте қажет. негізгі жалпы және орта толық білім беру. Модульдік оқыту технологиясы Федералдық мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына жауап береді және жоғары білім беру нәтижелеріне қол жеткізуге ғана емес, сонымен қатар студенттің жеке тұлға ретінде дамуына жағдай жасайды.Модульдік сабақ жеке, жұптық және топтық жұмысты қамтиды. Бұл балалардың өзіне деген сенімсіздігі мен қателесу қорқынышын жояды. Мұндай сабақтарда сіз әріптестің көмегін

пайдалана аласыз немесе мұғалімнен көмек сұрай аласыз, өйткені мұғалім кеңесші және балалармен бірлесіп жұмыс істейді.

Модульдік сабақта мұғалімнің қызметі: мұғалім оқушының танымдық

әрекетін бақылайды, яғни. білім тасымалдаушы позициясынан оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастырушы позициясына ауысады, яғни қарым- қатынас, өзара түсіністік арқылы сабақта оқушының танымдық әрекетін ынталандырады және пәнге деген оң көзқарасқа қол жеткізеді.Мұғалім сабақта өзіндік жұмысты, оның ішінде ақпараттық материалдармен жұмысты ұйымдастырады мұғалім ұжымдық оқыту әдістерін қолданады, барлық

оқушыларды ұжымдық шығармашылық әрекетке қосады, өзара көмекті

ұйымдастырады мұғалім табысқа жету жағдайын жасайды, яғни. әдістемесін әзірлейді және әрбір студент үшін орындалатын тапсырмаларды ұсынады, ынтымақтастықтың жағымды эмоционалды атмосферасын жасайды мұғалім оқушының өзіндік іс-әрекетіне өзіндік талдауды ұйымдастырады және оның адекватты өзін-өзі бағалауын қалыптастырады.

1.2 Модульдік оқыту технологиясының тарихы. Педагогикалық технология ретінде дамуы.

Модульдік оқыту Екінші дүние жүзінің соғыстың соңында әлеуметтік

экономикалық өскен қажеттіліктерге жауап ретінде,салыстырмалы түрде

қысқа мерзімде кәсіптік дағдыларды оқыту жүйесі шұғыл қажет болған кезде пайда болды. Өндірістік мәселелер жан – жақты зерттелді және оларды

теориялық және технологиялық қолдану бойынша нұсқаулықтар, сондай-ақ өнеркәсіптік әртүрлі саларда қаіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулықтар, әзірленді. Бұл модульдік оқытудың бір түрі болды, бірақ бұл термин білім беру мен кәсіптік оқытуға әлі бейімделген жоқ . Тек он жылдан астам уақыттан кейін білім беру және кәсіптік білім беру саласындағы уәкілетті органдар техникалық және кәсіптік оқытуды модульдік негізге жүйелеу

тенденциясына үн қосты.

Модульдік оқыту идеялары Б.Ф.Скиннер және шетелдік ғалымдар Дж.Рассел,Б. және М. Гольдиммид, К.Курч, Г.Оуэнс еңбектерінде теориялық негіздеу мен дамуын алады. Модульдік технологияларды енгізуге серпін 1974 жылы Парижде өткен Юнеско конференция болды, онда «өнеркәсіптін, ғылымның өзгермелі қажеттіліктеріне бейімделуге, сондай-ақ жергілікті жағдайларға бейімделуге мүмкіндік беретін ашық және кәсіптік оқыту

құрылымдарын құру» ұсынылды. Бұл талаптарды модульдік оқыту жақсы қанағаттандырды,бұл блоктардан мазмұнды икемді түрде құруға, оқытудың әртүрлі түрлері мен формаларын біріктіруге, оқушылардың белгілі бір аудиториясы үшін олардың ішінен ең қолайлысын таңдауға мүмкіндік берді, олар өз кезегінде өздеріне қолайлы қарқынмен ұсынылған жеке оқу

жоспарымен өз бетінше жұмыс істейді.

Модульдік оқытуға әртүрлі зерттеушілердің қызығушылығын әртүрлі мақсаттарға жетуге ұмтылумен анықталады. Кейбіреулері (М.Голдшмид, Д.Ж.Рассем) қарқынмен жұмыс істеуге , белгілі бір жеке тұлғаға қолайлы оқу әдісінің таңдауға мүмкіндік беруге ұмтылды;

Екінші (Д.Ж.Клингстед , С.Курч) – оқушыларға өздерінің күшті және әлсіз жақтарын анықтауға көмектесу, түзету модульдерін пайдалана отырып,

өздерін жаттықтыруға мүмкіндік беру; [2][

Үшінші (В.М.Гарев, Е.М.Дурко, С.И.Куликов, Г.Оуэнс) – оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларын біріктіру;

Төртінші (В.Б.Закорюкин , В.И.Панченко және т.б) – оқу материалының қалыптасқан бірліктерінен оқыту мазмұнын икемді түрде құру. Басқалары (И Прокопенко, М.А.Чоманов, П.Юцавичена – оқушылардың кәсіби іс-әрекетке дайындығының жоғары деңгейіне жету, В.В.Карпов, М.Н.Катжанов ,

М.А.Анденко жоғары оқу орнының арнайы кафедралары арасындағы пән аралық байланыстарды орнату және өзара әркеттестік мәселелерін шешу жолдарын қарастырған.

Мұғалім оқу материалын тақырыптарға бөледі, жартыжылдық, сеанстар. Бұл оқу блоктарын жасайды өзіндік ішкі логикасы бар пәндер және

консистенциясы. Блокты оқу кезінде кезең-кезеңімен бақылау және түзету жүргізіледі білім.Модульдік оқыту жаңаға негізделген оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас формасы.Тәуелсіз ұйымдастыру мүмкіндіктері студенттік жұмыс. Дәл модульдер оқуды пән-пәнге ауыстыруға мүмкіндік

береді негізі.Модуль оқушының интеллектін дамытуға мүмкіндік береді және бейімділік, дербестік, қабілеттілік оқу іс-әрекетін басқару Модуль

тақырыбын меңгеру аясында студент өз бетімен орындай алады оқу жылдамдығын реттеу оқу материалы және практикалық тапсырмалар ойлаудың жеке формаларына байланысты және когнитивтік

қызығушылықтың максималды уақыты студент өз бетінше жұмыс істейді. Сараланған тәсіл мақсатында білімді бағалау балдық жүйеге ауыстырылады және жүзеге асырылады рейтингтік бақылау. Алған студент ең жоғары

рейтинг, шығарылуы мүмкін сынақтан немесе емтиханнан. Осылайша Модульдік технологияның артықшылығы мынада мұғалімнің жобалау

қабілеті материалды ең қызықты және оқу берілген оқу композициясы үшін қолжетімді формалар топтастырып, ең жақсы нәтижеге қол жеткізіңіз оқу

нәтижелері. Модульдік оқыту технологиясы мүмкіндік береді сыныпта және ұйымда іске асыру студенттердің өзіндік жұмысын белсендіру танымдық белсенділік, интеллектуалды дамыту тәуелсіздік., саралауды жүзеге

асыружәне оқытуды даралау. Қол жетімділік модульдерді баспа негізінде оқытушыға мүмкіндік береді жеке оқушылармен жұмысты жекелендіру

олардың әрқайсысымен кеңесу, мөлшерлеу арқылы жеке көмек. Кез келген

модуль әдістемелік қамтамасыз етумен бірге жүреді, ол репродуктивті және интерактивті жүйені қамтиды жұмыстың әдістері мен формалары.

Әдістемелік қамтамасыз ету мыналарды қамтиды:

  1. оңтайлы қамтамасыз ететін әдістер тізімі нақты білім беру мазмұнын зерделеу материал.

  2. өнімді және репродуктивті қатынас оқыту әдістері;

  3. оқу-танымдық ұйымдастыру формалары іс-шаралар;

  4. әр түрлі қиындық дәрежесіндегі тапсырмалар жүйесі, өзін-өзі бақылау және өзара бақылау тапсырмалары;

  5. ақпарат көздерінің тізімі.

Модульдік оқыту жүйесінің негізі бар бастап оқытудың басқа түрлерінен

айырмашылығы мұғалімнің қарым-қатынасының басқа формаларын қамтиды және студент максималды мүмкін өзіндік жұмыс түрлерін қолдану.Бұл

әсіресе оқытылатын пәндерге қатысты ақпараттың айтарлықтай көлемі алынадыдербес жұмыс түрлеріне. Мұғалім студенттер іс-әрекетінің

үйлестірушісі қызметін атқарады.Оқушылар өз бетінше мақсат қоюды үйренеді, жоспарлау, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі бақылау.

1.3 Модульдік оқыту технологиясы баланы дамыта оқыту құралы.

Модульдік оқыту технологиясы орасан зор ауқымды технологиялардың бірі. Баланы жан – жақсы дамыта отырып оның білімін арттыруға үлкен көмек береді. Модульдік оқыту технологиясы өткен ғасырдың алпысыншы

жылдары дами бастады және алғашында Батыс елдерінде қолданыла бастады.

Бұл тренингтің мәні: өзін-өзі басқаратын нұсқауларды оқыту немесе мұғалім модульмен жұмыс істеу және танымдық және оқу іс-әрекетінде оқу

мақсатына жету. Модуль оқытудың мақсатына жетуге көмектесетін

ақпараттық-әдістемелік нұсқаулықтың мақсатына жетуге бағытталған іс- әрекет жоспарынан тұрады.Осы модульге байланысты модульдік оқыту құралы ретінде әрекет

етеді.Модульдік технология оқытудың өзінен қойылғанын атап өткен жөн. келесі міндеттер:



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!